Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

AAH! Det har varit en så ÄCKLIGT lyckad dag inatt! :P

Dingade 30 köpte lv. 32 SoS-båge crit 10 tillochmed och MrHolyShit var jättekul med gloabals och jag klarade andra omgången av Bad Charm-questet och... *sansa mig*.

Först och främst; Jag gjorde klart andra delen av Bad Charm-questet. Det var tydligen inte jobbigt nog enligt Joymax att bara samla 100 Charms en gång, man måste göra det två gånger. Sen en gång till fast 200 stycken. Anyhoo, gjorde klart det och dingade 30. :( Det följdes av att jag +2'ade min lv. 29-pilbåge. Gjorde ganska mycket skillnad, samt att jag efter det fixade Anti-Devil bow Wave. Den äger så hårt att jag får gåshud. Då jag inte orkar göra Bad Charm 200-grejen så lvlade jag alla mina masteries till 29 för att hårdgrinda istället, så jag fick 3-arrow combo också.

Innan allt det hände (fear my berättarskills), köpte jag en ny pilbåge att använda från lv. 32 till 42. Såhär ser den ut:

10 i crit ffs!! Den kostade egentligen 6 mille, men jag prutade ner den till 5,8 (...det är en weapon elixir wtf). Det blev jag nöjd med.

Sen buggade Cursed hearts-questet sig.

Det fixade sig sen.

Senare hände något ännu roligare... en n00b ks'ade min Hyeongcheon giant, och inte lite heller. Trehundra knockdowns efter varandra. På någon vänster lyckades jag få killen och droppen ändå, och han har mage att börja prata med mig...

Ya... att han var från Venezuela hjälper inte direkt mot fördomarna man har mot såna.

Anyhoo, mina nuvarande bäbisar + mina stats:

Vet att det är låg crit på min nuvarande, men den var billig så meh.

OCH JA JAG SKRYTER! Är äntligen nöjd med hur min karaktär blir, efter nederlaget Torbjorn. Och Topp3. Och Topp4. Fan vad dom sög.

=)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska prova idag.

Ngn som vill hjälpa mig att levla pma mig eller adda mig på x fire (Empa),

Gubben kommer hetta Empa eller Empa777

Edit: server Aege (många som spela där)

Du borde spela på morgonen eller natten laggar så jävla mycket just nu..

och jag e still på lvl 19 med 77% och 55 av 100 tiger skins

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina föräldrar tvingade mig att gå och lägga mig kl. 23:30 igår :P Så jag blev bara lvl 13 (Jag kör med en 7 lvl diff)

Hoppas jag hinner bli lvl 16 idag så jag kan börja farma.

Och till Otra: Om du får upp din båge till +5 så kan du nog sälja den för ca 20 mil ;)

som full-INT så dör man ofta.. men man skadar mycket :D

Lite min stil... Spring fram, som från ingenstans, döda, gömma sig :P

När jag blir lvl 68 så får jag Grasswalk Speed lvl 6... Och med garments så kommer jag upp i 85% speed :(

Det är ca 10% snabbare än den snbbaste hästen! (lvl 60 häst)

Och med min nuke så kommer jag skada väldigt mycket... Min kompis med SoM Sword/Shield, som är Hybrid/INT skadade 13k på en Bunwang Giant, som är lvl 45, när han var lvl 45!! Med en nuke kan man döda döda en mob... Om man har tur, och har spear, annars så är det en nuke och en Lionshout som gäller :)

Sen PvP:ade jag med Toxie lite igår... Jag ägde en nuker ganska hårt XD Han var dum och attakedare mig när jag stod och pratade ^^ Men tillslut så dödade jag han tillräckligt många gånger för att han skulle dra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska prova idag.

Ngn som vill hjälpa mig att levla pma mig eller adda mig på x fire (Empa),

Gubben kommer hetta Empa eller Empa777

Edit: server Aege (många som spela där)

La till dig som Empa, säg till om det är fel när du vet.

Lägger nog till den intervjun också till första sidan, väldigt bra var den! Najs sniper

Och grattis toppis för den nya bågen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte spelat alls på senaste tiden, tyvärr. Det är för att jag fått Eurobattle.net att fungera, och spelar det nu istället. Men jag har tänkt att spela hårt inatt, kanske hinner komma till level 19 om jag har tur. :(

Vad är Eurobattle.net då?

och jag ska nog spela på morgonen å levla till 20 :P

btw har ett lvl 1 sos sword +1 på Greece

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och till Otra: Om du får upp din båge till +5 så kan du nog sälja den för ca 20 mil :(

Skulle tippa på att jag behöver ca. 20 mill i weap. elixirs för det också. ^__^;;

Eller... jag har egentligen en jävla tur med alchemy. Fick upp båda pilbågarna till +3 med bara 3 elixirs var. :P Samt med min 16 Sos tog det 6 elixirs för att få +3.

Näh, jag håller mig till +3. Möjligt att jag försöker +5'a den när jag nått lv. 42 och inte använder den längre.

Haha, äkta humor: http://www.silkroadtavern.com/forums/index...showtopic=16420

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tippa på att jag behöver ca. 20 mill i weap. elixirs för det också. ^__^;;

Eller... jag har egentligen en jävla tur med alchemy. Fick upp båda pilbågarna till +3 med bara 3 elixirs var. (w00t) Samt med min 16 Sos tog det 6 elixirs för att få +3.

Näh, jag håller mig till +3. Möjligt att jag försöker +5'a den när jag nått lv. 42 och inte använder den längre.

Haha, äkta humor: http://www.silkroadtavern.com/forums/index...showtopic=16420

Haha , förska scamma Game Master :lol::huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor