Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men varför tar du inte den till en hmm ojdå äsch skit i det..

Haha något knepigt hände idag jag promotade lvl 13 och alldeles efter så blir jag dödad så nu är jag lvl 12 igen och har 1250 exp att ta igen :shifty::)

Det hände mig 2 gånger på lvl 16-17 :'( Det är så himla störande

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aege laggar, och jag trivs mer och mer på Xian. Hoppas nåt händer snart med Aege, annars kommer jag nog inte tillbaka. Jag är lvl. 26 på Aege, och det laggar så jävligt att en Earth Taoist och tre Chakjis nästan dödar mig. Wtf? Skulle iofs. kunna dö mot en Mangyang på Aege, då man inte kan slåss tillbaka.

Fick panik och D/C'ade när jag blev gangbangad av en Demon Horse giant och tre vanliga horses.

Aege är fan det sämsta i spelvärlden för tillfället. En server i ett MMORPG, som sitter på nån halvtaskig koreansk lina, där dom inte begränsar hur många som kan vara inne samtidigt? Vems genidrag var det?

Joymax' serveransvarig:

monkey_office_man_700880_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag skapat en karaktär i Aege iallafall, JohnnyH87 heter den. Jag skulle nog ha läst igenom instruktionerna bättre, för jag fatatr inte riktigt hur man ska förflytta sig. Jag vänsterklickar någonstans, och så gör gubben antingen ingenting elelr så springer han dit och vänder tillbaka så fort han kommit dit jag vill att han ska. :| Nåja, jag lär mig nog så småningom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Natthumor is the shit.

Det är fan svårt att sluta spela på nätterna, det är sällan man kan njuta av ett laggfritt Aege. =/ Anyhoo, gjorde klart A Big Win-questet (och som med hjälp av en bug gick jävligt fort), och klirrade in ~300,000 exp. Senare idag tar jag en tur till Jangan och tillbaka, och får 130,000 exp. Efter det är det bara att grinda 30,000, så är jag lvl. 27. :huh:

Bah, måste sova nu. Det är fan skola om 7 timmar. :angry:

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aege laggar, och jag trivs mer och mer på Xian. Hoppas nåt händer snart med Aege, annars kommer jag nog inte tillbaka. Jag är lvl. 26 på Aege, och det laggar så jävligt att en Earth Taoist och tre Chakjis nästan dödar mig. Wtf? Skulle iofs. kunna dö mot en Mangyang på Aege, då man inte kan slåss tillbaka.

Fick panik och D/C'ade när jag blev gangbangad av en Demon Horse giant och tre vanliga horses.

Aege är fan det sämsta i spelvärlden för tillfället. En server i ett MMORPG, som sitter på nån halvtaskig koreansk lina, där dom inte begränsar hur många som kan vara inne samtidigt? Vems genidrag var det?

Earth Taoist är i level 30 så..

Men Aege e sämst just nu FÖR alla SPELAR där..

:angry:

joymax får fan fixa de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du klickar Start Game är de för någon anna Bugs Fixed först som nyhet? igår var de Venice emercy Inspection idag Bugs Fixed igen ;)

Det är samma buggar...

Det är bara att dom tar bort "Emergency Inspection" medelandet efter ungefär en dag.

Tomt det var här idag...

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor