Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På allmän begäran så får IweX, Sniper och Colan en tillsägelse.

Ni har spammat länge nog i Silkroad topicen, och folk har fått varningar för mindre.

Antingen väntar ni på att svara tills ni har något mer att säga än "hur mycket exp förlorade du?" eller så får ni ta det över PM.

INGET MER CHATTANDE I TOPICEN!

Ta dette på allvar, annars kommer varningar att hagla på er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har spammat länge nog i Silkroad topicen, och folk har fått varningar för mindre.

Antingen väntar ni på att svara tills ni har något mer att säga än "hur mycket exp förlorade du?" eller så får ni ta det över PM.

Håller faktiskt med till 98%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja e cool :rolleyes:

Vilket vapen använder du ? blade?

Ok , Men jag skrev ju bara att man förlorar Exp om man dödar monster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket vapen använder du ? blade?

Ok , Men jag skrev ju bara att man förlorar Exp om man dödar monster.

Är du bara efterbliven eller skiter du i att läsa vad jag skriver? >_<

Din förbannade fråga var precis en sådan jag inte vill se mer. Ska det vara så svårt att förstå?

"Vad använder du för vapen?" GIVE ME A FUCKING BREAK! Fråga det ingame eller PM för satans gubbar. Inte en jävel bryr sig. Capish! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen kanske en trade ikväll, om det finns intresse... >_<

Jag skulle mer än gärna hänka på isf., måste koppla av lite ett tag. Det är nämligen dags för mig att göra Gun Powder-questen. :rolleyes:

Btw., ni skulle vart med igår när Toxie och jag körde en trade. Det tog 20 minuter, och var hur avkopplande som helst. Ingen hi-lvl-fjolla som började bråka och ha sig.

Men men... nådde 26 nyss, sen blev det alldeles för mycket lagg för att spela. =/ Hoppas dom fixar till Aege snart, det här börjar bli jobbigt. ><

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken aktivitet det var här då. =/

Spelade lite på Xian nyss iaf.. Det första man såg var massa hi-lvls som hade krig utanför västra porten. Fullt med kändisar också, såg bl.a. och, och typ hela _Revolution_. Mys. Överväger att byta permanent till Xian, det är laggfritt och fullt med roliga människor. Där finns också tomteprylar, vilket dom nyare servrarna saknar.

Btw., min tredje drop:

Har inte sett +5-smycken förut, och verkligen inte lootat det. Blev rätt nöjd, trots att den är lvl. 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor