ZcruweN Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hmmm jag tycker dom borde höja xp ratingen litegrann på servrarna. Jovisst spelet är väl kul, men det är lite segt att man lvlar så förbannat sakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hmmm jag tycker dom borde höja xp ratingen litegrann på servrarna. Jovisst spelet är väl kul, men det är lite segt att man lvlar så förbannat sakta dE e därför quest finns Johny sniper 15 , titta längst ner på sidan där står de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hittade äntligen den sista stenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Jag dödade en lvl 48 archer idag Som thief ^^ Sen blev jag dödad av en lvl 64++ Hunter ^^ Men dock inte på 1 hit KO Han var blader så det tog ca: 10 sek. Tack för alla gratulationer Jag fyller 15 år idag... men jag har inte fått något än Nu nu ska jag på middag, senare ikväll så får jag mina presenter ^^ Redigerad 28 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Qrush Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Tjenare, nu när endel svenskar vet vad Silkroad Online är så har jag tänkt lite på en att skapa en svensk fansite till det. Utrymme till sidan och pengar till domän finns, det enda som behövs nu är några personer som kan hjälpa till med diverse saker. Känner du dig manad att hjälpa till? Kontakta mig på Qrush1@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Upptäckte jusst att jag har en hel massa quest kvar i Jengan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Bah.En hel dag har skitit sig när man väl ska starta sitt maraton..<Men> jag har slutfört det fast är inte level 18 utan level 16 men det går fan inte att levla när man aktiverar mag. attacken efter att man har dödat tigern(i dettafall).. Denna dag sket sej rejält.. Skulle gärna förlora 2 levlar mot en helt laggfri server (för alltid).. Så det blev bara pannkaka av denna dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Bah.En hel dag har skitit sig när man väl ska starta sitt maraton..<Men> jag har slutfört det fast är inte level 18 utan level 16 men det går fan inte att levla när man aktiverar mag. attacken efter att man har dödat tigern(i dettafall).. Denna dag sket sej rejält.. Skulle gärna förlora 2 levlar mot en helt laggfri server (för alltid).. Så det blev bara pannkaka av denna dag. Spela på natten eller på Morgonen brukar inte lagga då men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
neerfu Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 http://sro.mmosite.com/ bra sida spelar i athens lvl53 pure str fire blade, varit inaktiv ett tag men ska börja spela mer nu när jag har tid http://img124.imageshack.us/img124/1107/sro20060504225418092nu.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Sniper så fort du ser detta skriv till mig. Den dära hacker'n har varit in på min nya gubbe Spammat 2 gånger i global chat (Från topp3 han såg de). Sålt allt förutom en båga lvl 16 +1 och potsen hade 1 guld när jag gick in och skulle se hur mycket sp osv du hade (den hade 5 SP)-- Har bytt lösen ohc nu _VET_ jag att trojanen (Keyloggern) är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Sniper så fort du ser detta skriv till mig. Den dära hacker'n har varit in på min nya gubbe Spammat 2 gånger i global chat (Från topp3 han såg de). Sålt allt förutom en båga lvl 16 +1 och potsen hade 1 guld när jag gick in och skulle se hur mycket sp osv du hade (den hade 5 SP)-- Har bytt lösen ohc nu _VET_ jag att trojanen (Keyloggern) är borta FORAMATERA OM DATORN Varför gjorde du inte det när jag sa till dig? Innan du skapade det acc:et... BTW... Om det var en Keylogger så har dom nog dina föräldrars kontokort! Kom ihåg att spärra dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 FORAMATERA OM DATORN Varför gjorde du inte det när jag sa till dig? Innan du skapade det acc:et... BTW... Om det var en Keylogger så har dom nog dina föräldrars kontokort! Kom ihåg att spärra dem! Vi har inte använt kontot + den är borta tror jag de var en trojan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Vi har inte använt kontot + den är borta tror jag de var en trojan *HOST* Satte in pengar på Itemmall*HOST* Anyways jag startar en ny char nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 *HOST* Satte in pengar på Itemmall*HOST* Anyways jag startar en ny char nu ^^ På server? btw har 40% på lvl 17 och har gjort färdigt en quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 På server? btw har 40% på lvl 17 och har gjort färdigt en quest AEGE... Niyan INT Spear Light/Heuskal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 AEGE... Niyan INT Spear Light/Heuskal Ok , vilken level är du i nu då? Colan byt mitt namn på Aege från iweX till iwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ok , vilken level är du i nu då? Colan byt mitt namn på Aege från iweX till iwe. *bugar* Inte direkt ontopic men.. ska se filmen Hooligans nu.. har inget OT att säga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ok , vilken level är du i nu då? Colan byt mitt namn på Aege från iweX till iwe. Jag börjar på Fredag ^^ Ska farma vid stronghold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ähum om man blir bannad på SRO så bannar dom karaktären eller IP:n ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Tror dem bannar ip'n btw Otra var med på Global chat för mig Såg Tiger Girl eller jag såg en klum med massa tigers elite osv.. Redigerad 31 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts