Colan K Skrivet 18 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Yo alla Hur är det med hackers nu förtiden dudes ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Yo alla Hur är det med hackers nu förtiden dudes ? Finns INGA hackers... Men det finns bots... B.la. Goldfarmers: Glavie Armor Inga skills Farmar på mobs som är mycket lägre än en själv använder inte pots har random-namn, t.ex. kldsdfsg Tradebots: Ofta i grupper 3-5 pers. 1 lead, alla andra trace:ar, har en eller flera bots efter sig som dödar NPC thiefs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Finns INGA hackers... Men det finns bots... B.la. Goldfarmers: Glavie Armor Inga skills Farmar på mobs som är mycket lägre än en själv använder inte pots har random-namn, t.ex. kldsdfsg Tradebots: Ofta i grupper 3-5 pers. 1 lead, alla andra trace:ar, har en eller flera bots efter sig som dödar NPC thiefs. Vi borde Poppa dem Tänkte samla 40 Poisons från Scrops men jag blir dc.ad hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vi borde Poppa dem Tänkte samla 40 Poisons från Scrops men jag blir dc.ad hela tiden Jag SKA grinda till vll 42 innan jag gör nåt mer "job"... ska försöka iaf Att samla ca: 22 mil xp är inte hela världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag klarade inte av det Jag dog 7 gånger igår .... av olika sorters lagg... och att jag blev gangad... Så jag gick ut och var Hunter igen då ^^ Det var roligt, men jag dog några gånger. Jag dödade b.la. 2 bladers i min lvl, 1 spear och 2 glavies Men jag blev dödad av en böader när jag höll på att döda en glavier Det är riktigt skoj att vara Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Är det lika mycket lag nu för tiden? Blev väldigt less den korta stunden jag spelade pga lagget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Min guild gjorde en 5star trade igår... Vi var 4 traders: Xiaorue 38 Kaminari Quelick 41 Kaminari TestLothard 45 Kaminari Roetorooer 52 WarriorNx Och 7 Hunters Afterglow 70 decoy 69 junkei 70 Konger 67 RobertG 60+ Coffecrisp 58 HATE88 52 Den lyckades... och nu är jag 300k rikare Postar screens sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag hade också velat vara med i GNGWC!! GNGWC Preliminary Round Details Date : 7/21/2006 inquiry : 360 Hello. This is Silkroad Online. We will give detailed information on the GNGWC preliminary round that will begin from July 24th. 1. Connecting to Exclusive Client - Preliminary round exclusive client can only be downloaded by the users on the preliminary round participant list. [GO SEE PRELIMINARY ROUND PARTICIPANT LIST][GO TO EXCLUSIVE CLIENT DOWNLOAD PAGE] 2. Preliminary Round Schedule USA – 7/24 ~ 7/26 (must be in game by 13:00 Silkroad Standard Time) Germany – 7/27 ~ 7/29 (must be in game by 04:00 Silkroad Standard Time) Singapore – 8/2 ~ 8/4 (must be in game by 21:00 Silkroad Standard Time) [sEE PARTICIPANT LIST BY DATE] 3. Preliminary Round Procedures a. Must be logged on to game by the time announced for the preliminary round schedule. (users may be disqualified if they do not log on to game by the given time) b. The character participant creates will have the following items and stats: Level - 81 Skill points - 500,000 Stat points - fixed at around 70% phy. balance and 70% mag. balance Gold - 100,000,000 Items - Resurrection scroll, HP/MP Recovery potion (large) Also, 8th degree items will be sold at Hotan for participants to purchase. c. When participants log on, 10 minutes will be given for detailed preparation before battle. d. When preparation time ends, participants will follow GM's instructions and wait at north gate of Hotan. e. Free battle will begin under GM's instructions. f. If appropriate number of participants have not been selected for the main round, or if any participants fail to attend the preliminary round, then a wild card round will be progressed to make up the appropriate number of participants needed for the main round. * For a smooth preliminary round progress, the participants must follow these procedures, and if they do not follow the GM's orders, they can be disqualified. Therefore, please have a detailed look at this notice before participating in the preliminary round. 4. Main Round Participant List Announcement To be announced through homepage notice on 8/9/2006 Level 81! 100 mil gold 500 000 SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 För evigt? Btw hade tänkt och levla upp till lvl 24 men blir dc och spelet stängs ner nästan hela tiden så det är väl ingen idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag hade också velat vara med i GNGWC!! Level 81! 100 mil gold 500 000 SP Vilka Blev De då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nice bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Lvl 35 Köpte en SoS lvl 35 Hat för 200k Och De var VÄLDIGT Många quest i lvl 35 Toxie måste fråga dig en Grej PMa mig eller skriv till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Fråga på bara.... Level 39 igår Min wolf växer samtidigt som jag VI har samma XP, eller, min wolf ahr högre Så om 1lvl så blir han stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) SÅG TG! Hunterkurt Fick killen jag var nära Ingen droppade http://img149.imageshack.us/img149/4840/sro2006072215200213vk3.jpg Redigerad 22 juli, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Fan saknar det där spelet, ser jävligt trevligt ut att komma in på så där hög level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Sakna på du , du kan få min gamla lvl 29 char om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Jag avinstallerade för några veckor sen, för att servrarna alltid var nere, men nu tänkte jag installera om idag, men så kunde jag inte starta det alls. :\ Får inte ens igång spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Har precis börjat lira Är typ lvl 9 eller nått Spelar på troy btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Har precis börjat lira Är typ lvl 9 eller nått Spelar på troy btw.. Byt till Aege/Olympus , Olympus för de är säkert Mera Billigare grejor och Aege för där lirar alla GTAsajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts