iweX Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Nää har bara lagt det på hyllan ett par veckor,månader,dagar...Hmm..En lvl 16 fem oh iron glove och lite annat som jag inte kommer ihåg. Ge mig btw Lvl 31 50% ska grina lite om jag kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ge mig btw Lvl 31 50% ska grina lite om jag kommer in Blir du så glad när du kommer in? Men aja..Med i en guild nu igen..Den andra lvl 3 guilden gick helt åt helvete så är med i en lvl 1 guild nu Ska nog kanske sälja sakerna nu (om jag kommer in så att säga..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Blir du så glad när du kommer in? Men aja..Med i en guild nu igen..Den andra lvl 3 guilden gick helt åt helvete så är med i en lvl 1 guild nu Ska nog kanske sälja sakerna nu (om jag kommer in så att säga..) Jag blev utkickad från en guild som jag å en polare skapat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 OM jag kan logga in så ska jag nog grinda lite... *Hoppas på lvl 35* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Blir du så glad när du kommer in? Men aja..Med i en guild nu igen..Den andra lvl 3 guilden gick helt åt helvete så är med i en lvl 1 guild nu Ska nog kanske sälja sakerna nu (om jag kommer in så att säga..) Menade Grinda Jag är med I Venezuela där man kan Vinna wep elixirs Om man grindar Bra Lvl 2 Guild med aPeXcS som master lvl 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Menade Grinda Jag är med I Venezuela där man kan Vinna wep elixirs Om man grindar Bra Lvl 2 Guild med aPeXcS som master lvl 69 Är du med i venez? xD BiA hatar venez ^^ Men jag unjoinade dem, och ska joina Kaminari, som jag tror inte heller gillar venez Se till att inte ks:a folk, nu när du är med dem, för venez är redan hatade för ks:ing Så det skulle bara bli värre om du ks:ade folk ^^ Aja, bra att du kom in i en bra guild iaf. , även fast jag inte gillar den så, congratz Fick en inbjudan att joina PeaceMakerzZ igår, av en gammal BiA kompis, men det var en oseriös guild så jag joinade inte. Kunde inte logga in idag :'( Hoppas att man kan logga in snart... och kolla om IgorUnder (eller vad ha nu heter) är med i venez fortfarande, och lvl tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 En liten fråga: Ska man ha Garment om man är Blader? eller nåt annat? är lvl 13 just nu, började om för typ femte gången spelar förstås på Aege och heter förstås Mazze. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Q. Will there ever be an auto-logout timer for the stalls? A. No. We are aware of this as often being suggested as one of the solutions to certain server traffic and lag based issues that some have experienced. This is in many cases incorrect and stalls, even if you yourselves do not use them, are an essential system that is integral to the economy and the game. Enhancements to stall use are being considered but there are no plans to implement anything that restricts usage of the stalls. We will not restrict stall usage with a time limit. The upcoming new server is one of the measures aimed at easing server traffic. Please understand that we are aware of your concerns and are working to make your gaming experience a better one. Our solutions however will not always be the solutions that some of you may suggest. Otur i turen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Är du med i venez? xD BiA hatar venez ^^ Men jag unjoinade dem, och ska joina Kaminari, som jag tror inte heller gillar venez Se till att inte ks:a folk, nu när du är med dem, för venez är redan hatade för ks:ing Så det skulle bara bli värre om du ks:ade folk ^^ Aja, bra att du kom in i en bra guild iaf. , även fast jag inte gillar den så, congratz Fick en inbjudan att joina PeaceMakerzZ igår, av en gammal BiA kompis, men det var en oseriös guild så jag joinade inte. Kunde inte logga in idag :'( Hoppas att man kan logga in snart... och kolla om IgorUnder (eller vad ha nu heter) är med i venez fortfarande, och lvl tack Trunkks Guild och aPeXcS heter samma Och vi har en nice Alliance Fick ca 10 Elixir Accessory för 10k ( ) Ska fixa mitt sos earrings till +5 Level 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ny dator snart, då jäklar ska de spelas Silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Nya severs! "Alps" och "New Shard" :S Man märker att dem har gjort "lagg-förbättringar"! Jag kunde logga in på FÖRSTA försöket! Aja, Min lunchrast är nästan slut! *Back to the "office"* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Oh yeah! http://img104.imageshack.us/img104/2783/blah6dk.jpg Nån som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 För det är fel verision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Öhum? Hur fixar man det ?.. EDIT!:Nu uppdaterades den automatiskt..Så felet är löst nu iaf Redigerad 4 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) För det är fel verision. Spelar du fortfarande Silkroad? *nyheter* DJlei är en hackad char som vart lvl 60, är väl runt lvl 20 nu... Tror att hans login info var... ID: hkbauhaus PW: bauhaustough Han har alla roliga nukes Edit: OH NOES! Det var inte han Det är en annan hackad cahr, på Xian ^^ DJlei = ID: zzzzzz PW dreamer Edit2: NOOOOOO hackaren har ändrat pw! Redigerad 4 juli, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Spelar du fortfarande Silkroad? *nyheter* DJlei är en hackad char som vart lvl 60, är väl runt lvl 20 nu... Tror att hans login info var... ID: hkbauhaus PW: bauhaustough Han har alla roliga nukes Edit: OH NOES! Det var inte han Det är en annan hackad cahr, på Xian ^^ DJlei = ID: zzzzzz PW dreamer Edit2: NOOOOOO hackaren har ändrat pw! Såg han PvPa Och jag var nära att bli hackad Hackern var inne sammtidigt som mig btw lvl 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Bad News för alla Oasis geeks ^^ Apology Regarding 7/4 Extra Inspection Date : 7/5/2006 inquiry : 418 Hello. This is Silkroad Online. Due to power overload that occured during the process of adding new server related equipment, data of Xian, Oasis, Venice has been rollbacked. Lost Silk will be restored in the next few days, and we will also be considering compensation for the data rollback that has taken place. We apologize for not being able to provide a stable service, and in order to prevent this from happening again, we will be filing a complaint to the equipment enterprise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Spelar du fortfarande Silkroad? Nja. Har inte lirat något sen jag slutade. Men har kvar spelet och det är patchat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Min gubbe var inte hackad var en grej som jag använda så jag kommer in fortare och Stellan du borde börja igen Ska man lvla till 10 på nya servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nja. Har inte lirat något sen jag slutade. Men har kvar spelet och det är patchat. Vilken level är du på, då? Jag är på level 17 men har inte orkat spela så mycket mer. Vi kan börja spela samtidigt igen.http://www.swebits.org/pic//smilies/kiss.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts