iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag brukar ha med mig 600 HP och 900 ~ 1000 MP pots varje gång jag går ut.. sen har jag mina scrolls och lite quest items ^^ Sen kör jag tills mitt vapen går sönder. Och en lite "varning" bara... kolla först om du ser vems loot det är innan du tar det... jag var nära att sno loot från en lvl 52++ trader en gång Vågar inte tänka mig hur det skulle gått... Ok... ska vi bestämma nåt? Du och iwe trade:ar vid kl 23 ~~ och jag är hunter. Förra gången så blev det ju lite små "incidenter" med mina thiefs när jag var trader... så Hunter passar nog bättre Jag kan döda lvl 45++ thief-NPC så det är nog bra om jag var hunter Sen kan vi thiefa en liten stund? Låter det ok för dig Toppis? (Lungt om man kallar dig det? ) skulle inte VI spela på fredag kväll å döda Tiger girl? ska kanske upp tidigit på söndag så jag inte kan spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 skulle inte VI spela på fredag kväll å döda Tiger girl? ska kanske upp tidigit på söndag så jag inte kan spela.. Ok... VI TRADE:AR PÅ FREDAG OCH THIEFAR PÅ FREDAG OCH JAGAR TG PÅ FREDAG ALLIHOP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ok... VI TRADE:AR PÅ FREDAG OCH THIEFAR PÅ FREDAG OCH JAGAR TG PÅ FREDAG ALLIHOP!! De blir rätt. Vi syns vid StrongHold klockan 22.00 prick med Pots/Berserk mode och gott humör. Vid den porten som är närmast Downhang (Södra) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 De blir rätt. Vi syns vid StrongHold klockan 22.00 prick med Pots/Berserk mode och gott humör. Vid den porten som är närmast Downhang (Södra) . Whister @ mig på dagen, så kan jag säga ungefär när hon kommer att spawna Och vi möts vid South gate, donwhang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Haha! Du skrev ditt "första" inlägg kl. 13:39, mitt svar kom 13:49 Ditt andra inlägg kl. 14:02, mitt svar kom 14:12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 sniper läser du igenom sro tråden en gång om dagen eller ? men orka lvl till 20 tills imorrn stor lust att spela M&B ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ok... VI TRADE:AR PÅ FREDAG OCH THIEFAR PÅ FREDAG OCH JAGAR TG PÅ FREDAG ALLIHOP!! Det var ju lördag alldeles nyss. >< Men jaja, det går fint. Dessutom behöver du inte agera babysitter lika mycket nu, då både jag och iwe överlever alla fiender DW-Jangan själva rätt bra. Så det blir inte lika mycket tjoande om att du ska skynda dig att hjälpa oss. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Whister @ mig på dagen, så kan jag säga ungefär när hon kommer att spawna Och vi möts vid South gate, donwhang? Bra vi syns vid South-Gate och jag å TOpp behöver INGEN hjälp att döda Earth ghost ska ändå döda 500 st.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Det var ju lördag alldeles nyss. >< Men jaja, det går fint. Dessutom behöver du inte agera babysitter lika mycket nu, då både jag och iwe överlever alla fiender DW-Jangan själva rätt bra. Så det blir inte lika mycket tjoande om att du ska skynda dig att hjälpa oss. ^^ Haha..ok Jag var på Prao, med ett EGET kontor hela dagen + en dator + internet... Det var därför jag var så "alert" men orka lvl till 20 tills imorrn stor lust att spela M&B ändå Även om jag säger "snela" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Sniper Ska colan börja på Aege? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Sniper Ska colan börja på Aege? Vem vill thiefa med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vem vill thiefa med mig Ska på Fotboll Colan ska du _BÖRJA_ spela på AEGE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Ska på Fotboll Colan ska du _BÖRJA_ spela på AEGE? Kanske edit: man tackar ^___^ Inte sagt jag är tillbaka.. men...du kommer få se vem som kan thiefa Redigerad 11 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kanske Jag tar det som ett ja Välkommen tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kanske edit: man tackar ^___^ Inte sagt jag är tillbaka.. men...du kommer få se vem som kan thiefa Bra då lurar vi över dem andra på Oasis ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Min SoS-båge... är såld. 2 miljoner blev det. Är nöjd, men inte jättenöjd. Men men, orkade inte vänta så mycket längre. Två mille är ändå mer än jag någonsin haft. Så, nu ska jag grinda 300,000 exp, sen blir jag lvl. 26. L33t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Bra då lurar vi över dem andra på Oasis ochså The force is strong in us, and nothing you say! Can change that... maybe a blowjob but thats it! Nä nu går jag och lägger mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tiger girl idag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Tiger girl idag!! YAY! Jag är på min PRAO i sex timmar till innan jag kan spela! YAY! När jag kommer hem ska jag bli lvl 39 innan Tiger Girl och alla trades... Colan... om du går upp innan kl 14, som du gjorde igår, så kanske du hinner till iaf lvl 20 Någon som är "ledig aka hemma idag" ?? maybe a blowjob but thats it! Gissar på att din tjej ställer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hmm... jag undrar om "vapnet" "Harp" kommer at vara en shield, i Europe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts