JohnnyH87 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Skill Points? Inga, har använt allihop. Har aktiverat två svärdstekniker, en av de har jag uppgraderat, en heal och två istekniker, en attack och en sköld. Kommer inte in i spelet just nu. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ochså vart man hackad då.. Alla grejor 2 sos + 1 mille borta.. och 80 riktiga kronor.. funderar på att skapa ny gubbe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Skill Points? Inga, har använt allihop. Har aktiverat två svärdstekniker, en av de har jag uppgraderat, en heal och två istekniker, en attack och en sköld. Kommer inte in i spelet just nu. :\ Ajaj. Jag är level 17 nu. Snart level 20, tjoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Har skapat nytt acc och Toxie ska levala minst till 20 till mig (OBS han fick 2 gold scrolls) iwe heter den accen och är tjej Fire glavie på Aege adda sen inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ochså vart man hackad då.. Alla grejor 2 sos + 1 mille borta.. och 80 riktiga kronor.. funderar på att skapa ny gubbe.. Ååh fan va jobbigt! Men hur kan man bli hackad sådär bara då :/ *sätter på rome total war^^* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ååh fan va jobbigt! Men hur kan man bli hackad sådär bara då :/ *sätter på rome total war^^* Jo blev skit sur men nu ska ju Toxie Levla till 20 eller så långt han hinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Är lvl 10 nu. Har precis startat Cleaning Tomb Stone- questet, men jag fattar inte exakt vart jag ska och vad jag ska döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Är lvl 10 nu. Har precis startat Cleaning Tomb Stone- questet, men jag fattar inte exakt vart jag ska och vad jag ska döda. Döda allt som rör sig, i Tomb-stället syd-ost på kartan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Woohoo! är med i en guild nu (GuildsUnited) en level 2 guild Snart level 16.. Tillbaka till spelet.. Öhm Ninja lootade lite idag och blev förföljd av en kille (jag tog en hnter bronz bow Hoho Jaja) han förföljde mig in enda in till bandits stronghold eller vad det nu heter då dog han.. Men som sagt vad Silkroad är roligt blir roligare hela tiden Allt från Pontus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Blev lvl 10 nu ^^ Har över 100 SP redan och Light Fire Bow Spear på lvl 5... Tagit ca 1 timme, utan scroll EDIT: Nu är jag lvl 11, med 200 SP, farmar med en 6-lvl diff ^^ Redigerad 27 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Fukkin' dubbelpost XD Nu har jag (på 4 timmar) kommit till lvl 16, och farmat ihop ca 500 SP Spelar kanske mer imorron ^^ Jag fyller år idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Grattis Sniper! Fattar inte riktigt vad ni menar med SP, använder ni inte era skillpoints? BTW skrev lite fel innan, har visst uppdaterat isattacken också. Gjorde det igår igen också, så nu är den lvl3, vilket gör det lättare att frysa fast fiender. Har lite mer frågor. -Vad menas med att "thiefa"? -Hur "farmar" man? -Vart ska jag gå när man klarat alla quests i Jangan? Är nästan klar nu. -Hur funkar PvP? Kan vem som hellst döda mig när jag nått lvl 20+ eller måste jag aktivera PvP själv först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Fukkin' dubbelpost XD Nu har jag (på 4 timmar) kommit till lvl 16, och farmat ihop ca 500 SP Spelar kanske mer imorron ^^ Jag fyller år idag! Är de på min gubbe? btw Gratis OCH om NÅN SKICKAR EN LÄNK MED NÅTT MED STEAM TRYCK EJ DÄR DE ÄR EN KEYLOGGER!!! Redigerad 28 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag börjar störa mig på den här questen. Jag har en sten kvar men allt jag får är sånna jag redan har! Jag menar, hur nödvändigt är det att få fyra likadana stenar när man bara behöver en? Gick upp till lvl 11 innan. Uppgarderade min healspell och lite annat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag börjar störa mig på den här questen. Jag har en sten kvar men allt jag får är sånna jag redan har! Jag menar, hur nödvändigt är det att få fyra likadana stenar när man bara behöver en? Gick upp till lvl 11 innan. Uppgarderade min healspell och lite annat också. Så var de för mig me hade 7 st av en sten .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Är de på min gubbe? JA, din gubbe ^^ Från lvl 1 - 16 (inkluderat 500 SP) På ca 4 timmar... Sen så skiter jag i några jobbiga quests.. t.ex det där "sten" questet som alla snackar om Men det är ett "linking quest" till lvl 70 questet med Nachals... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) btw Gratis Gratis... mat ? Det heter faktist grattis , tom jag kan det där JohnnyH87 @ -Vad menas med att "thiefa"? Sno gods från traders och hunters alternativt från loot som ligger på marken. Thief'a' -Hur "farmar" man? Spfarm, man skaffar till sig sp snabbare, har lägre lvl mastary än sin lvl. spfarm.. -Vart ska jag gå när man klarat alla quests i Jangan? Är nästan klar nu.. Gör klart alla, sen dra till nån båtfärja och flyt över till DH, och skaffa nya quests där. (Downhang) -Hur funkar PvP? Kan vem som hellst döda mig när jag nått lvl 20+ eller måste jag aktivera PvP själv först? Kan ju ha pvp cape och döda varan på 'skoj', förlorar inget på det, möjligt lite item skada... Men man kan döda varran över 20, om du gör det blir du murderer, om nån atackerar dig, kan du döda snubben utan få murderer status. Den verkar va rätt jobbig så undivk den Grattis the-copy och Sniper! Let it go, Hoooooooooraaaaaaaaay for our brothers! Redigerad 28 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Fukkin' dubbelpost XD Nu har jag (på 4 timmar) kommit till lvl 16, och farmat ihop ca 500 SP Spelar kanske mer imorron ^^ Jag fyller år idag! YEAH JAG FYLLER OCKSÅIDAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Fukkin' dubbelpost XD Nu har jag (på 4 timmar) kommit till lvl 16, och farmat ihop ca 500 SP Spelar kanske mer imorron ^^ Jag fyller år idag! Gah! Man känner sig så värdelös nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Grattis till båda två. Vad fyller ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts