chucky.swe Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Black suit 30 k är det bra pris eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Black suit 30 k är det bra pris eller? nej, eller.. ska du köpa eller sälja? högre om du ska sälja, lägre om du ska köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Black suit kostar 10 k att köpa, om man ska sälja borde man sälja för ungefär 20-40k. iwe @ atackerade du inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Black suit kostar 10 k att köpa, om man ska sälja borde man sälja för ungefär 20-40k. iwe @ atackerade du inte ? Jag var ju i lvl 18 + ShivaPL var där han/Hon har dödat TG typ 100 gånger + Hon dog direkt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Black suit 30 k är det bra pris eller? Black Suit kostar 10 000 GOLD i Thief town... Själv så har jag Black Devil Suit, som kostar 1 000 000 GOLD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hoho..Men..Ööh hur fan gör man med alchemy har ett vapen där det sk avara ett vapen men kan inte lägga in luckypowder? Visa gärna med en bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Frågar igen, vad ska jag byta ut fire mot med min bow? Har redan cold, och vad mer i stället för fire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag börjar på min nya char på fredag... En INT Light med Spear passive... IGN: Xiaorue Colan update:a det! @Catlover: Bow/Ice... ha light som sub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag börjar på min nya char på fredag... En INT Light med Spear passive... IGN: Xiaorue Colan update:a det! @Catlover: Bow/Ice... ha light som sub Tack, en puss till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Tack, en puss till dig! EEEwww.. 10årings-baciller *Skämt* Vilken lvl är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 EEEwww.. 10årings-baciller *Skämt* Vilken lvl är du? Level 12. Har en till fråga, borde jag "köpa" någon av dom här skillsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hoho..Men..Ööh hur fan gör man med alchemy har ett vapen där det sk avara ett vapen men kan inte lägga in luckypowder? Visa gärna med en bild.. Du måste ha ett elixir btw Kattälskarna du borde "Köp" den sista i Lighting "Gör så du går Forare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag börjar på min nya char på fredag... En INT Light med Spear passive... IGN: Xiaorue Colan update:a det! Wtf, varför gör du ännu en ny? Vad var det för fel på Niyan? Editerar in i originalinlägget också. Och... imorrn ska jag vara hemma från plugget, så jag hinner nog grinda ett tag på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag börjar på min nya char på fredag... En INT Light med Spear passive... IGN: Xiaorue Colan update:a det! Server ? Nu ska jag sova, gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Server ? Nu ska jag sova, gonatt AEGE OCh jag bytte för att "Niyan" lät så fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Level 19 har 55% Snart 20.. och nu började de lagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Började spela för en dryg timme sen... nu är jag lvl 8 Min apa heter Saytan ^^ Jag heter Xiaorue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Började spela för en dryg timme sen... nu är jag lvl 8 Min apa heter Saytan ^^ Jag heter Xiaorue Har du lagt ner Toxie eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Har du lagt ner Toxie eller? Japp ^^ Slutade som lvl 42... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Japp ^^ Slutade som lvl 42... Jag skulle spelat varannan vecka på gubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts