Sniper Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ja, men nu vet du att det inte stämmer. Tror nog bow är mer beroende av bra crit än blade faktiskt. Visst, en blade behöver bra crits för att döda någon, men med bow behöver man få in crits bara för att överleva. Vi har ingen sköld, a'la blade, och heller inte massiv hp, a'la glavie. Men vi har bra räckvidd och störst chans av alla builds att få in höga crits, vilket är vårt enda hopp. Och bow har inte ok skada, bow har lägst skada av alla str-vapen. Det är därför Alchemy finns, för att höja skadan, dvs göra så den blir +3 eller mer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det är därför Alchemy finns, för att höja skadan, dvs göra så den blir +3 eller mer ^^ Om man har +3 vad händer då? blir de bättre crical osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Om man har +3 vad händer då? blir de bättre crical osv? Det ökar statsen, d.v.s. Phy. damage och Mag. damage. Ju mer +, desto större ökning i skada. Vid +3 börjar vapnet flimra på ett snyggt sätt, vid +5 ännu snyggare lila flimmer, vid +7 ÄNNU snyggare guld-flimmer, och vid +9 blir det alla på en gång (iaf. vad jag hört). Dock är det närapå omöjligt att få över +6, redan vid +5 töjer man gränserna. Efter +5 finns det chans att vapnet/skölden/eq'n går sönder och försvinner helt och hållet, vilket... suger. Och, eftersom alchemy-systemet funkar som det gör, måste man få in 5 lyckade I RAD för att få +5, samma med alla högre (och dom lägre, duh). Anyhoo, har ett proplem. Vet inte riktigt om jag ska fortsätta med Cold eller om jag ska byta till Fire. Cold är myspys, och ex. DarkJackal på Xian, som är en väldigt respekterad spelare, kör str/bow/cold. Såvitt jag vet klarar han sig finfint. Fire har däremot högre dmg., och ger burn som skadar med tiden. Dom flesta med lite vett är så gott som immuna mot cold i högre lvls, vilket stärker fires övertag. Tror jag håller mig till cold ändå... har lvlat klart fire, så inga fler SP's ska dit om jag fortsätter min build. Om jag skulle ångra mig finns det alltid skill reallocation potions, så det går att ändra. Detta inlägg var meingslöst. Men fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Hur mycket bör ja få för det här svärdet? Jag känner att jag börjar skriva många såna här inlägg och därför frågar jag: Hur ska man få fram ett ungefärt värde på nånting som är SOS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Tror jag håller mig till cold ändå... har lvlat klart fire, så inga fler SP's ska dit om jag fortsätter min build. Om jag skulle ångra mig finns det alltid skill reallocation potions, så det går att ändra. Detta inlägg var meingslöst. Men fint. Jaså finns det såna? har alltid undrat det Men iallfall satan vad saker jag har fått av alla giant bandits som jag mött idag Och just det jag hittade en godbit som bara kostade..Det ni..(kolla i bakgrunden) Bilden kommer strax(bilden har anlänt jag upprepar bilden har anlänt) Redigerad 17 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Hur mycket bör ja få för det här svärdet? Fo' real? Hittade du den där?! Boy, du kommer fan bli rik. Med +1 och dom där blåa statsen kan säkerligen sälja den för över 3 mille. Svärd är inte så populära farming-vapen, men jag ser bra många som använder dom ändå. Jag rekommenderar att du sätter den i ett stall för 999,999,999 guld, och ber folk ge bud på den. Allvarligt, riktigt jävla nice. 2 steady, 2 lucky och +1 i int. Det perfekt vapnet för en pure int ffs. Redigerad 17 maj, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Fo' real? Hittade du den där?! Boy, du kommer fan bli rik. Med +1 och dom där blåa statsen kan säkerligen sälja den för över 3 mille. Svärd är inte så populära farming-vapen, men jag ser bra många som använder dom ändå. Jag rekommenderar att du sätter den i ett stall för 999,999,999 guld, och ber folk ge bud på den. Allvarligt, riktigt jävla nice. 2 steady, 2 lucky och +1 i int. Det perfekt vapnet för en pure int ffs. Haha nej jag köpte det där svärdet och en lvl 18+2 sköld...för 800k, men ville inte bli utpekad som lurad...igen Men då blir det och sälja det där svärdet om några lvls da Redigerad 17 maj, 2006 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Hur mycket bör ja få för det här svärdet? Jag känner att jag börjar skriva många såna här inlägg och därför frågar jag: Hur ska man få fram ett ungefärt värde på nånting som är SOS? Om du uppar den till +3 så kan den nog säljas för 2 mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Hur mycket bör ja få för det här svärdet? Jag känner att jag börjar skriva många såna här inlägg och därför frågar jag: Hur ska man få fram ett ungefärt värde på nånting som är SOS? Gissar runt 1.9M och om du fixar + så blir de mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Måste säga detta kolla posten min 4-6 posts upp Onödig post ?-Jag vet men den där uppe är bättre.. Ha en bra dag.. Redigerad 17 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Måste säga detta kolla posten min 4-6 posts upp Onödig post ?-Jag vet men den där uppe är bättre.. Ha en bra dag.. Ja, den var riktigt jävla onödig. Särskilt med tanke på att Stellan har sagt, rätt tydligt också, att den här tråden ska sluta spammas i. Du ber verkligen om en varning, du vet det va? Argh, retards... OCH VARFÖR SKA AEGE LAGGA?! JAG VILL BARA DÖDA 300 EARTH GHOSTS OCH SEN SOVA! Jävla koreaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ja, den var riktigt jävla onödig. Särskilt med tanke på att Stellan har sagt, rätt tydligt också, att den här tråden ska sluta spammas i. Du ber verkligen om en varning, du vet det va? Argh, retards... OCH VARFÖR SKA AEGE LAGGA?! JAG VILL BARA DÖDA 300 EARTH GHOSTS OCH SEN SOVA! Jävla koreaner. Prfff , jag spelade vid 14-16 laggade inget dödade ca 170 earth ghost så de är bara ca 200 kvar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Vad ska jag spendera mina skill points på med bronze glavie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vad ska jag spendera mina skill points på med bronze glavie? Hekusal och Fire de tar mest. wtf , jag fick uppdatera om den dära buggen med Gagae mod.. hade jag updatat för 1vecka sen typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Sådärja... har skapat nya konton nu, så jag vågar äntligen visa upp en grej. ^^ http://img396.imageshack.us/img396/7560/sniperbild0ea.jpg Hittade den igår när jag grindade Earth Ghosts... blev riktigt jävla glad när jag såg den. Står för tillfället i Jangan och pimpar den, har fått ett bud än så länge på tre mille. Ska ha minst 10 för den iaf. Var jobbigt att hålla det här spjutet en hemlighet för alla utom Sniper, men det var väl värt det. Tar inga risker med såna här grejer. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Sådärja... har skapat nya konton nu, så jag vågar äntligen visa upp en grej. ^^ http://img396.imageshack.us/img396/7560/sniperbild0ea.jpg Hittade den igår när jag grindade Earth Ghosts... blev riktigt jävla glad när jag såg den. Står för tillfället i Jangan och pimpar den, har fått ett bud än så länge på tre mille. Ska ha minst 10 för den iaf. Var jobbigt att hålla det här spjutet en hemlighet för alla utom Sniper, men det var väl värt det. Tar inga risker med såna här grejer. ^^ Tack för att du litade på mig Funderar på att byta till STR Fire Bow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Sådärja... har skapat nya konton nu, så jag vågar äntligen visa upp en grej. ^^ http://img396.imageshack.us/img396/7560/sniperbild0ea.jpg Hittade den igår när jag grindade Earth Ghosts... blev riktigt jävla glad när jag såg den. Står för tillfället i Jangan och pimpar den, har fått ett bud än så länge på tre mille. Ska ha minst 10 för den iaf. Var jobbigt att hålla det här spjutet en hemlighet för alla utom Sniper, men det var väl värt det. Tar inga risker med såna här grejer. ^^ Varför höll du den hemlig för? Och hur många seal of .... sorter finns det? Och vad är det som är så speciellt med dom? Är lite frågvis serru.Men vad var det jag skulle säga nu då..Baah återkommer om jag kommer på det. Redigerad 18 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Varför höll du den hemlig för? Och hur många seal of .... sorter finns det? Och vad är det som är så speciellt med dom? Är lite frågvis serru.Men vad var det jag skulle säga nu då..Baah återkommer om jag kommer på det. De finns tre sorter Seal of star (Den billigaste och den inte så selsynta) Seal Of Moon (Medel och ganska dyr) Seal Of Sun (dyraste och svårast att hitta). Topp3 nice. btw jag köpte en Silk Suit för 200k tror jag sålde den för 300k Gick med 100k + Och min kompis gjorde så jag var med i Global Chat Redigerad 18 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Om ni tyckte Giant Devil Mask Nachal var stor... http://img152.imageshack.us/img152/6844/18sro5b20060517201229055d240be.jpg Det är tre lvl 83 monster giant http://img.yahoo.co.kr/game/silkroad/silkroad_opbeta/gi_img/mon_img/was_img/waf_view/9.jpg Redigerad 18 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Om ni tyckte Giant Devil Mask Nachal var stor... *bilder* Jag som tyckte Hyengchon Giant var stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts