Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir du så glad när du kommer in? Men aja..Med i en guild nu igen..Den andra lvl 3 guilden gick helt åt helvete så är med i en lvl 1 guild nu :D Ska nog kanske sälja sakerna nu (om jag kommer in så att säga..)

Jag blev utkickad från en guild som jag å en polare skapat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir du så glad när du kommer in? Men aja..Med i en guild nu igen..Den andra lvl 3 guilden gick helt åt helvete så är med i en lvl 1 guild nu :P Ska nog kanske sälja sakerna nu (om jag kommer in så att säga..)

Menade Grinda ;)

Jag är med I Venezuela där man kan Vinna wep elixirs Om man grindar Bra :D

Lvl 2 Guild med aPeXcS som master lvl 69 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menade Grinda :D

Jag är med I Venezuela där man kan Vinna wep elixirs Om man grindar Bra :D

Lvl 2 Guild med aPeXcS som master lvl 69 :P

Är du med i venez? xD

BiA hatar venez ^^ :D

Men jag unjoinade dem, och ska joina Kaminari, som jag tror inte heller gillar venez :P

Se till att inte ks:a folk, nu när du är med dem, för venez är redan hatade för ks:ing :( Så det skulle bara bli värre om du ks:ade folk ^^

Aja, bra att du kom in i en bra guild iaf. ;) , även fast jag inte gillar den så, congratz :)

Fick en inbjudan att joina PeaceMakerzZ igår, av en gammal BiA kompis, men det var en oseriös guild ;) så jag joinade inte.

Kunde inte logga in idag :'(

Hoppas att man kan logga in snart...

och kolla om IgorUnder (eller vad ha nu heter) är med i venez fortfarande, och lvl tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Q. Will there ever be an auto-logout timer for the stalls?

A. No. We are aware of this as often being suggested as one of the solutions to certain server traffic and lag based issues that some have experienced. This is in many cases incorrect and stalls, even if you yourselves do not use them, are an essential system that is integral to the economy and the game. Enhancements to stall use are being considered but there are no plans to implement anything that restricts usage of the stalls. We will not restrict stall usage with a time limit.

The upcoming new server is one of the measures aimed at easing server traffic. Please understand that we are aware of your concerns and are working to make your gaming experience a better one. Our solutions however will not always be the solutions that some of you may suggest.

Otur i turen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du med i venez? xD

BiA hatar venez ^^ :P

Men jag unjoinade dem, och ska joina Kaminari, som jag tror inte heller gillar venez :P

Se till att inte ks:a folk, nu när du är med dem, för venez är redan hatade för ks:ing :( Så det skulle bara bli värre om du ks:ade folk ^^

Aja, bra att du kom in i en bra guild iaf. ;) , även fast jag inte gillar den så, congratz :)

Fick en inbjudan att joina PeaceMakerzZ igår, av en gammal BiA kompis, men det var en oseriös guild :) så jag joinade inte.

Kunde inte logga in idag :'(

Hoppas att man kan logga in snart...

och kolla om IgorUnder (eller vad ha nu heter) är med i venez fortfarande, och lvl tack :)

Trunkks Guild och aPeXcS heter samma :P

Och vi har en nice Alliance Fick ca 10 Elixir Accessory för 10k ( :o )

Ska fixa mitt sos earrings till +5 :P

Level 32 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det är fel verision.

Spelar du fortfarande Silkroad? :blink:

*nyheter*

DJlei är en hackad char som vart lvl 60, är väl runt lvl 20 nu...

Tror att hans login info var...

ID: hkbauhaus

PW: bauhaustough

Han har alla roliga nukes ^_^

Edit: OH NOES!

Det var inte han :o Det är en annan hackad cahr, på Xian ^^

DJlei =

ID: zzzzzz

PW dreamer

Edit2: NOOOOOO hackaren har ändrat pw!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar du fortfarande Silkroad? :)

*nyheter*

DJlei är en hackad char som vart lvl 60, är väl runt lvl 20 nu...

Tror att hans login info var...

ID: hkbauhaus

PW: bauhaustough

Han har alla roliga nukes :)

Edit: OH NOES!

Det var inte han :P Det är en annan hackad cahr, på Xian ^^

DJlei =

ID: zzzzzz

PW dreamer

Edit2: NOOOOOO hackaren har ändrat pw!

Såg han PvPa ;)

Och jag var nära att bli hackad :blink:

Hackern var inne sammtidigt som mig :o

btw lvl 32 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bad News för alla Oasis geeks ^^

Apology Regarding 7/4 Extra Inspection

Date : 7/5/2006

inquiry : 418

Hello. This is Silkroad Online.

Due to power overload that occured during the process of adding new server related equipment, data of Xian, Oasis, Venice has been rollbacked.

Lost Silk will be restored in the next few days, and we will also be considering compensation for the data rollback that has taken place.

We apologize for not being able to provide a stable service, and in order to prevent this from happening again, we will be filing a complaint to the equipment enterprise.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor