StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det har laddat ner i ca. 7 timamr nu och det är inte klart än! Sitter du på modem eller? Då kan du lika gärna klicka på avbryt för det kommer inte funka att spela på 56k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nej, jag har bredband. Har DC++ igång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nej, jag har bredband. Har DC++ igång också. Men varför tar du inte den till en hmm ojdå äsch skit i det.. Haha något knepigt hände idag jag promotade lvl 13 och alldeles efter så blir jag dödad så nu är jag lvl 12 igen och har 1250 exp att ta igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Haha något knepigt hände idag jag promotade lvl 13 och alldeles efter så blir jag dödad så nu är jag lvl 12 igen och har 1250 exp att ta igen Weird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 De hände nått kostigt för mig också idag.. När jag hade loggat in så kollade jag i mitt inventory, så hade jag 100st sånna flaskor man får liv av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Men varför tar du inte den till en hmm ojdå äsch skit i det.. Haha något knepigt hände idag jag promotade lvl 13 och alldeles efter så blir jag dödad så nu är jag lvl 12 igen och har 1250 exp att ta igen Det hände mig 2 gånger på lvl 16-17 :'( Det är så himla störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 De hände nått kostigt för mig också idag.. När jag hade loggat in så kollade jag i mitt inventory, så hade jag 100st sånna flaskor man får liv av Du fick väl dem från nån quest eller har nån hackat din acc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Yes! Nu är det nerladdat, installerat och patchat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Yes! Nu är det nerladdat, installerat och patchat! Okej, Välj Vapen och levla upp till 10 med Questhjälpen sen kommer du snart ifatt oss andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Aege laggar, och jag trivs mer och mer på Xian. Hoppas nåt händer snart med Aege, annars kommer jag nog inte tillbaka. Jag är lvl. 26 på Aege, och det laggar så jävligt att en Earth Taoist och tre Chakjis nästan dödar mig. Wtf? Skulle iofs. kunna dö mot en Mangyang på Aege, då man inte kan slåss tillbaka. Fick panik och D/C'ade när jag blev gangbangad av en Demon Horse giant och tre vanliga horses. Aege är fan det sämsta i spelvärlden för tillfället. En server i ett MMORPG, som sitter på nån halvtaskig koreansk lina, där dom inte begränsar hur många som kan vara inne samtidigt? Vems genidrag var det? Joymax' serveransvarig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Nu har jag skapat en karaktär i Aege iallafall, JohnnyH87 heter den. Jag skulle nog ha läst igenom instruktionerna bättre, för jag fatatr inte riktigt hur man ska förflytta sig. Jag vänsterklickar någonstans, och så gör gubben antingen ingenting elelr så springer han dit och vänder tillbaka så fort han kommit dit jag vill att han ska. :| Nåja, jag lär mig nog så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Natthumor is the shit. http://img98.imageshack.us/img98/3429/sro20060515001545044gb.th.jpg Det är fan svårt att sluta spela på nätterna, det är sällan man kan njuta av ett laggfritt Aege. =/ Anyhoo, gjorde klart A Big Win-questet (och som med hjälp av en bug gick jävligt fort), och klirrade in ~300,000 exp. Senare idag tar jag en tur till Jangan och tillbaka, och får 130,000 exp. Efter det är det bara att grinda 30,000, så är jag lvl. 27. Bah, måste sova nu. Det är fan skola om 7 timmar. Redigerad 14 maj, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Aege laggar, och jag trivs mer och mer på Xian. Hoppas nåt händer snart med Aege, annars kommer jag nog inte tillbaka. Jag är lvl. 26 på Aege, och det laggar så jävligt att en Earth Taoist och tre Chakjis nästan dödar mig. Wtf? Skulle iofs. kunna dö mot en Mangyang på Aege, då man inte kan slåss tillbaka. Fick panik och D/C'ade när jag blev gangbangad av en Demon Horse giant och tre vanliga horses. Aege är fan det sämsta i spelvärlden för tillfället. En server i ett MMORPG, som sitter på nån halvtaskig koreansk lina, där dom inte begränsar hur många som kan vara inne samtidigt? Vems genidrag var det? Earth Taoist är i level 30 så.. Men Aege e sämst just nu FÖR alla SPELAR där.. joymax får fan fixa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Earth Taoist är i level 30 så.. Jao..? Kan ändå spöa dom enkelt, när jag får slåss tillbaka that is. Jag skulle bli klad hampster om Joymax sätter tillbaka spelarbegränsningen vid nästa inspektion, men det är inte så troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag kunde inte spela alls igår pga lagget! Så jag testade att Thief:a... Det gick ganska bra Men efter det så slutade jag, orkade inte med lagget! Får ta igen i helgen *Måste bli lvl 42 innan sommarlovet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 När du klickar Start Game är de för någon anna Bugs Fixed först som nyhet? igår var de Venice emercy Inspection idag Bugs Fixed igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) När du klickar Start Game är de för någon anna Bugs Fixed först som nyhet? igår var de Venice emercy Inspection idag Bugs Fixed igen Det är samma buggar... Det är bara att dom tar bort "Emergency Inspection" medelandet efter ungefär en dag. Tomt det var här idag... Redigerad 15 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ville bara visa en fin bild på ett lvl 70 monster, giant ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ville bara visa en fin bild på ett lvl 70 monster, giant ^^ Var ju inte litet häller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Var ju inte litet häller.. Har du inte sett alla giants vid Black Robbers? Black Robber Archer/Bowman giants är ännu större! Saytan closeup ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts