Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Ska göra en snubbe som ska ha spjut som vapen. Hur ska jag lägga skillpoints os.v? Det står säkert i tråden någonstans men jag pallar inte läsa ca 100 sidor^^ Jag tror att du ska ha Lightning. Men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag tror att du ska ha Lightning. Men är inte säker. Uhm, okej. Har lagt ganska mycket på lightning och fire =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Uhm, okej. Har lagt ganska mycket på lightning och fire =/ Om De e Spear ska du satsa bara på Lighting + Ice. Toxie var Topp3 med och thiefade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Ops, kom på att det var glavie jag hade =/ Vad ska jag satsa på då? Redigerad 26 maj, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Om De e Spear ska du satsa bara på Lighting + Ice. Toxie var Topp3 med och thiefade? Nej, det var han inte... han var med dom första 10 minutrarna @T-Ryder: Satsa på Fire och Heuskal...Ta STR points BARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Nej, det var han inte... han var med dom första 10 minutrarna @T-Ryder: Satsa på Fire och Heuskal...Ta STR points BARA Okej, jag har lv 1 i thundertiger force(dv.s lightning) och lvl 1 i healing saken. Är min char helt fucked up? Jag har bara lagt på str Jag har lvl 1 i fire saken ochså btw Redigerad 26 maj, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Var hittar man questen om nått stolen sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Skapade nyss en ny char på Greece, jag heter Toxie där med... Jag blir nog lvl 20 innan ikväll Tröttnade på Mujugis ^^ Så grymt snabbt att lvl:a i början Edit: Ny char... ToX INT Spear Redigerad 26 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Var hittar man questen om nått stolen sword Måste vara lvl 16 för kunna ta det, får det från Gwakwi, Hunter Guild master. Kan kolla kartan på första sidan också vart han exakt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Måste vara lvl 16 för kunna ta det, får det från Gwakwi, Hunter Guild master. Kan kolla kartan på första sidan också vart han exakt är. Ja är lvl 16, men jag vet inte var jag hittar questen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Skapade nyss en ny char på Greece, jag heter Toxie där med... Jag blir nog lvl 20 innan ikväll Tröttnade på Mujugis ^^ Så grymt snabbt att lvl:a i början Edit: Ny char... ToX INT Spear Wtf , Greece kommer inte upp för mig Skapar nog Glavie + Fire där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Skapade nyss en ny char på Greece, jag heter Toxie där med... Jag blir nog lvl 20 innan ikväll Tröttnade på Mujugis ^^ Så grymt snabbt att lvl:a i början Edit: Ny char... ToX INT Spear Eh. Hur jäkla snabbt levlar du egentligen? Jag som tyckte att jag var rätt snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Eh. Hur jäkla snabbt levlar du egentligen? Jag som tyckte att jag var rätt snabb. Kan passa på att säga att jag hann bara spela runt 30 min idag, och min första char blev dålig lvl 6 med 3 masteries... Min andra som jag nyss börjat på är lvl 3... Och jag lvlar ganska långsamt... det finns lvl 24++-are redan... Och säkert lvl 32:are innan inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Ja är lvl 16, men jag vet inte var jag hittar questen! Men fan måste jag göra en karta åt dig... okej >.< Iaf, har du kollat hos en guild hunter master ens ? För kanske måste göra bandit questen innan du kan göra den kanske. Minns inte så väl men mycket möjligt ändå. Här är karta vart han är, och käft om mina paint skills, jag vet redan jag suger :'( http://img373.imageshack.us/img373/4079/post2311396570528ev.jpg Om du kollar där, och du inte kan ta något, så måste du antagligen göra något quest för kunna göra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Så hade man collectat 100 Good Charms (första delen) Och så blir de att göra samma quest igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag hann inte spela så mycket idag... Ca 2 timmar Jag han bli lvl 6 med en char och lvl 12 med den andra inklusive 100 SP - Farm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Sniper.. Vart ska man göra av dem "Bad Charms"? btw ska sälja sos glavie för 800k~1.2M har 55% ska få 65% idag minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Sniper.. Vart ska man göra av dem "Bad Charms"? btw ska sälja sos glavie för 800k~1.2M har 55% ska få 65% idag minst Bad Charms kan du sälja Dom är oviktiga, spara bara good charms ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Har nästan kommit upp i lvl 10 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Har nästan kommit upp i lvl 10 nu. På min "första" char på Greece är jag lvl 6 Den andra lvl 12 ^^ Ska spela lite mer senare Stallar mest, men tjänar inget Hur mycket SP har du? Redigerad 27 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts