Boomer Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hej Har just börjat spela silkroad, är typ på level 3. Ja.. vet inte så mycket mer. Gör första "questen", den där med att springa omkring och lattja i staden. Vet inte ens vilken server jag spelar på. haha, aja. Heter Kladdiz, och min figur heter Kladdis. Woho! Alltid kul när nån börjar spela Silkroad, Välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Mhm, en sak jag undrar bara, stör ni inte er på att man inte kan hoppa? Erkänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Mhm, en sak jag undrar bara, stör ni inte er på att man inte kan hoppa? Erkänn. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Nej det kan jag inte säga.. Ny server igen: OLYMPUS Nån som skulle kunna vara hunter från dw till jangan? Redigerad 14 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Mhm, en sak jag undrar bara, stör ni inte er på att man inte kan hoppa? Erkänn. Jag stör mig litegrann på det, men jag har lärt mig att spela utan det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN HEMMA! ska nog spela SRO snart... Redigerad 14 juli, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag har precis gjort en karaktär på olympus och är spearman. Typ lvl 3 eller något.. Vem är högst level på sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vem är högst level på sajten? Skulle nästan kunna tro att det är Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Dem högsta: Toxie (Sniper) 42 Otra (Topp 3) 40 (?) Xiaorue (Sniper) 37 iwe (iweX) 35 (?) Dem högsta vargarna Slayer (Sniper) 36 Winter (Otra) 28/29 Otra ( iwe) ?? Redigerad 16 juli, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 *fråga* Vilka "highlvls" var det? */Fråga* Toppis... har du lvlat up än? Och iwe, vilken lvl är du nu? *Kommer HEM på fredag, SRO på lördag * btw... 15 grader i Jämtland Första svaret på länge var borta. De var rättså många high lvls Jag minns inte alla men Onas, Duy , Semmel , Peap Jag är lvl 34 Min Wolf lvl 27 för jag Tränar inte den spec mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Första svaret på länge var borta. De var rättså många high lvls Jag minns inte alla men Onas, Duy , Semmel , Peap Jag är lvl 34 Min Wolf lvl 27 för jag Tränar inte den spec mycket Semmel riktigt schyst kille, brukar thiefa med han ibland ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag kan inte bli medlem När jag har fyllt i alla grejs å grejor så kommer jag bara till startsidan och om jag kollar om det namnet jag valde är ledigt så är det det. hjälp tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Nej det kan jag inte säga.. Ny server igen: OLYMPUS Nån som skulle kunna vara hunter från dw till jangan? Jag kan nog va hunter Idag skicka PM eller skriv på Xfire/MSn så kan vi nog fixa de (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Nej (:!!! Men wtf. Så du skulle inte ens vilja att det fanns en hopp funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Men wtf. Så du skulle inte ens vilja att det fanns en hopp funktion? I de flesta rollspel vad jag vet så går det inte att hoppa, så de flesta är väl vana antar jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Men wtf. Så du skulle inte ens vilja att det fanns en hopp funktion? Vad skulle man behöva en hopp funktion till i sro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Alla som är under lvl 10 Borde starta ny man får 2 Tickets en 100% och en 60% fast då är de om du har en Misslyckad char Och ja nån som är med på Trade run ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Alla som är under lvl 10 Borde starta ny man får 2 Tickets en 100% och en 60% fast då är de om du har en Misslyckad char Och ja nån som är med på Trade run ? Ja e med på Traderun, senare ikväll, när SRO "öppnar"... Jag spelar vid kl. 18: - tiden... PM:a mig ingame. [Xiaorue] Ja kan vara Hunter *Skoj som fan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ja e med på Traderun, senare ikväll, när SRO "öppnar"... Jag spelar vid kl. 18: - tiden... PM:a mig ingame. [Xiaorue] Ja kan vara Hunter *Skoj som fan* Tänkte om nån Low lvl vill göra en Trade run.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Tänkte om nån Low lvl vill göra en Trade run.. Men... jag trodde man var lowlvl när man var under lvl 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts