ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nu har jag gjort en ny char, speccar mig bara på Ice då istället så gör jag som du sa att vänta tills lvl 15 innan jag speccar på nått nytt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nu har jag gjort en ny char, speccar mig bara på Ice då istället så gör jag som du sa att vänta tills lvl 15 innan jag speccar på nått nytt ^^ Du ska köra Ice och (vapnet du har) skill... Vilket vaapen? Ice passar bäst till Bow, och lite Sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Just nu har jag Crescent men ska vänta tills jag går upp en lvl till och köpa Sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Just nu har jag Crescent men ska vänta tills jag går upp en lvl till och köpa Sword Cresent är spear... om du har spear så SKA du ha Lightning om du har mest INT (LÄS FÖRRA SIDAN dvs. MIN GUDE SÅ FÖRSTÅR DU VAD INT ÄR!) Redigerad 13 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sniper, kan du lägga in en direktlänk till hemladdningen av spelet ? Jag tror att jag satt och laddade hem fel version hela tiden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sniper, kan du lägga in en direktlänk till hemladdningen av spelet ? Jag tror att jag satt och laddade hem fel version hela tiden ^^ Här Ladda ner nyaste drivrutinerna och DirectX 9.0c!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sniper nöjd nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sniper nöjd nu då? Sätt 6 på den röda (STR) och 3 på den blå (INT) Efter lvl 10, sätt ALLT på STR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Gjorde en liten lista av dom jag "visste" spela, skriv gärna om du spelar eller om det är något som inte stämmer. Och satte upp guiderna för spelet på första sidan. Ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sätt 6 på den röda (STR) och 3 på den blå (INT) Efter lvl 10, sätt ALLT på STR Gjort, nu gjorde jag som i din Guide och lade Svärd och eld ti nivå 1 Nåt mer ja bör göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Gjort, nu gjorde jag som i din Guide och lade Svärd och eld ti nivå 1 Nåt mer ja bör göra? Svärd och eld till nivå 5, men BARA första "skillen"! Det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Svärd och eld till nivå 5, men BARA första "skillen"! Det var det jag menade Jahaa sorry, att jag e lite korkad :"> Gone, jag uppfattade första svärdskillen som första SP man lägger på svärdet, samma med elden :"> Redigerad 13 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jahaa sorry, att jag e lite korkad :"> Ska jag ta dom där attackerna också? Levla up din skill till lvl 5 (nu har du lvl 1) och ta första (BARA första) attacken i svärd och eld Lev på det till level 12.. hur mycket skillpoints du än får... håll kvar till level 12... jag fick 500 + SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Här Ladda ner nyaste drivrutinerna och DirectX 9.0c!! Det går snabbare från Gamershell, 1000 mbit. Off- topic kan jag säga att både Sniper och Zcruwen har för stora signaturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Off- topic kan jag säga att både Sniper och Zcruwen har för stora signaturer. Glädjedödare där! Ändrar imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ska ladda ner det. Verkar spännande. Men är det som wow ungefär, quests och liknande. VIlken är den högsta lvl:n man kan bli? Hur stort är spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ska ladda ner det. Verkar spännande. Men är det som wow ungefär, quests och liknande. VIlken är den högsta lvl:n man kan bli? Hur stort är spelet? Japp som WoW, 502 mb att ladda ner, 1/3 av spelet är klart så det kommer nog att finnas många Lvls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Men Plzzz sätt lite klister på denna topic Detta spel börjar ju bli lika populärt som WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Men Plzzz sätt lite klister på denna topic Detta spel börjar ju bli lika populärt som WoW Skulle inte bli så snyggt med 4 Klistrade trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts