Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Om ni tyckte Giant Devil Mask Nachal var stor...

Det är tre lvl 83 monster giant :)

Läre få ganska fina drops av dom där ;)

Iallafall satan vilken trevlig person jag hittat nu.. :(

Musebreak heter han..

Och är 90.57 procent på level 13 nu så nu är alldeles strax level 14 B)

eDiT: vad hände nu då?

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så dära har en apa kallad 'Toxie' :teehee:

Bilder.

Nice ^^

Pluspoäng på dig :lol:

Men det kanske är dags att stänga av guiden snart :P

Själv så farmar jag vid Maongs, lvl 43. Jag är lvl 39 så jag blir ägd ganska ofta, när dom är runt 5 mot mig... Men vid lvl 40 då jag får min HP passive så kommer dom bli ägda B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska jag orka sammla massa bomber? har 36 nu , ska sammla 600 st sammanlagt..

:teehee:

Buggen där det gick att lägga in bomberna i storage fanns fortfarande kvar för mig, så du kan ju testa om det funkar för dig också.

T: Ska nog powergame'a inatt när jag kommer hem, om jag är i powergame-skick fortfarande d.v.s. Vill göra klart Earth Ghost-questet nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag började spela lite igår igen, med hjälp från vår käre Topp3. Det är ju faktiskt riktigt kul, bara det inte laggar.

Jag är level 8, ska bli level nio och göra Yehoha Blood- questen så jag får ett fint vapen. Jag kör med Fire och Glavie. Men min idiotiska syster måste såklart surfa på sina fjortis- sidor nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buggen där det gick att lägga in bomberna i storage fanns fortfarande kvar för mig, så du kan ju testa om det funkar för dig också.

T: Ska nog powergame'a inatt när jag kommer hem, om jag är i powergame-skick fortfarande d.v.s. Vill göra klart Earth Ghost-questet nån gång.

Hoppas den finns kvar till mig.

Jag har 102 bomber nu samlade 40 nyss.

Jag började spela lite igår igen, med hjälp från vår käre Topp3. Det är ju faktiskt riktigt kul, bara det inte laggar.

Jag är level 8, ska bli level nio och göra Yehoha Blood- questen så jag får ett fint vapen. Jag kör med Fire och Glavie. Men min idiotiska syster måste såklart surfa på sina fjortis- sidor nu.

Jo de är roligt när de inte laggar och nu får du komma ikapp oss andra :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omöjligt att spela just nu ju. :unsure:

Jag har satt upp ett stall och tabbat ur. Vid vilken tid blir det värt att börja spela igen?

Kanske mitt i natten..

btw vad heter du IGN? adda iweX.

Jag ska sammla lite bomber ching har 102 av 200 ska pröva med bomben

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon svara lite snabbt? Jag är level tio, och har lydigt som Topp3 instruerat mig hela tiden hållt mina mastery skills tre levels under min level. Men nu kan jag bygga på mina skills, alltså inte mastery utan själva skillsen. Ska jag göra det? Jag har för mig att Topp3 sa att jag inte skulle sätta mer på första Hekusal- skillen eftersom den sög, men däremot sätta på fire. Men jag är osäker, och vill inte förstöra ännu en char.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon svara lite snabbt? Jag är level tio, och har lydigt som Topp3 instruerat mig hela tiden hållt mina mastery skills tre levels under min level. Men nu kan jag bygga på mina skills, alltså inte mastery utan själva skillsen. Ska jag göra det? Jag har för mig att Topp3 sa att jag inte skulle sätta mer på första Hekusal- skillen eftersom den sög, men däremot sätta på fire. Men jag är osäker, och vill inte förstöra ännu en char.

Du borde använda första Hekusal skillen + första Fire skillen d¨å tar gubben mest i din level :unsure:

btw jag har 87/89% ¨på level 28 nu tack vare Questionsens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor