iweX Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kling du blev hmm lurad lol ^^ Sniper syns på fredag vid stronghold?! Och Aege suger för lagget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nu spelar jag också på Aege. Heter Ylex och har bow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Nu spelar jag också på Aege. Heter Ylex och har bow. Okej , har du levlat upp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Nu spelar jag också på Aege. Heter Ylex och har bow. DAMN! Du skulle ju heta Woozie @iwe I stronghold, PM:a mig på fredag... @Toppis och iwe Ska vi thiefa lite på lördag? Eller fredag... Men det måste vara på kvällen/natten, efter kl. 23,30 Ingen som har comments på mina framtida skills? http://img525.imageshack.us/img525/1543/skills0kl.png Redigerad 10 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ingen som har comments på min build? Lite snällt att kalla det. en build ^_____^ nah, den verkade bra, kollade inte allt men.. du behöver myyycket sp haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Lite snällt att kalla det. en build ^_____^ nah, den verkade bra, kollade inte allt men.. du behöver myyycket sp haha Ok... Har någon någon comment på mina framtida skills Synd att du inte var på AEGE, för då hade vi kunnat thief:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Okej , har du levlat upp då? Mja.. Är lvl 10 typ. Sniper: Mja.. Gillar inte Wu Zi Mu å liknande riktigt.. Redigerad 10 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 @Toppis och iwe Ska vi thiefa lite på lördag? Eller fredag... Men det måste vara på kvällen/natten, efter kl. 23,30 Orka, är dessutom bara lv. 25 så det kommer inte gå alltför bra för min del. Däremot skulle jag kunna hänga med på en trade run eller två, om någon av er känner för det. Anyhoo, har en potentiel köpare av min båge. Ska diskutera pris med honom senare idag, och får förhoppningsvis över 2 mille. Vet bara inte riktigt vad jag ska göra av alla pengar. ^^ Förmodligen får det bara ligga i storage och mögla tills jag blir högre lv./vargarna läggs till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Orka, är dessutom bara lv. 25 så det kommer inte gå alltför bra för min del. Däremot skulle jag kunna hänga med på en trade run eller två, om någon av er känner för det. Anyhoo, har en potentiel köpare av min båge. Ska diskutera pris med honom senare idag, och får förhoppningsvis över 2 mille. Vet bara inte riktigt vad jag ska göra av alla pengar. ^^ Förmodligen får det bara ligga i storage och mögla tills jag blir högre lv./vargarna läggs till. Visst... vi tar en traderun... Jag kan vara hunter/thief och döda era/dina NPC thiefs... borde bli 1 hit ko med flying dragon... På Lördag kväll, efter 23.30 då? Är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Synd att du inte var på AEGE, för då hade vi kunnat thief:a Tja.. om aege inte laggar senare när nya vapnen läggs till, kommer jag antagligen joina aege igen. Ska jag visa er hur man thiefar torbjörn, du kommer ju använda dom pengarna till annat. Förresten så tjänar man ju bara mer pengar ju mer man spelar också Redigerad 10 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tja.. om aege inte laggar senare när nya vapnen läggs till, kommer jag antagligen joina aege igen. Ska jag visa er hur man thiefar torbjörn, du kommer ju använda dom pengarna till annat. Förresten så tjänar man ju bara mer pengar ju mer man spelar också Flytta tillbaka nu! Det laggar inte såå mycket Tröttsamt att ingen på forumet vill thiefa, förutom du och jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Flytta tillbaka nu! Det laggar inte såå mycket Tröttsamt att ingen på forumet vill thiefa, förutom du och jag ^^ men jag vill ju göra char med 2 handat svärd men till slut måste dom joina the dark side... för dom kan inte trada med oss i hälarna mohahHAahHAHAhAHHAHAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 ^^ men jag vill ju göra char med 2 handat svärd DET VAR EN ORDER SOLDAT! Och en glavie är ett två handat svärd, kallades innan glavie för Big Sword... Fortsätt med din gamla gubbe eller skapa en ny... man kan komma till lvl 20 utan farming på en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 DET VAR EN ORDER SOLDAT! Och en glavie är ett två handat svärd, kallades innan glavie för Big Sword... Fortsätt med din gamla gubbe eller skapa en ny... man kan komma till lvl 20 utan farming på en dag jo vet, men tvåhandat svärd är ju.. tvåhandat svärd. sett filmen på vapnen ? fall något vill jag ha en sådan.. spelade Mount&Blade inatt. Kommer sin motståndare springades mot en i häst, svingar man tillbaka sitt svärd och drar igenom hästen så han faller av. Återskapade verkligen en gladiator scen kändes det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 jo vet, men tvåhandat svärd är ju.. tvåhandat svärd. sett filmen på vapnen ? fall något vill jag ha en sådan.. spelade Mount&Blade inatt. Kommer sin motståndare springades mot en i häst, svingar man tillbaka sitt svärd och drar igenom hästen så han faller av. Återskapade verkligen en gladiator scen kändes det som. Jaja... Men iSRO kommer inte att få Europe förens våren 2007... Kom tillbaka till AEGE och börja spela med proffsen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jaja... Men iSRO kommer inte att få Europe förens våren 2007... Kom tillbaka till AEGE och börja spela med proffsen igen precis där.. dödade du något i mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) precis där.. dödade du något i mig Stackars liten! Kom så ska jag blåsa Nu när du vet det så kan du skippa Oasis... du kan ändå inte fån nån "high-lvl" assistance där ^^ AEGE ftw! Redigerad 10 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Grymm film Sniper! Ska försöka bli lvl 20 "idag" och bli trader Haha.. på den "gamla" tiden Du som trader Och jag som var lvl 32 och farmade som in i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikoxz Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) VARNING! Colan, dom hjärntvättar dig bara! Spela på laggiga Aege eller på noobiga Oasis, ditt val Dom buildsen ni visar oss här, vad bygger det på? Fattar inte så mycket av den delen än Redigerad 10 maj, 2006 av aikoxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Dom buildsen ni visar oss här, vad bygger det på? Fattar inte så mycket av den delen än Du räknas nu officiellt som en SRO okunnig n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts