Jump to content

SilkRoad

Colan K
 Share

Recommended Posts

Dubbelpost, I know, men... det var ett tag sen senaste inlägget, och det här förtjänar ett eget inlägg.

OMG JAG ÄR SÅ HET!! ^_______________^

Halsduken kostade iofs. 220 k, men... det är fan värt det. Dessutom var det äggpengar alltihop, så jag har knappast slitit för dom. =)

Finns många hycklare i Donwhang dock... folk som försöker sälja en halsduk för 500 k. Det kan man fan köpa ett helt set för. ><

Edit: Som vanligt, inget quotande av alla bilder.

:P

Jag köpte min för 40k och jag tyckte det var dyrt!

Och ett set kostade runt 120-200k

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 3,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du räknas nu officiellt som en SRO okunnig n00b :P

Tack så mycket :mellow: Känner mig väldigt hedrad över detta. Nej, jag vet vad sakerna är m.m men jag vet inte vad själva programet går ut på. Är det datorn eller du som räknar ut alla skillzz?

(Lite kan jag iallafall)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars liten! Kom så ska jag blåsa :)

Något dör i mig och du vill blåsa ? ... oh thanks for blowing me... :ermm: ...... :(!

har jag verkligen skrivit det texten om trader ? bah, du har bara ändrat vafan ^^

men vi får se sen vad jag väljer, inte bestämt ännu så.

ska se lost nu

rawr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något dör i mig och du vill blåsa ? ... oh thanks for blowing me... :( ...... :) !

har jag verkligen skrivit det texten om trader ? bah, du har bara ändrat vafan ^^

men vi får se sen vad jag väljer, inte bestämt ännu så.

ska se lost nu

rawr

Japp du skrev det...

Inget är ändrat.

Hoppas nån vill Thief:a med mig på Fredag kväll

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas nån vill Thief:a med mig på Lördag kväll

Hm, var det inte trades alldeles nyss? ><

Anyhoo, en fin berättelse nu; Jag har aldrig direkt sett Otra som riktigt stark, så att säga, förrens nu.

Det är mitt inventory efter en timmes grindade på Hyungno Ghosts. När jag stack dit hade jag 100 HP och 100 MP pots. Över 100 Hyungnos dödade, över 60 flaggor tagna, inte enda HP potion använd. Känner mig riktigt biffig nu. :) Värt att nämna är också att det var aktivt grindande, jag satt inte ner en enda gång. Kommer nog klara mig rätt fint med min build ändå, både i PvP-krig och PvE.

Hittade också ett till weap. elixir. Säljer dom sagt dom, ett för 215 k eller båda för 400 k.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, var det inte trades alldeles nyss? ><

Anyhoo, en fin berättelse nu; Jag har aldrig direkt sett Otra som riktigt stark, så att säga, förrens nu.

Det är mitt inventory efter en timmes grindade på Hyungno Ghosts. När jag stack dit hade jag 100 HP och 100 MP pots. Över 100 Hyungnos dödade, över 60 flaggor tagna, inte enda HP potion använd. Känner mig riktigt biffig nu. :ermm: Värt att nämna är också att det var aktivt grindande, jag satt inte ner en enda gång. Kommer nog klara mig rätt fint med min build ändå, både i PvP-krig och PvE.

Hittade också ett till weap. elixir. Säljer dom sagt dom, ett för 215 k eller båda för 400 k.

Grattis :(

Appråpå bilden... det finns något som heter storage också :) Du behöver inte ta med "allt" ^^

Vi kan ju trade:a på fredag kväll efter kl. 23,30 och sen thiefa liiiiite då :)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Monster summon scrolls och high-lvls med pengar is the shit.

[bilder på "STRONG" monster]

Dom är runt lvl 63 och finns i Takla Makan, men är inte implanterade än...

Jag vet, fett gammal (^^), Men den fick inget svar ju :)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appråpå bilden... det finns något som heter storage också :( Du behöver inte ta med "allt" ^^

...ja? Allt jag har i inventoryt är grejer jag måsta ha med mig. Scrollsen kan man inte lägga i storage, inte skill retjosan potions heller, inte cursed hearts... vad mer än min elixir bör ligga i storage, herr jag-är-bara-några-lvls-högre-men-tror-fortfarande-jag-är-mycket-mer-l33t-än-alla-andra?

Jag har fyllt halva storaget, med diverse vapen och protector-delar. Så kan du för en gångs skull bara sluta hacka på mig, då jag kan minst lika mycket som du? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...ja? Allt jag har i inventoryt är grejer jag måsta ha med mig. Scrollsen kan man inte lägga i storage, inte skill retjosan potions heller, inte cursed hearts... vad mer än min elixir bör ligga i storage, herr jag-är-bara-några-lvls-högre-men-tror-fortfarande-jag-är-mycket-mer-l33t-än-alla-andra?

Jag har fyllt halva storaget, med diverse vapen och protector-delar. Så kan du för en gångs skull bara sluta hacka på mig, då jag kan minst lika mycket som du? :)

Jag menade inte att hacka på dig...

Jag menade alla thief-saker som du har med dig. Du sa ju förut att du inte vill thief:a och ändå så har du fullt med thiefsaker med dig? :S

Och jag tror vi kan ungefär lika mycket, då jag vet mer än dig inom vissa delar; och du vet mer än jag gör inom vissa delar, av SRO

Take it Easy B)

Inte jag iaf..

jag och nuhj spelade hela natten. Vi fick bland annat iden att döda lvl 30 monster vi fick rätt mycket spö lol, men vi skulle kunna ta han

vi är lvl 16 och lvl 17 på den bilden XD

Minnen :)

Jag komer ihåg när jag var lvl 12 och skulle göra samma sak :P

Jag skadade typ inget på dom^^ Sen kom 3 lvl 32++ som jag frågade om dom kunde döda han... det kunde dom (lol):(

Och sen fick jag min revenge när jag var lvl 26... och nu kan jag 1-hit-K.O:a dom :(

Men nu vid lvl 19 så blev jag ägd av en massa Ujugi/Mujugi's som är lvl 48-50... så min nästa "revenge" blir på dom...Vid lvl 42-45 :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade alla thief-saker som du har med dig. Du sa ju förut att du inte vill thief:a och ändå så har du fullt med thiefsaker med dig? :S

Har dom med mig ifall jag skulle hitta några trade-grejer som ligger och skräpar i ödemarken. Dessutom droppar det inte så mycket items, så utrymme har jag det så det räcker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dom med mig ifall jag skulle hitta några trade-grejer som ligger och skräpar i ödemarken. Dessutom droppar det inte så mycket items, så utrymme har jag det så det räcker.

Jag brukar ha med mig 600 HP och 900 ~ 1000 MP pots varje gång jag går ut.. sen har jag mina scrolls och lite quest items ^^

Sen kör jag tills mitt vapen går sönder.

Och en lite "varning" bara... kolla först om du ser vems loot det är innan du tar det... jag var nära att sno loot från en lvl 52++ trader en gång :) Vågar inte tänka mig hur det skulle gått... :(

Ok... ska vi bestämma nåt?

Du och iwe trade:ar vid kl 23 ~~ och jag är hunter. Förra gången så blev det ju lite små "incidenter"

med mina thiefs när jag var trader... så Hunter passar nog bättre :) Jag kan döda lvl 45++ thief-NPC så det är nog bra om jag var hunter

Sen kan vi thiefa en liten stund?

OBS!!! PÅ FREDAG KVÄLL!!

Låter det ok för dig Toppis? (Lungt om man kallar dig det?:ermm: )

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor