iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Aege laggar _INTE_ konstat de blir laggfritt 10 min sen kommer lagget osv.. ska döda så jag levlar upp imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Aj, aj, aj.. har inte spelet på en vecka nu! Aja, tror nog att jag tjänar mer på prao än på silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Kan någon svara lite snabbt? Jag är level tio, och har lydigt som Topp3 instruerat mig hela tiden hållt mina mastery skills tre levels under min level. Men nu kan jag bygga på mina skills, alltså inte mastery utan själva skillsen. Ska jag göra det? Jag har för mig att Topp3 sa att jag inte skulle sätta mer på första Hekusal- skillen eftersom den sög, men däremot sätta på fire. Men jag är osäker, och vill inte förstöra ännu en char. Lvla första heuksal-skillen till ett, inte mer. Andra ignorerar du helt, det är tredje du ska åt. När det gäller chain spear är jag lite osäker, dom ser flashiga ut och är bra PvE, men rätt lama i PvP. Lvla dom beroende på hur viktigt du tycker det är att vara bra PvE. PvP=player vs. player och PvE player vs. enemy, om du inte visste (just to make sure). När det gäller fire behöver du första, teh imbue. Alltid. Fire shield är bara om du vill vara überbuff, men då måste du ha med dig en sköld jämt. Toxie använder den, så han får väl plinga in och avgöra om den är värd att ha, eller om man bara ska investera i pills. Flame body ska du maxa, det du vill ha är maximal skada på heltid. Fire protection är meh, mitt råd är att låta bli då du redan har ont om MP. Samma sak med fire wall. Flame wave säger sig självt att den suger för din build, då det är en nuke. Sen borde du lvla lightning till 27 för att få Grass walk till lvl. 6 (7?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Lvla första heuksal-skillen till ett, inte mer. Andra ignorerar du helt, det är tredje du ska åt. När det gäller chain spear är jag lite osäker, dom ser flashiga ut och är bra PvE, men rätt lama i PvP. Lvla dom beroende på hur viktigt du tycker det är att vara bra PvE. PvP=player vs. player och PvE player vs. enemy, om du inte visste (just to make sure). När det gäller fire behöver du första, teh imbue. Alltid. Fire shield är bara om du vill vara überbuff, men då måste du ha med dig en sköld jämt. Toxie använder den, så han får väl plinga in och avgöra om den är värd att ha, eller om man bara ska investera i pills. Flame body ska du maxa, det du vill ha är maximal skada på heltid. Fire protection är meh, mitt råd är att låta bli då du redan har ont om MP. Samma sak med fire wall. Flame wave säger sig självt att den suger för din build, då det är en nuke. Sen borde du lvla lightning till 27 för att få Grass walk till lvl. 6 (7?). Gah! Visste inte att jag skulle skippa den andra Hekusal- skillen så jag satte en på den. Den var skitkass. Jag levlade upp första skillen på fire, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 PvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 När det gäller fire behöver du första, teh imbue. Alltid. Fire shield är bara om du vill vara überbuff, men då måste du ha med dig en sköld jämt. Toxie använder den, så han får väl plinga in och avgöra om den är värd att ha, eller om man bara ska investera i pills. Flame body ska du maxa, det du vill ha är maximal skada på heltid. Fire protection är meh, mitt råd är att låta bli då du redan har ont om MP. Samma sak med fire wall. Flame wave säger sig självt att den suger för din build, då det är en nuke. Sen borde du lvla lightning till 27 för att få Grass walk till lvl. 6 (7?). Vänta med Fire Shield, det räcker om du skaffar den innan man drar till Yeowas (lvl 35-36) Och du kan vänta med de flesta buffs till runt lvl 20, för innan så gör det inte så stor skillnad, men ta inte Fire Protection före Taoists (lvl 29-30) Maxa Flame Body Om du känner att du har lite SP över (Minst 500) skaffa Grasswalk lvl 1 Personligen så har jag lightning på lvl 33. Alla Fire Skills är maxade, men jag är ju lvl 41, så det är ju ett tag kvar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Eftersom jag har bytt från Glavie till Bow kan jag inte använda Hekusal, så vad ska jag ta mer än fire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Eftersom jag har bytt från Glavie till Bow kan jag inte använda Hekusal, så vad ska jag ta mer än fire? Låter som om du slösat en jävla massa SP? Kanske är bäst att göra en ny char då? Vilken level är du på? Du ska inte ha fire och bow ändå, du ska ha ice och bow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Är man under lvl 20 så kan man lika gärna skapa en ny char, för perfektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Yay! Kolla klockan. Har suttit uppe till nu och spelat, med ett par pauser då och då förstås. Nu är jag level 13. Så jag har hela min första outfit. Är hon inte het? Benen går inte av för hackor heller. http://img146.imageshack.us/img146/6795/het1tk.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Yay! Kolla klockan. Har suttit uppe till nu och spelat, med ett par pauser då och då förstås. Nu är jag level 13. Så jag har hela min första outfit. Är hon inte het? Benen går inte av för hackor heller. http://img146.imageshack.us/img146/6795/het1tk.png Fråga topp3 om du kan köpa dina byxer +5 jag sålde dem till henne. btw jag ska spela nu levela upp till 29 Redigerad 21 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Lvla första heuksal-skillen till ett, inte mer. Andra ignorerar du helt, det är tredje du ska åt. När det gäller chain spear är jag lite osäker, dom ser flashiga ut och är bra PvE, men rätt lama i PvP. Lvla dom beroende på hur viktigt du tycker det är att vara bra PvE. PvP=player vs. player och PvE player vs. enemy, om du inte visste (just to make sure). När det gäller fire behöver du första, teh imbue. Alltid. Fire shield är bara om du vill vara überbuff, men då måste du ha med dig en sköld jämt. Toxie använder den, så han får väl plinga in och avgöra om den är värd att ha, eller om man bara ska investera i pills. Flame body ska du maxa, det du vill ha är maximal skada på heltid. Fire protection är meh, mitt råd är att låta bli då du redan har ont om MP. Samma sak med fire wall. Flame wave säger sig självt att den suger för din build, då det är en nuke. Sen borde du lvla lightning till 27 för att få Grass walk till lvl. 6 (7?). Fel, du vet väl att det är Player vs. Enviroment? Redigerad 21 maj, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Fel, du vet väl att det är Player vs. Enviroment? Men vi kan säga PvM Player vs. monsters ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag blev av med min SOS glavie en kille scanna mig jag sa 2M han la så de stog 2M sen exakt när jag tryckte bytte han till 200k så nu har jag en lvl 29 glavie Critical 11. han hette samibentoim hur reportar jag till GM? vill gärna ha tebax den skriv typ "Give it back" 500 gånger och jag följde efter han osv.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Jag blev av med min SOS glavie en kille scanna mig jag sa 2M han la så de stog 2M sen exakt när jag tryckte bytte han till 200k så nu har jag en lvl 29 glavie Critical 11. han hette samibentoim hur reportar jag till GM? vill gärna ha tebax den skriv typ "Give it back" 500 gånger och jag följde efter han osv.. :'( Har aldrig jag sagt till dig att du ska trade:a med ett stall? Du kan få köpa en crit 10 lvl 29 glavie och en 32+2 glavie av mig sen... Stackars dig... :'( Och GM's bryr sig inte... Det har hänt jättemånga personer Edit: Ingen som vill köpa en crit 7 lvl 42 bow? Redigerad 21 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Har aldrig jag sagt till dig att du ska trade:a med ett stall? Du kan få köpa en crit 10 lvl 29 glavie och en 32+2 glavie av mig sen... Stackars dig... :'( Och GM's bryr sig inte... Det har hänt jättemånga personer Edit: Ingen som vill köpa en crit 7 lvl 42 bow? Haha det är bara du som har kommit över den magiska gränsen 40 va? Iallafall är level 14 nu (skitglad) och köpte en thiefs hook glavie(lvl 18) för 9.000:- bra köp? (återkommer med info) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Edit: Ingen som vill köpa en crit 7 lvl 42 bow? Möjligt, vad ska du ha för den? @ chucky: Sniper är GTAsajtens l33tz0r ju. Vettefan hur det ligger till med vilka som är high-lvl... tror det är runt såhär: Sniper iweX Moí Cortez (innan han stack till Oasis) Colan Tror inte det är så många andra över lvl. 20 ens... yay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Vad är bäst att grinda på level tretton? Yeohas eller Stone Ghosts? Eller ska jag döda Bandit Archers & Subordinates? Förresten, tack och lov att man inte förlorar så mycket XP som i Tibia. Det kom en jävla Thief och dödade mig, så jag åkte ner i level 12 igen. Men det gick snabbt att få upp. Jag är inte med på förstasidan. Rawr. Tror inte det är så många andra över lvl. 20 ens... yay. Non, non. Men jag närmar mig. Redigerad 21 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Tog mig upp tills lvl 8 innan idag. Ska spela lite mer sen, förhoppningsvis kommer jag upp till lvl 10 snart så att jag kan skaffa en häst-scroll. Hur fungerar de egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Tog mig upp tills lvl 8 innan idag. Ska spela lite mer sen, förhoppningsvis kommer jag upp till lvl 10 snart så att jag kan skaffa en häst-scroll. Hur fungerar de egentligen? Du summonar en häst att rida på. När du går av hästen försvinner den och scrollen, de funkar alltså bara en gång. Hästen kan även dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts