Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom vi har blivit hotade att varnas om vi skriver något överflödig i denna tråd så är det inte så många som vågar :P

Nix så är det(iallafallså har ju Iwex har blivit "varnad" att skriva så mycket).... Annars jag har inte suttit en minut med silkroad idag för det med (w00t)^_^

Plus att Aege är så jäkla överbelastad så det går knappt att spela... ;)

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog en tur till Hotan förut idag, och fick med mig en kompis.

Vet att jag inte kan använda den än på... "ett tag", men den var riktigt fin och kostade bara 300,000, så jag slog till. Ser fram emot lvl. 52 då jag kan kuta runt och vara cool med den här. ^^ Planerar att göra den +3 innan också, så är jag helt set tills lvl.... 58 bör det bli.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att jag inte kan använda den än på... "ett tag", men den var riktigt fin och kostade bara 300,000, så jag slog till. Ser fram emot lvl. 52 då jag kan kuta runt och vara cool med den här. ^^ Planerar att göra den +3 innan också, så är jag helt set tills lvl.... 58 bör det bli.

Får du den till +3 så räcker den fram till lvl 56, om du inte är kräsen ^^

Min kompis har en Sword och shield som är SOM +5, lvl 42 (w00t)

Önskar att jag hade mer pengar så att jag kunde köpa en riktigt bra glavie...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var de på Xian eller Aege btw bra köpt :(

Hehe vi skulle kunna göra en lista och skicka runt länken i silkroad..

Vadå för listan på vad?

När man ska använda massa skit som gör så att man slår hårdare och sånt, använder man "den blåa mätaren" och måste man köpa vissa saker? Om så, var? (w00t)

Herbalist och de är så kallade Skills

du ska köpa Mp mana.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var de på Xian eller Aege btw bra köpt (w00t)

På Aege, min Xian-karaktär har en lång väg kvar till 52. ^^ Har iofs. Aege-bönan också, men... inte lika lång.

Mellan 2/6 och 16/6 ska jag powergame'a som fan. Är ledig från skolan då (w00t w00t. Inga IG äger), så det kommer förmodligen ägnas helt åt Silkroad. Kommer förmodligen vara lvl. 29/30 då, så jag hinner, om jag är duktig, nå 37 minst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Aege, min Xian-karaktär har en lång väg kvar till 52. ^^ Har iofs. Aege-bönan också, men... inte lika lång.

Mellan 2/6 och 16/6 ska jag powergame'a som fan. Är ledig från skolan då (w00t w00t. Inga IG äger), så det kommer förmodligen ägnas helt åt Silkroad. Kommer förmodligen vara lvl. 29/30 då, så jag hinner, om jag är duktig, nå 37 minst.

Du levlar om mig..

men jag spelar ju ine lika mycket så.. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Grymt fin båge toppis, hög crit också men.. spelar väl inte så roll för båge kanske

kommer inte spela under sommarn iaf, men sen kommer jag. Ill be back (w00t)

iwe: well, ska jobba 5 av 10 veckor, går tid åt det. Sen ska jag bada, träna och vara ute mer allmänt bara. Vänner och så.

Har inte så mycket tid att spela ändå, kan jag göra efteråt ändå

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt fin båge toppis, hög crit också men.. spelar väl inte så roll för båge kanske

kommer inte spela under sommarn iaf, men sen kommer jag. Ill be back (w00t)

Vart ska du i sommar då?

btw jag fick en Silver Lance 2 Str och 1eller2 int och crical 8 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du galet dum i huvudet eller? (w00t)

Crits är det enda hopp en archer har i PvP. Hela vår taktik bygger på Anti-Devil bow och crits. Med den bågen och Anti-Devil har jag 38 i crit, vilket är väldigt najs. Var tredje blir critical då, vilket bör ta ner en int.

Archer är rätt tråkig i PvP 1on1, för det enda vi kan göra är att försöka få in en crit, sen köra en fyrapilars-combo för att frysa ner fienden, springa iväg, repetera.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du galet dum i huvudet eller? <_<

Okej okej, i was born stupid and i become retarded. inte mycket jag kan göra åt det :P

Men en sa typ ungefär så här 'bow har rätt okej skada men hela tiden, så critt spelar inte så stor roll för bow.'

så det är min bortförklaring denna gången

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men en sa typ ungefär så här 'bow har rätt okej skada men hela tiden, så critt spelar inte så stor roll för bow.'

så det är min bortförklaring denna gången

Ja, men nu vet du att det inte stämmer. :P

Tror nog bow är mer beroende av bra crit än blade faktiskt. Visst, en blade behöver bra crits för att döda någon, men med bow behöver man få in crits bara för att överleva. Vi har ingen sköld, a'la blade, och heller inte massiv hp, a'la glavie. Men vi har bra räckvidd och störst chans av alla builds att få in höga crits, vilket är vårt enda hopp. Och bow har inte ok skada, bow har lägst skada av alla str-vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor