Colan K Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Började spela Silkroad inatt, är det något speicellt som nybörjare jag ska tänka på? Första sidan finns bra saker man kan tänka på. Men att, finna vilken build man vill ha, inte slösa sp på massa olika träd, lära sig priser så man kan göra lite kap ? Köp pots, alltså, inte sitta ner för regaina. Man tjänar mer för köpa pots (för det går fortare) Alltid pots. Du kan, vad jag vet, repaira ute också. Med hjälp av repair (något sånt) typ där item mall är. Så slipper man springa in för det. Passa dig när du tradar, så dom inte ändrar det som ligger redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Enda jag hitils har kastat SP (skillpoints?) på är svärd/blade-kunskap och lightning så man tar lite extra när man slår. Låter det som en bra gubbe och bygga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Enda jag hitils har kastat SP (skillpoints?) på är svärd/blade-kunskap och lightning så man tar lite extra när man slår. Låter det som en bra gubbe och bygga på? Såvitt jag har förstått är lightning bra med spjut, och till svärd eller blade ska man ha fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Såvitt jag har förstått är lightning bra med spjut, och till svärd eller blade ska man ha fire. Sword + Spear = Lighting Blade + Bow + Glaive = Ice + Fire É nästan lvl 23 har 88% men nu laggar de så förjäkligt Levlar imorgon Redigerad 12 juni, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Sword + Spear = Lighting Blade + Bow + Glaive = Ice + Fire É nästan lvl 23 har 88% men nu laggar de så förjäkligt Levlar imorgon Är du BARA lvl 23? XD Du var ju vid lvl 18 för 3 veckor sen! Jag kom från lvl 13 - 22 på en helg Och lite ändringar... _____________________________________________________________Xiaorue__________ INT Sword+Shield = Lightning & Fire (Sub)-Ice/Bicheon(KD-Stab) Spear = Lightning & Fire (Sub)-Ice/Heuskal(Passive) STR Glavie = Heuskal & Fire (1st-sub) Lightning (2nd -sub) Ice/Pacheon/Force Blade = Bicheon & Fire/Ice (Sub) Lightning (2nd -sub) Force Bow = Pacheon & Ice/Fire (Sub) Lightning (2nd -sub) Force Hybrid Sword+Shield 90% = Bicheon & Fire (Sub) Lightning/Ice Spear 90% = Lightning/Fire & Heuskal (Sub) Ice/Pacheon 90% betyder 90% INT/10% STR ____________________________________________________________Xiaorue___________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Sword + Spear = Lighting Blade + Bow + Glaive = Ice + Fire Men då gjorde jag inte fel ändå då. btw, hur tycker ni att jag ska sätta "stats"-pointen? 2 på STR och 1 på INT eller? Redigerad 12 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Level 24 och har firrat sos lvl 24 Garment Hands och har köpt lvl 24 glavie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Är det katastrof? http://img153.imageshack.us/img153/5739/mongo4eq.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Är det katastrof? http://img153.imageshack.us/img153/5739/mongo4eq.png Näe.. det ser fint ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Näe.. det ser fint ut Puh.... Hur ska jag fortsätta? ta på INT och ta lite random på lightning skills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Puh.... Hur ska jag fortsätta? ta på INT och ta lite random på lightning skills? Vilken vapen? Spear? Redigerad 13 juni, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Vilken vapen? Spear? Jepp, Jag använder spear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jepp, Jag använder spear Satsa på ALLA lightningskills. Maxa verkligen ALLT på Lightning... Lionshout är en ganska bra "finish" attack, eller en för att dra till sig mobs, innan man får nukes (lvl 30 skillen på alla elements). Satsa alla "lvl-poäng" på INT. Levla upp Heuskal till lvl 30 (minst). Till lvl 30 så ska du ha Soul Spear och Ghost Spear, i Heuskal... Sen så ska du maxxa passive på både lightning och Heuskal. Bild: En bra nuker. Sword + Shield Light nuker med KD stab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Har Skaffat 45% på lvl 24 och kommer troligtvis levla imorgon och Topp3 jag har pengarna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Till lvl 30 så ska du ha Soul Spear och Ghost Spear, i Heuskal... Sen så ska du maxxa passive på både lightning och Heuskal På Heuskal har jag bara blivit galen! Jag har tatt på Bloody fan storm! Fasta bara en gång som tur är. Sen fattar jag inte det med:Sen så ska du maxxa passive på både lightning och Heuskal Kan du vara snäll och förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 På Heuskal har jag bara blivit galen! Jag har tatt på Bloody fan storm! Fasta bara en gång som tur är. Sen fattar jag inte det med:Sen så ska du maxxa passive på både lightning och Heuskal Kan du vara snäll och förklara? Ja... maxxa passive på Heuskal OCH Lightning ^^ Men lvl 1 i BFStorm kräver 2 SP XD Så det behöver du inte bry dig om Och adda ALLA skills i Lightning + Passive Och adda bara Soul Spear och Ghost Spear i heuskal + PASSIVE Skit i resten Ta det sen när du blir lite högre lvl... ____________________________________________________________________________________________ IDAG så joinade jag BrosInArms Jag blev nästan skrämmd av alla high-lvl members! Mycket mer än hälften av alla 36 är lvl 60+... Mer än 5 st är lvl 70, mänga är lvl 69. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Ja... maxxa passive på Heuskal OCH Lightning ^^ Men lvl 1 i BFStorm kräver 2 SP XD Så det behöver du inte bry dig om Och adda ALLA skills i Lightning + Passive Och adda bara Soul Spear och Ghost Spear i heuskal + PASSIVE Tack, nu fattar jag allt. Men de enda misstagen som har skett är att jag har tatt 3 på wolf bite spear och 1 på dancing demon spear. Jaja kan inte vara så farligt . Edit: Ja Colan du du skulle ju kunna lägga till mig på första posten också. Jag heter Fu_Im_Mongo på Xian. Redigerad 13 juni, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Tack, nu fattar jag allt. Men de enda misstagen som har skett är att jag har tatt 3 på wolf bite spear och 1 på dancing demon spear. Jaja kan inte vara så farligt . Edit: Ja Colan du du skulle ju kunna lägga till mig på första posten också. Jag heter Fu_Im_Mongo på Xian. på ditt namn ^^ diggar det faktist, la till det nu Grats till nya stora guilden Sniper ? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 på ditt namn ^^ diggar det faktist, la till det nu Jo jag tyckte det lät roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 på ditt namn ^^ diggar det faktist, la till det nu Grats till nya stora guilden Sniper ? XD Tackar... Det var AEGE's första lvl 5 guild... Och är den mäktigaste guilden i AEGE. Jag känner ledarna och lite fler... Så jag har det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts