Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Japp, Toxie var sååå duktig. ^^ Och jag dog bara en gång, när det började lagga för honom.

Bilder fo' yo' pleasure:

*bilder*

And that's mine and Toxie's story. QUOTE'A INTE BILDER DE TAR JÄTTEMYCKET PLATS GRRR!

Vad e de för skill som du använder på sista bilden förutom Glass Flower Walk?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pratar om den "gröna" gubben där.

och vilken skill är de så man skjuer iväg en Fire "Boll" ?

Fire Nuke? :)

qouta hit bilden så jg kan se vilken det är ^^

EDIT:

Toppis, har du ingen bild på när jag dödade en White Spider, utanför Hotan? <_<

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG! hur kan du ha 8000 i skill points eller va de nu heter?? :wub:

Farmat. Det är inte ens hälften av vad jag egentligen vill ha.

Och för fan, hur svårt kan det vara? Stell uttryckte sig väldigt tydligt om att det inte ska skrivas flera onödiga småfrågor. iwe och Sniper, att ni aldrig fattar ger mig migrän.

Anyway, jag har lika roligt som alltid med att grinda Hyeongcheons (tröttnar aldrig på det namnet ^^). Jag lyckas aldrig sälja mina grejer heller, vilket är retligt. Och Toxie är glömsk. Bah. Funderar på att gnälla lite på morsan, och betala henne att köpa ett one-day xp scroll åt mig. Möjligtvis två. Det är fan inte värt att köpa ett månads-scroll, då jag inte kan spela tre timmar/dag på vardagar. Inte helger heller, för den delen.

Gah! Vad gör dom under alla inspektioner egentligen? Tömmer NPC'rna på guld? Jefla värdelösa koreaner und Joymax.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farmat. Det är inte ens hälften av vad jag egentligen vill ha.

Och för fan, hur svårt kan det vara? Stell uttryckte sig väldigt tydligt om att det inte ska skrivas flera onödiga småfrågor. iwe och Sniper, att ni aldrig fattar ger mig migrän.

Anyway, jag har lika roligt som alltid med att grinda Hyeongcheons (tröttnar aldrig på det namnet ^^). Jag lyckas aldrig sälja mina grejer heller, vilket är retligt. Och Toxie är glömsk. Bah. Funderar på att gnälla lite på morsan, och betala henne att köpa ett one-day xp scroll åt mig. Möjligtvis två. Det är fan inte värt att köpa ett månads-scroll, då jag inte kan spela tre timmar/dag på vardagar. Inte helger heller, för den delen.

Gah! Vad gör dom under alla inspektioner egentligen? Tömmer NPC'rna på guld? Jefla värdelösa koreaner und Joymax.

... Vad är en one-day xp scroll? Låter väldigt fuskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En scroll som ger dig typ 100% mer xp på ie n dag.

Finns 1 måndags scrollar ochså.

"En scropp som ger dig ungefär 100% mer exp under en dag.

Finns en månadsscrollar också."

Tack, men Topp3 har redan sagt att det finns det. Snälla nån, när ska ni lära er? Blir mer galen än Topp3 eftersom jag inte äns spelar spelet men ändå får hålla koll på er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"En scropp som ger dig ungefär 100% mer exp under en dag.

Finns en månadsscrollar också."

Tack, men Topp3 har redan sagt att det finns det. Snälla nån, när ska ni lära er? Blir mer galen än Topp3 eftersom jag inte äns spelar spelet men ändå får hålla koll på er.

Siana frågade ju så jag svarade på Hans fråga.

Den dära 7/8:de server Grace har ju inte alls kommit.

Joymax borde sattsa på att fixa lagget sen nya grejor sen Servers.

under Inspectionerna typ dödar GM:Arna Monster och levlar upp och tar pengar :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana frågade ju så jag svarade på Hans fråga.

Den dära 7/8:de server Grace har ju inte alls kommit.

Joymax borde sattsa på att fixa lagget sen nya grejor sen Servers.

under Inspectionerna typ dödar GM:Arna Monster och levlar upp och tar pengar :wub:

syftar inte enbart på det inlägget. Var så snäll och läs igenom allt du skrivigt i topicen så förstår du nog vad jag menar. Du och Sniper har använt 50sidor som MSN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte dom nämligen för 10.000 var :wub:

Shit... Började lagga vid bandit stället ;)...Är i Jangan nu :)

Tror jag gjorde ett kap? :P

Oh, ja. Fast 200k är de inte värda. Men jag har så svårt att värdera SoS- saker, säljer dem alltid för billigt. Men det är skillnad på vapen och garment, vapen är värda mer så jag tror du kanske kan få typ 150k för de där, styck. Jag vet inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är så jääävla trött... men nu har jag äntligen uppat mina masteries till 24, och har ändå kvar över 8000 SP's. Det slog mig också att jag snart har allt jag behöver i Lightning-trädet, så vid lvl. ~29 och efter kommer jag bara uppa Cold och Pacheon. En ganska maffig minskning i SP-spenderande, med andra ord.

Det går också jävligt fort att lvla om man bara orkar ta sig i kragen och grinda. Hade 10% exp imorse, och nu har jag 40%. 30% på fyra timmar är fan inte dåligt. :) Imorron kommer jag förmodligen skaffa mig en 50% till, och efter det... *ding*! Lvl. 29 ist mine, tillsammans med sista delen av 4th degree-setet.

Avslutar med lite bilder för trevlighetens skull... de får duga som bevis för att det faktiskt finns en del teamwork även i PvE, vid vissa utvalda stunder.

Såg två som slogs mot en giant, så jag tänkte vara bussig och fixa en Harmony therapy åt dom. Direkt efter jag använt den kom en till brud och började slåss, följt av att det spawnade en till giant. Jag och nykomlingen tog hand om den, tills det otroligt nog kom en tredje jävla biff. Så då var det de två snubbarna på en, nykomlingen på en och jag på en. Det blev skön exp av det, då alla bidrog på varenda en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor