chucky.swe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Om ni tyckte Giant Devil Mask Nachal var stor... Det är tre lvl 83 monster giant Läre få ganska fina drops av dom där Iallafall satan vilken trevlig person jag hittat nu.. Musebreak heter han.. Och är 90.57 procent på level 13 nu så nu är alldeles strax level 14 eDiT: vad hände nu då? Redigerad 18 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nogon som kommer ihåg dethär http://img123.imageshack.us/img123/2817/sro20060228003205701in8ma.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nogon som kommer ihåg dethär *BILDFFS* Jo då , men lite Monsters de var där . btw Jag tänkte köpa en apa : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Jo då , men lite Monsters de var där . btw Jag tänkte köpa en apa : Gör det Men en varning... Du kommer att bli riktigt lat när den ät borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Gör det Men en varning... Du kommer att bli riktigt lat när den ät borta Så dära har en apa kallad 'Toxie' Bilder. Redigerad 19 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Så dära har en apa kallad 'Toxie' Bilder. Nice ^^ Pluspoäng på dig Men det kanske är dags att stänga av guiden snart Själv så farmar jag vid Maongs, lvl 43. Jag är lvl 39 så jag blir ägd ganska ofta, när dom är runt 5 mot mig... Men vid lvl 40 då jag får min HP passive så kommer dom bli ägda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Teh kalkylator är tillbaka. http://nvidiafx.mine.nu/sro/ Tror jag ska spela en stund nu... ska försöka ta 100 Earth Ghosts till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur ska jag orka sammla massa bomber? har 36 nu , ska sammla 600 st sammanlagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Borde jag köpa häst? Dubbelpost. Något och köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Borde jag köpa häst? Dubbelpost. Något och köpa? <VIlket vapen använder du? Om du använder bow så borde du köpa den om den e bättre än den du har nu. Och häst använder man när man ska långt bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur ska jag orka sammla massa bomber? har 36 nu , ska sammla 600 st sammanlagt.. Buggen där det gick att lägga in bomberna i storage fanns fortfarande kvar för mig, så du kan ju testa om det funkar för dig också. T: Ska nog powergame'a inatt när jag kommer hem, om jag är i powergame-skick fortfarande d.v.s. Vill göra klart Earth Ghost-questet nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Jag började spela lite igår igen, med hjälp från vår käre Topp3. Det är ju faktiskt riktigt kul, bara det inte laggar. Jag är level 8, ska bli level nio och göra Yehoha Blood- questen så jag får ett fint vapen. Jag kör med Fire och Glavie. Men min idiotiska syster måste såklart surfa på sina fjortis- sidor nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Buggen där det gick att lägga in bomberna i storage fanns fortfarande kvar för mig, så du kan ju testa om det funkar för dig också. T: Ska nog powergame'a inatt när jag kommer hem, om jag är i powergame-skick fortfarande d.v.s. Vill göra klart Earth Ghost-questet nån gång. Hoppas den finns kvar till mig. Jag har 102 bomber nu samlade 40 nyss. Jag började spela lite igår igen, med hjälp från vår käre Topp3. Det är ju faktiskt riktigt kul, bara det inte laggar. Jag är level 8, ska bli level nio och göra Yehoha Blood- questen så jag får ett fint vapen. Jag kör med Fire och Glavie. Men min idiotiska syster måste såklart surfa på sina fjortis- sidor nu. Jo de är roligt när de inte laggar och nu får du komma ikapp oss andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Omöjligt att spela just nu ju. Jag har satt upp ett stall och tabbat ur. Vid vilken tid blir det värt att börja spela igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Omöjligt att spela just nu ju. Jag har satt upp ett stall och tabbat ur. Vid vilken tid blir det värt att börja spela igen? Kanske mitt i natten.. btw vad heter du IGN? adda iweX. Jag ska sammla lite bomber ching har 102 av 200 ska pröva med bomben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur använder man skills egentligen? Jag vet hur man delar ut skillpoäng, men hur använder man de skills man låst upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Hur använder man skills egentligen? Jag vet hur man delar ut skillpoäng, men hur använder man de skills man låst upp? drar dem när där de står 1 till 9 och sen trycker man på den knappen dem är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Kan någon svara lite snabbt? Jag är level tio, och har lydigt som Topp3 instruerat mig hela tiden hållt mina mastery skills tre levels under min level. Men nu kan jag bygga på mina skills, alltså inte mastery utan själva skillsen. Ska jag göra det? Jag har för mig att Topp3 sa att jag inte skulle sätta mer på första Hekusal- skillen eftersom den sög, men däremot sätta på fire. Men jag är osäker, och vill inte förstöra ännu en char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Kan någon svara lite snabbt? Jag är level tio, och har lydigt som Topp3 instruerat mig hela tiden hållt mina mastery skills tre levels under min level. Men nu kan jag bygga på mina skills, alltså inte mastery utan själva skillsen. Ska jag göra det? Jag har för mig att Topp3 sa att jag inte skulle sätta mer på första Hekusal- skillen eftersom den sög, men däremot sätta på fire. Men jag är osäker, och vill inte förstöra ännu en char. Du borde använda första Hekusal skillen + första Fire skillen d¨å tar gubben mest i din level btw jag har 87/89% ¨på level 28 nu tack vare Questionsens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Omöjligt att spela just nu ju. Jag har satt upp ett stall och tabbat ur. Vid vilken tid blir det värt att börja spela igen? Oasis är praktiskt taget laggfritt 24/7 när jag spelar på den. Aege laggar konstant för mig. Även på natten så laggar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts