JohnnyH87 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Bara en gång? Gäller att planera hästanvändandet då... Det är så mycket folk inne i Aege nu att man inte ens kan starta spelet! Redigerad 21 maj, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Har aldrig jag sagt till dig att du ska trade:a med ett stall? Du kan få köpa en crit 10 lvl 29 glavie och en 32+2 glavie av mig sen... Stackars dig... :'( Och GM's bryr sig inte... Det har hänt jättemånga personer Edit: Ingen som vill köpa en crit 7 lvl 42 bow? Ok , behöver inte en lvl 29 glavie.. Men han kom och sa are u selling ur glavie? Vet nån ur man "scannar" alltså är de något hack eller? jävla samibentoim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Hmm IweX Wtf; http://www.fragbite.com/?threadID=244703 Kolla post 59 Aja Topp3, jag=level fjårrtån Redigerad 21 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Hmm IweX Wtf; http://www.fragbite.com/?threadID=244703 Kolla post 59 ...oj. Anyhoo, fick mitt spjut sålt nu. Fick 6 mille, ett SoS+3 lv. 24-spjut och ett SoM-svärd på lv. 8. Ska sälja spjutet för runt 2,5-3 mille, och svärdet för... öh... vad dom nu säljs för. Förhoppningsvis resulterar det totalt i mer än 10 mille. Jak er nöjd. Redigerad 21 maj, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Själv har jag igång ett litet stall just nu, tihi. Jag säljer saker dyrt, och ändå är alltid allt uppköpt på morgonen. En trevlig sak var att en kille sålde bra saker skitbilligt. Så jag köpte det mesta och sålde mycket dyrare Köpte en sak för 3,5k och sålde den för 15k. Jag har 54k nu. Jag vill ha en bättre glavie, jag har bara en level 10- glavie. Det blir till att skynda sig till level 16. Jag är level 14 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Hmm IweX Wtf; http://www.fragbite.com/?threadID=244703 Kolla post 59 Aja Topp3, jag=level fjårrtån jag har en BOT som kan auto-hunta disconnecta när en GM är nära men jag undrade HUR scannar man? btw den dära posten skrvi jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 jag har en BOT som kan auto-hunta disconnecta när en GM är nära men jag undrade HUR scannar man? btw den dära posten skrvi jag Har dy LXY BOT eller iSRO Bot (Som jMerliN crackade och sen hackade) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Har dy LXY BOT eller iSRO Bot (Som jMerliN crackade och sen hackade) ? kan skickar den över MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 ..så ni är bottarjävlar båda två? Great, nu vet man att all respekt man hade för er var helt åt skogen. Eller ja, den man hade för Sniper iaf.. iwe var bara jobbig i stort sett jämt. GG. T: Fick sluta tidigare idag, så ska försöka grinda åtminstonde en 15%. Tar sån jävla tid att lvla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 ..så ni är bottarjävlar båda två? Great, nu vet man att all respekt man hade för er var helt åt skogen. Eller ja, den man hade för Sniper iaf.. iwe var bara jobbig i stort sett jämt. GG. T: Fick sluta tidigare idag, så ska försöka grinda åtminstonde en 15%. Tar sån jävla tid att lvla. Öh? Jag HAR inte BOTAT! fattar inte ens hur de funkar Och nu bannar ju dem som bottar så jag Ännu mindra botta och jag tänker aldrig göra de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 jag har en BOT som kan auto-hunta disconnecta när en GM är nära men jag undrade HUR scannar man? btw den dära posten skrvi jag Vad menar du med det då? Du får nog kanske ändra historien lite (eller så är det jag som är allmänt trög) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Är det som Knightonline? att gubben attackar djuren själv? eller är det som Mount&blade, där man attackar själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Är det som Knightonline? att gubben attackar djuren själv? eller är det som Mount&blade, där man attackar själv Man får attackera själv.. Börja spela vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Man får attackera själv.. Börja spela vettja! Aaaa ska ladda ner det nu, kommer bli spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Aaaa ska ladda ner det nu, kommer bli spännande Ah nytt blod i Topicen. Titta på första sidan så får du en level guide och lite hjälp grejs.. (kanske redan hittat det ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Är det som Knightonline? att gubben attackar djuren själv? eller är det som Mount&blade, där man attackar själv Alltså.. det är väl som knight (antar jag) för man dubbelklickar på dom och gör sina atacker, det är inte som M&B om du tror det. Toppis din fantasi flödar verkligen idag. Shitstorm! Verkligen tänkt på den där x) Redigerad 22 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 I bring you... öhm, me. Und Gung Pow. http://img451.imageshack.us/img451/5152/sro20060522153403680ow.th.jpg Yesh, jag hava skapat mig ett eget guild. Sålde mitt SoM-svärd och fixade guild för pengarna. Lika bra att slösa när man är rik. För tillfället är det bara han och jag, då det skapades för en halvtimme sen (duh), och minimumkravet för att gå med är att man orkar skriva ordentligt (*snegla på iwe*), och är över lvl. 25. Gungis får vara med trots att han är lvl. 20, för han är gullig. Lvlade upp mina masteries till 23 också, faen vad mycket mera exp man får. Runt 300 mer per Earth Ghost champion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 ..så ni är bottarjävlar båda två? Great, nu vet man att all respekt man hade för er var helt åt skogen. Eller ja, den man hade för Sniper iaf.. iwe var bara jobbig i stort sett jämt. GG. T: Fick sluta tidigare idag, så ska försöka grinda åtminstonde en 15%. Tar sån jävla tid att lvla. Förhasta dig inte Jag kan om bottar, jag känner folk som bottar, men det betyder inte att jag bottar, eller hur? Jag har läst på andra forum, där det står om bottar för att hitta en ZoomHack, det är därför jag kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 I bring you... öhm, me. Und Gung Pow. http://img451.imageshack.us/img451/5152/sro20060522153403680ow.th.jpg Yesh, jag hava skapat mig ett eget guild. Sålde mitt SoM-svärd och fixade guild för pengarna. Lika bra att slösa när man är rik. För tillfället är det bara han och jag, då det skapades för en halvtimme sen (duh), och minimumkravet för att gå med är att man orkar skriva ordentligt (*snegla på iwe*), och är över lvl. 25. Gungis får vara med trots att han är lvl. 20, för han är gullig. Lvlade upp mina masteries till 23 också, faen vad mycket mera exp man får. Runt 300 mer per Earth Ghost champion. Då blir det till att kvicka sig upp till level 25. Såvida mina stavningar duger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Då blir det till att kvicka sig upp till level 25. Såvida mina stavningar duger? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ndpost&p=162679 Självklart. @ Sniper: Jajaja... stör mig bara så förjävligt på bottare, särskilt såna som bottar sig till 6x+ och går runt och kallar alla andra för n00bs. Nu finns det tydligen ännu en server, Greece. Wtg Joymax, istället för att fixa de servrar ni har skaffar ni nya. Yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts