Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Guys hur gick det ? med TG, och allt trade ni skulle göra (tänker annat än trade när jag skrev det lol) 5 spänn ni inte tog henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vi hittade aldrig henne Sen skulle vi PvP:a... (Jag ägde alla) Och Toppis tog av sig sin cape när vi attackerade!!! JAG FICK MURDERER STATUS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Sniper blev ägd av Topp bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Ahahahahaahaaha!! sniper du är blåst ^^ nu måste du dö 2 gånger eller hur det är, kommer bli ägd av alla höjlvls som äter upp dig. Meh, man hittar aldrig tg, jag har letat skitmånga gånger, ja, haft karta iaf hälften av gångerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 This is me, now... A real Thief AND Murderer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Haha! Nu har jag ingen murderstatus någomer! Iwe... du har inget att klaga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Haha! Nu har jag ingen murderstatus någomer! Iwe... du har inget att klaga på Förlorade du mycket exp ? *stoppar en till godis i munnen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Förlorade du mycket exp ? *stoppar en till godis i munnen* Han dödade monster då försvinner OCHSÅ murder status.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Han dödade monster då försvinner OCHSÅ murder status.. Du menade väl OCKSÅ ? I'm going in to that fabulous game called silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja e cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 På allmän begäran så får IweX, Sniper och Colan en tillsägelse. Ni har spammat länge nog i Silkroad topicen, och folk har fått varningar för mindre. Antingen väntar ni på att svara tills ni har något mer att säga än "hur mycket exp förlorade du?" eller så får ni ta det över PM. INGET MER CHATTANDE I TOPICEN! Ta dette på allvar, annars kommer varningar att hagla på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 På allmän begäran så får IweX, Sniper och Colan en tillsägelse. Ni har spammat länge nog i Silkroad topicen, och folk har fått varningar för mindre. Antingen väntar ni på att svara tills ni har något mer att säga än "hur mycket exp förlorade du?" eller så får ni ta det över PM. INGET MER CHATTANDE I TOPICEN! Ta dette på allvar, annars kommer varningar att hagla på er. Håller faktiskt med till 98% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja e cool Vilket vapen använder du ? blade? På allmän begäran så får IweX, Sniper och Colan en tillsägelse. Ni har spammat länge nog i Silkroad topicen, och folk har fått varningar för mindre. Antingen väntar ni på att svara tills ni har något mer att säga än "hur mycket exp förlorade du?" eller så får ni ta det över PM. INGET MER CHATTANDE I TOPICEN! Ta dette på allvar, annars kommer varningar att hagla på er. Ok , Men jag skrev ju bara att man förlorar Exp om man dödar monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vilket vapen använder du ? blade? Ok , Men jag skrev ju bara att man förlorar Exp om man dödar monster. Är du bara efterbliven eller skiter du i att läsa vad jag skriver? Din förbannade fråga var precis en sådan jag inte vill se mer. Ska det vara så svårt att förstå? "Vad använder du för vapen?" GIVE ME A FUCKING BREAK! Fråga det ingame eller PM för satans gubbar. Inte en jävel bryr sig. Capish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vilket vapen använder du ? blade?. Jag använder nått som heter typ Cavalry Spear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Såga alla inlägg ... Ingen vacker syn Ja, jag grindade bort min murderstatus Idag ska jag lvla till lvl 39 ^^ Sen kanske en trade ikväll, om det finns intresse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Sen kanske en trade ikväll, om det finns intresse... Jag skulle mer än gärna hänka på isf., måste koppla av lite ett tag. Det är nämligen dags för mig att göra Gun Powder-questen. Btw., ni skulle vart med igår när Toxie och jag körde en trade. Det tog 20 minuter, och var hur avkopplande som helst. Ingen hi-lvl-fjolla som började bråka och ha sig. Men men... nådde 26 nyss, sen blev det alldeles för mycket lagg för att spela. =/ Hoppas dom fixar till Aege snart, det här börjar bli jobbigt. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vilken aktivitet det var här då. =/ Spelade lite på Xian nyss iaf.. Det första man såg var massa hi-lvls som hade krig utanför västra porten. Fullt med kändisar också, såg bl.a. och, och typ hela _Revolution_. Mys. Överväger att byta permanent till Xian, det är laggfritt och fullt med roliga människor. Där finns också tomteprylar, vilket dom nyare servrarna saknar. Btw., min tredje drop: http://img310.imageshack.us/img310/8623/namnlst12px.jpg Har inte sett +5-smycken förut, och verkligen inte lootat det. Blev rätt nöjd, trots att den är lvl. 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 På AEGE så¨hittade jag ett lvl 16+6 Necklace Nu har jag kommigt till lvl 39 Hoppas någon vill trade:a med mig ikväll... *Sneglar åt Toppis håll* ÄNTLIGEN så har jag "kommit" till Dead Ravine, som grindställe... Bild http://img299.imageshack.us/img299/4425/sro20060513205734317ko.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ska eventuellt spela på Aege snart igen. En fråga: Måste man SP-farma vid level 16? Sen så fattar jag inte riktigt kritiken mot sniper och gänget. Vad får man snacka om här inne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts