Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Men Plzzz sätt lite klister på denna topic Detta spel börjar ju bli lika populärt som WoW Om det nu är så populärt så behövs ju inte klister *L'Edith* Sisådär, skapar en spelare vid namn "Kvaellsvard" i Aege nu. Redigerad 14 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ska ladda ner det. Verkar spännande. Men är det som wow ungefär, quests och liknande. VIlken är den högsta lvl:n man kan bli? Hur stort är spelet? Spelet kommer att bli GIGANTISKT! Max leveln i korea är 100, här är det en cap på 60... Den inringade delen är hur stort det är nu (i korea) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Detalj karta, hur det ser ut nu (Ränkna bort delen t. vänster (Western Asia), det är bara korea som har den nu) Spelet är jättestort, från den första staden (den röda t. vänster) till Eastern Ferry tar det 10 min att springa! Eastern ferry är den "båt" symbol som är längst till vänster. Redigerad 14 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag och 2 RL polare började spela idag. Ganska nyss faktist. Och jag tänkte komma in på Cold Magic skills. Men jag har inte hittat hur jag använder magierna än. Är det någon viss lvl och magic lvl man behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag och 2 RL polare började spela idag. Ganska nyss faktist. Och jag tänkte komma in på Cold Magic skills. Men jag har inte hittat hur jag använder magierna än. Är det någon viss lvl och magic lvl man behöver? Har för mig att du måste vara minst lvl 5 för att börja använda olika forces, men du kan ju hålla på att uppgradera innan också. För att komma in i skills där du har Forces tryck bara på "S" och sen Force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Um, får jag fråga Sniper varför man inte får sätta mer på skillsen efter lvl 5 förrän lvl 12? Jag har inte gjort det, men det är jävligt frestande. Speciellt eftersom jag inte vet varför jag inte får göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag har laddat ner det nu ska börja spela strax. Vilken server ska jag välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Jag har laddat ner det nu ska börja spela strax. Vilken server ska jag välja? Aege, min son. Jag kan möta dig. Namn? Redigerad 14 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Aege, min son. Jag kan möta dig. Namn? Ehmm hubbert om det inte redan finns ? *EDIT* Jag blir ju bara disconected Redigerad 14 februari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ehmm hubbert om det inte redan finns ? *EDIT* Jag blir ju bara disconected Hm? Kanske är Gameguard som sätter dit dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Um, får jag fråga Sniper varför man inte får sätta mer på skillsen efter lvl 5 förrän lvl 12? Jag har inte gjort det, men det är jävligt frestande. Speciellt eftersom jag inte vet varför jag inte får göra det. Om din mastery level är lägre än din vanliga level så får du mer skill points än vanliga xp, hängeru me? Alltså kan man få oerhört många skill points genom att hålla bak sin skill mastery ett tag. Detta kallas sp farming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Har för mig att du måste vara minst lvl 5 för att börja använda olika forces, men du kan ju hålla på att uppgradera innan också. För att komma in i skills där du har Forces tryck bara på "S" och sen Force Jopp. Är lvl 8 nu och kör Cold Force/Heuksal Mastery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hm? Kanske är Gameguard som sätter dit dig. Nu funkar det! Ska vi mötas nånstans eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Om din mastery level är lägre än din vanliga level så får du mer skill points än vanliga xp, hängeru me? Alltså kan man få oerhört många skill points genom att hålla bak sin skill mastery ett tag. Detta kallas sp farming Ah, clever. Level 9, har 62 skill points. *L'Edith* Hubbert: Sure thing, möt mig vid södra porten. Vad heter du? Redigerad 14 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Ah, clever. Level 9, har 62 skill points. *L'Edith* Hubbert: Sure thing, möt mig vid södra porten. Vad heter du? Jag heter hubbert Redigerad 14 februari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Något annat lille jag undrar är varför man ska ha armor. Är inte protection bättre? Redigerad 14 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är det värt att köpa mount på lvl 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är det värt att köpa mount på lvl 10? Jo om du vill betala en massa jäva gånger för så fprt du går av så försvinner mounten för dig och du måste ha en ny, tycker det är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jo om du vill betala en massa jäva gånger för så fprt du går av så försvinner mounten för dig och du måste ha en ny, tycker det är dåligt Då orkar man inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tankar nu 2:10 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts