Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min char är ändå helt fucked up.

lvl 16 Bow/Ice full int.

Får förövrigt inte skiten att funka, det där guard programet kan inte connecta.

Full int ice bower Sägs vara bra i högre level så du har inte helt Fuckat upp den och Guard programmat kan du nog fixa genom att avinstallera/Installera om eller nått

och nu ska jag lvla till 33 :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min char är ändå helt fucked up.

lvl 16 Bow/Ice full int.

Får förövrigt inte skiten att funka, det där guard programet kan inte connecta.

Brandvägg n' shit av? Testa installera om annars.

Din char är inte fucked? Det är ju den där combon Topp3 kör på. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du slutar att lvla bow skills, och lvla lightning eller fire, så kan du bli en nuker...

Och INT Ice bow är faktist riktigt bra!

Äger i PvM ...

Men inte i PvP :wub:

Jag är inte ute efter PvP så det är lugnt.

Och jag vill inte ha mer än Ice, kanske force då såklart, men inte fore eller lightning. Tycker det räcker med Ice just nu.

Och om du säger INT Ice/Bow funkar så slipper jag skapa en ny char.

Var inne i typ en kvart nu, dog 2 gånger.. Kommer nog ta en stund att komma in i det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte ute efter PvP så det är lugnt.

Och jag vill inte ha mer än Ice, kanske force då såklart, men inte fore eller lightning. Tycker det räcker med Ice just nu.

Och om du säger INT Ice/Bow funkar så slipper jag skapa en ny char.

Var inne i typ en kvart nu, dog 2 gånger.. Kommer nog ta en stund att komma in i det igen.

Döda några Giants å så e du ikapp :ermm:

Svårt å komma in nu?

och jag "Thor" Killerjoe's Guild en svensk guild :>

Köpte ny gold ticket , 20% på lvl 33 och dödar flowers/Scorpions :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 36...

nu har jag ALLT jag behöver till lvl 52... förutom en lvl 37 garment chest :ermm:

jag ska på semester på Lördag till nästa fredag :'( Så det blir inge silkroad tillsdess :>

Ich jag bytte min SOS+3 bow till ett SOS spear och 600k, den är +2 nu.

Sen bytte jag 5 prot elix till 2 wep elix och 171 Wind IV till 171k :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska man göra med dom dör Wind, Earth, Water osv..

Dom tar onödigt mycket plats när man inte vet vad man ska göra med dom.

Jag NPC'ar dom. Dom används till det nya alkemi-systemet, men det krävs så förbannat många och det är så otroligt låg chans att lyckas att man (min åsikt) tjänar på att bara sälja. Det underlättar mycket att bara köpa vapen med plus-attributer istället.

Och... jag har tröttnat rätt hårt på Silkroad. Är på lvl. 40 atm., och har grindat utan quests sen 38. Jag har att se fram emot att skaffa 60% exp för att nå lvl. 41, sen grinda ÄNNU en lvl till 42, då jag ska SP-farma. Sen blir det att grinda konstant till lvl. 45. Jag kör utan något mastery-gap, och får 0,04% per fiende. Tydligen ska det här vara dagisaktiviteter jämfört med 60+, så jag tvekar på om jag ska fortsätta.

Just FYI.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska man göra med dom dör Wind, Earth, Water osv..

Dom tar onödigt mycket plats när man inte vet vad man ska göra med dom.

Behåll Dem i storage och sen när du har många säljer du dem :ermm:

Btw över 2 mille nu :lol:

Och jag tror jag snart ska fusa alla mina grejor för jag har ca 40 va en sak 50 av en och massa till :)

Topp3 De e därför man ska ha 4 week gold ticket vid den lvlen :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har samma fråga som Stellhell, fast om det går bra skulle jag vilja ha ett förenklat svar. Är inte så inne på de där Silkroad pratet :ermm: Eller kanske inte samma fråga, så här är min. Jag har hittat massa tiger hair och allt vad det heter, sen så köpte jag nått powder eller nått och öppnade alchemy eller va de heter och så gjorde jag som de stog i help och satte dit grejerna i fönstret. Sen fick jag några Water, Earth, Fire och Wind Elements, nu är min fråga vad ska man göra med dom?

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag NPC'ar dom. Dom används till det nya alkemi-systemet, men det krävs så förbannat många och det är så otroligt låg chans att lyckas att man (min åsikt) tjänar på att bara sälja. Det underlättar mycket att bara köpa vapen med plus-attributer istället.

Och... jag har tröttnat rätt hårt på Silkroad. Är på lvl. 40 atm., och har grindat utan quests sen 38. Jag har att se fram emot att skaffa 60% exp för att nå lvl. 41, sen grinda ÄNNU en lvl till 42, då jag ska SP-farma. Sen blir det att grinda konstant till lvl. 45. Jag kör utan något mastery-gap, och får 0,04% per fiende. Tydligen ska det här vara dagisaktiviteter jämfört med 60+, så jag tvekar på om jag ska fortsätta.

Just FYI.

Du.. en sak som underlättar är att lvla upp din mastery LEVEL till din nuvarande och "flyga fram" till lvl 42, sen de-lvlar du den 9 lvls bakåt :o

Det gjorde ajg med Toxie :P Levla bara upp masteryn, inga skills :ermm:

Och skaffa dig en Gold ticket :D

Du kommer inte att ångra dig :D

Take Care B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har samma fråga som Stellhell, fast om det går bra skulle jag vilja ha ett förenklat svar. Är inte så inne på de där Silkroad pratet :o Eller kanske inte samma fråga, så här är min. Jag har hittat massa tiger hair och allt vad det heter, sen så köpte jag nått powder eller nått och öppnade alchemy eller va de heter och så gjorde jag som de stog i help och satte dit grejerna i fönstret. Sen fick jag några Water, Earth, Fire och Wind Elements, nu är min fråga vad ska man göra med dom?

Spara dem i Storage

Med Wind , Water , Earth å Fire elements så kan man förbättre tex Critten osv Man kan fixa Str och int och mycket mera med Tablets + Elements :ermm:

lvl 34 83% Dödar Ong efter hopp av ringen..

Och jag har samlat 137 Posions Av 200 (Första delen) Dödat 199 Blood Death Floower :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du.. en sak som underlättar är att lvla upp din mastery LEVEL till din nuvarande och "flyga fram" till lvl 42, sen de-lvlar du den 9 lvls bakåt :unsure:

Det gjorde ajg med Toxie :P Levla bara upp masteryn, inga skills :(

Jag kör utan något mastery-gap

..? Jag kör utan mastery-gap, och det är ändå förjävla tråkigt. Jag lämnar nog Silkroad, om jag ska spela något får det bli något mer meningsfullt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

..? Jag kör utan mastery-gap, och det är ändå förjävla tråkigt. Jag lämnar nog Silkroad, om jag ska spela något får det bli något mer meningsfullt.

Jag skriver detta från min mobil på jag vet inte om detta kommer fram. Jag är för tillfället i jämtland. :/ kommer hem på fredag. Topp3 du borde iaf. Ge gold ticket ett försök. När du där quests igen på blir det nog roligare. Vid 42 på kan du börja bli en effektiv hunter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat på nytt på silkroad.

Jag hade en sån där period då jag inte spelade det alls.

Aja min nya char heter Xiangyung oh just för tillfället är jag lvl 6

Har Glavie och ska specca mig på Fire då.

Nu har jag glömt bort det mesta så ge tips :rolleyes:

Bild innan jag lvla till 6 :P

post-7188-1152392636_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat på nytt på silkroad.

Jag hade en sån där period då jag inte spelade det alls.

Aja min nya char heter Xiangyung oh just för tillfället är jag lvl 6

Har Glavie och ska specca mig på Fire då.

Nu har jag glömt bort det mesta så ge tips :rolleyes:

Bild innan jag lvla till 6 :P

Level Upp Fire så du använder skillen Och ta Lighting som sub-force så du går fortare

Alltså Grass Flow Walk eller va de heter till 32

ADDA inte dem först Hekusal skillen

Du ska adda dem som kommer senare.

Och jag du ska Köra PURE STR annars så tar du Spear å kör PURE INT

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor