_Mazze_ Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 När jag försöker starta kommer det bara upp det där felmeddelandet: The server is undergoing nånting... och sen när jag väl kan starta spelet så går det inte att logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Nu när playercappen är på så tar det tid att logga in, men det laggar inte när man väl är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag lvla igår till 26 och min wolf e i lvl 18 igår hittade jag 8 Tablets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Jahapp.. då blev man lvl 30 då det är riktigt kul att nuke:a ^^ 1 Nuke + 1 Lionshout = En mob på samma lvl's död EDIT! Toppis! Jag vill ha tillbaka min bow Redigerad 23 juni, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jahapp.. då blev man lvl 30 då det är riktigt kul att nuke:a ^^ 1 Nuke + 1 Lionshout = En mob på samma lvl's död EDIT! Toppis! Jag vill ha tillbaka min bow Spelar du på natten? btw jag e lvl 28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Spelar du på natten? btw jag e lvl 28 Näe... Jag spelade igår fr¨n kl. 17 - 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Har inte kunnat gå in på nån av servrarna på flera dagar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Haha...kom inte in på ELVA J*KLA försök.. Men iaf det är riktigt skönt att p(layer)c(appen):enn är på nu men det är lite störande att man inte kommer in på hela elva försök.. Aja..Kanske gör ett försök senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Servrarna är fortafarande nere... Sux0r! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Hm. Tror nog att jag måste skaffa en ny dator, Silkroad stängs ner efter 15-20 minuter, och sen 1 minut efter de så dör datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 När öppnar servrarna igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 När öppnar servrarna igen? Dem stängde aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Dem stängde aldrig... WTF de är ju stängda nu! Edit: Nu är de öppna igen, men jag komemr inte in i spelet pga servertrafik. :| Redigerad 25 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) YEEEEEES! AEGE ÄR NERE = Att jag kan logga in igen, när den öppnar Har försökt logga in i 30 min nu Nu är jag lvl 32... Och ska börja leka med scorps 1 nuke + 1 wolfattack = Död EDIT: AEGE ÖPPNADE OCH JAG KOM IN Easy Redigerad 25 juni, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) WTF samma skit igen!? De var ju uppe igen! Edit: Jag blir galen! Nu verkar de vara uppe igen, men nu kommer jag inte in i spelet! Jag har försökt 4 gånger, och jag blir bara bortkopplad hela tiden! Redigerad 25 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Igår lvla jag till 30 Och nu har jag 50% på Hunter lvl 1 och 1% på thief lvl 2 Och jag köpte en SOS glavie C4 str 1 int 2 Fixade Critten till 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag har inte spelat SRO på hela veckan! (Bara på tisdagen)... Så jag är kvar vid lvl 34 Skulle spelat lite idag, men jag kan inte logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Själv har man lagt ner silkroad tills vidare..Kanske ska logga in imorgon och sälja av mig SoS saker och 2 elixir (wep och prot) skönt att det inte laggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Själv har man lagt ner silkroad tills vidare..Kanske ska logga in imorgon och sälja av mig SoS saker och 2 elixir (wep och prot) skönt att det inte laggar.. Vad för sos items? Och om du ändå slutar, kan jag få dina wep elix då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nää har bara lagt det på hyllan ett par veckor,månader,dagar...Hmm..En lvl 16 fem oh iron glove och lite annat som jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts