Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

OMFG!

HUGEscale update.... info om June-Updaten!

Edit: *Föreställer mig hur massa lvl 70 chars dödar manyangs med alla lvl 1 noobs XD*

Edit2: Jag ska skaffa mig en White Wolf! *Älska dem*

Edit3: Alchemy patchen kommer ju göra att man behöver få en dektorsexamen i Alchemy innan man kan göra nåt ju ^^

Edit4:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjoohoo vad jag är gla'! Tog en Hyeongcheong nästan själv idag (är lvl 20 min kompis är level 18)

Och sen så undrar jag

Edit: *Föreställer mig hur massa lvl 70 chars dödar manyangs med alla lvl 1 noobs XD*
varför det?

EDIT: damn vad roligt det ska bli att döda Mangyangs ^^ bra belöning iaf..

Ähum vad ska man använda till en glaivekille? Kläder och rubbet! (är bara lvl 4:a så har inte hunnit slösa nåt än :P

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen så undrar jag varför det?

EDIT: damn vad roligt det ska bli att döda Mangyangs ^^ bra belöning iaf..

Ähum vad ska man använda till en glaivekille? Kläder och rubbet! (är bara lvl 4:a så har inte hunnit slösa nåt än :lol:

Därför, dom ska få mer utrymme för iventory.

jag gillade-- inte protector, eller armor.. den tredje. Man slösar typ ingen mana på det, går bara runt och dödar. Skitbra enligt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja...Imorgon smäller det kan bara tänka mig allt lagg som kommer bli ^_^ (särskilt i staden) kommer knappt gå att spela men nån som vet tid när patchen släpps?

Man vill ju vara i tid..Skulle liksom chansa på att hemsidan blir överansträngd...*In i spelet* Har inte fått en sak på en hel skoldags vecka (5 dagar) tror jag fått en rejäl otursåktur..

Aja..Får hoppas att man får ihop 2 mille imorgon..( :ph34r: )

Allt från mig Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<3

Nya uppdateringen is the pwnz. Crayon höll ett litet tal nyss också, dom har uppmärksammat att "några" "märker av" "lite" lagg på Aege. Vilket betyder att dom fixar till det snart. YAY! :)

Min varg är teh shit btw. Powerlvlade den på Earth Ghosts, så den är på lvl. 10 nu. ^^

Och Sniper, måste snacka med dig sen... det är viktigt och rör din pilbåge. :lol:

Omgz0rz... tydligen finns det spelarbegränsning på Aege nu. Det laggar lite, men det gäller alla servrar atm. så... YAY GLÄDJE-ORGASM! Hoppas bara att det varar nu, minns att dom satte tillbaka begränsningen någon gång förut i februari/mars... i en dag... <.<

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<3

Nya uppdateringen is the pwnz. Crayon höll ett litet tal nyss också, dom har uppmärksammat att "några" "märker av" "lite" lagg på Aege. Vilket betyder att dom fixar till det snart. YAY! B)

Min varg är teh shit btw. Powerlvlade den på Earth Ghosts, så den är på lvl. 10 nu. ^^

Och Sniper, måste snacka med dig sen... det är viktigt och rör din pilbåge. :)

Omgz0rz... tydligen finns det spelarbegränsning på Aege nu. Det laggar lite, men det gäller alla servrar atm. så... YAY GLÄDJE-ORGASM! Hoppas bara att det varar nu, minns att dom satte tillbaka begränsningen någon gång förut i februari/mars... i en dag... <.<

Snackzor @ sex0r XD

Jag loggar in vid kl. 18!

PM:a m,ig då ^^

Och jag vet att six är sex på engelska :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor