iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Förutom det det med STR och INT så tycker jag att allt går bra. Körde lite fel, tog PURE INT i början. Men annars är det bra hoppas jag Byt till Spear då och satsa allt på Lighting- btw Jag e lvl 34 har hunter 84% Thief lvl 2 5% fick 2 4* och 2 3* Idag Och nu har jag Joinar Thor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 ZcruweN, varför inte bara göra om? Lvl. 11 kommer man till på mindre än en timme, om du ändå ska börja om är det lika bra att göra helt rätt. Appropå ingenting... har dom uppdaterat grafikmotorn/texturerna? Allt verkade mycket... snyggare och mer flytande när jag spelade igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 ZcruweN, varför inte bara göra om? Lvl. 11 kommer man till på mindre än en timme, om du ändå ska börja om är det lika bra att göra helt rätt. Appropå ingenting... har dom uppdaterat grafikmotorn/texturerna? Allt verkade mycket... snyggare och mer flytande när jag spelade igår. Nej jag tror inte att dem har updateart dem har bara fixat bort lagget ( ) skruven gör som otra säger Börja om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 ZcruweN, varför inte bara göra om? Lvl. 11 kommer man till på mindre än en timme, om du ändå ska börja om är det lika bra att göra helt rätt. Låna datorn jag har, och försök bli lvl 11 på en timme så är du jävligt duktig ska jag säga dig. jag blev lvl 11 på ungefär 2-2.5 timme Och börja om är ingenting som jag har tänkt så vidare värst mycket på att göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Låna datorn jag har, och försök bli lvl 11 på en timme så är du jävligt duktig ska jag säga dig. jag blev lvl 11 på ungefär 2-2.5 timme Och börja om är ingenting som jag har tänkt så vidare värst mycket på att göra så Köper man en Gold ticket går de nog Och ja hur har du satsat ? Pure iNT ? Pure STR`? Lighting + Fire ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Å... Ny grafik... Vill spela. Kan inte. Har ingen data. Och lagget har nog inte minskat. Du kom nog bara in på 115 kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Köper man en Gold ticket går de nog Och ja hur har du satsat ? Pure iNT ? Pure STR`? Lighting + Fire ? I början innan jag kunna använda Magi så la jag ut. 2 STR + 1 INT ända tills lvl 5, efter lvl 5 vart det PURE INT. Speccade mig först på Fire och tänkte ta lighting i andra val vid lvl 10. Vid lvl 15 tänkte jag lära mig force så jag kunna heala mig själv. Edit: okej jag tänker börja om då, men säg mig då hur jag ska satsa allt på? Tänkte ta Glavie som vapen. Vad ska jag ta för armor? Och vad/vilken skill ska jag ha? NU SKA DET FAN I MIG BLI RIKTIGT Redigerad 9 juli, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) I början innan jag kunna använda Magi så la jag ut. 2 STR + 1 INT ända tills lvl 5, efter lvl 5 vart det PURE INT. Speccade mig först på Fire och tänkte ta lighting i andra val vid lvl 10. Vid lvl 15 tänkte jag lära mig force så jag kunna heala mig själv. Edit: okej jag tänker börja om då, men säg mig då hur jag ska satsa allt på? Tänkte ta Glavie som vapen. Vad ska jag ta för armor? Och vad/vilken skill ska jag ha? NU SKA DET FAN I MIG BLI RIKTIGT 1. Pure STR med Glavie 2: Ta Garment 3. levela upp Hekusal Skillsen till 16 adda den skillen som heter 'Soul Spear Move' Inga TIDIGARE 4. Adda InTe Force Bara slöseri på SP 5. Levela fire adda första skillen och använd 6. Levla upp Lighting bara för Grass Walk lvl 12 Skill ( Du går fortare) 7. De var nog allt 8. Eller de var inte allt Välj Female Du får mycket billigare Kläder osv Redigerad 9 juli, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 1. Pure STR med Glavie 2: Ta Garment 3. levela upp Hekusal Skillsen till 16 adda den skillen som heter 'Soul Spear Move' Inga TIDIGARE 4. Adda InTe Force Bara slöseri på SP 5. Levela fire adda första skillen och använd 6. Levla upp Lighting bara för Grass Walk lvl 12 Skill ( Du går fortare) 7. De var nog allt 8. Eller de var inte allt Välj Female Du får mycket billigare Kläder osv Tack för tipsen. Vafan? billigare kläder för Female. könsdiskriminering finns fan överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Dubbelpost ARGH Ny char som sagt. Lvlade nästan precis efter jag tog den här screenen men ändå. Kanske lite bättre än min förra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Tack för tipsen. Vafan? billigare kläder för Female. könsdiskriminering finns fan överallt Jag vet de e så.. Men de går ju inte att ändra på Dubbelpost ARGH Ny char som sagt. Lvlade nästan precis efter jag tog den här screenen men ändå. Kanske lite bättre än min förra Jo den var bättre och ja har du Levelat Lighting ? i lvl 12 Så kan du gå fortare med en skill Och ha inte dina Mastery's på den level du är på ha de 2 levels under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jo den var bättre och ja har du Levelat Lighting ? i lvl 12 Så kan du gå fortare med en skill Och ha inte dina Mastery's på den level du är på ha de 2 levels under Nej jag spar mina SP's till lvl 12 innan jag tar lighting, och nu ska jag låta min skill i fire vara. Sen vid lvl 16 (?) så skulle jag ta heuksal och ta nån skill där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Ja,levla upp heuksal till level 16 och lägg till Soul Spear Move (vid level 16 då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Ja,levla upp heuksal till level 16 och lägg till Soul Spear Move (vid level 16 då) Okej, detta kommer fan bli den mest lyckade jävla karaktären i Silkroad för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Så hade man thiefat Med Duy och massa andra hög lvls As roligt Har fått typ 5 2* 6 3* 6 4* ¨ Zruwen hoppas de går vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Så hade man thiefat Med Duy och massa andra hög lvls As roligt Har fått typ 5 2* 6 3* 6 4* ¨ Zruwen hoppas de går vägen *fråga* Vilka "highlvls" var det? */Fråga* Toppis... har du lvlat up än? Och iwe, vilken lvl är du nu? *Kommer HEM på fredag, SRO på lördag * btw... 15 grader i Jämtland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag och en polare hade picknick ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Har märkt en sak.. Eastern Ferry har plågats av level 60+ tjuvar i 3 dar nu..Det går knappt att gå där längre Aja.Lägger ner sro tills sommarlovet är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Har märkt en sak.. Eastern Ferry har plågats av level 60+ tjuvar i 3 dar nu..Det går knappt att gå där längre Aja.Lägger ner sro tills sommarlovet är slut Hehe... Lyckos mig då Jag känner dem flesta där ^^ Så för mig är det lungt *Kommer HEM imorron , Spela SRO * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Hej Har just börjat spela silkroad, är typ på level 3. Ja.. vet inte så mycket mer. Gör första "questen", den där med att springa omkring och lattja i staden. Vet inte ens vilken server jag spelar på. haha, aja. Heter Kladdiz, och min figur heter Kladdis. Woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts