iweX Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vad tror ni jag får en glavie +1 Critcal 4 BLå? ska fixa den till +3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) 1. Men omg min glavie kommer jag typ sälja för 3kk 2, Och Snajper får säga till mina föräldrar att jag ska köra en grej då så jag får sitta 1. Vad är den för Glavie, visa screenshot EDIT: Såg den nu 2. Köra vad för grej? Förstår inte, förklara Ang. Glavie'n Måste göra dig besviken, men din Glavie kommer inte bli såld för ett pris över 2 mille... Tyvärr... Om den vart lvl 16 så hade den nog sålts för runt 2 mille för det är en farming-lvl... men nu så kommer dom flesta att "inte behöva" den... Men spara den tills lvl 32 Den är bra Redigerad 9 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hur mycket SP fick du nu totalt? Fick runt 8000 SP's när jag tröttnade, så jag håller numera en skillnad på fem lvls, vilket funkar bättre än förväntat. Får tillräckligt med exp för att lvla utan att dö innan, men håller ändå mina SP's på en stadig nivå. Ett tips är att lvla upp lightning till lvl 32 (alltså när du kommer dit ) Men lvla upp light lika mycket som annat Grasswalk Och skaffa INTE strongbow, den har hög laddningstid och mycket stor skada... den alla high-lvl archers säger är att man hinner göra mer skada med ett par Demon Arrows på samma tid som en Strongbow, så satsa på Demon arrow och skit i strongbow och autom wind bow (Eller vad den nu hette ) Skaffa inte heller Black Hawk, skaffa Blue hawk vid lvl 52 ist. Black hawk höjer inte samma sak som White/Blue Hawk, dom flesta har ändå black hawk vid den lvl'n, men alla high-lvls säger att den suger och man bara skall ha white/blu hawk, jag höll med dom när jag såg skillnaden Var det där riktat till mig...? Om så är fallet, så WTF? Jag har redan visat en bild på vilka skills jag ska ha, och där syns det rätt fint att jag skippar Strongbow, black hawk, autumn o.s.v. Sluta tro att jag är n00b ffs. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Fick runt 8000 SP's när jag tröttnade, så jag håller numera en skillnad på fem lvls, vilket funkar bättre än förväntat. Får tillräckligt med exp för att lvla utan att dö innan, men håller ändå mina SP's på en stadig nivå. Var det där riktat till mig...? Om så är fallet, så WTF? Jag har redan visat en bild på vilka skills jag ska ha, och där syns det rätt fint att jag skippar Strongbow, black hawk, autumn o.s.v. Sluta tro att jag är n00b ffs. >.< Jag tror inte jag såg den screenen... Och jag tror inte att du är en n00b, bara ett råd Och detdär med light var riktat till ALLA, speciellt Colan som älskar att vara Thief, då är light-tree bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Och detdär med light var riktat till ALLA, speciellt Colan som älskar att vara Thief, då är light-tree bra att ha. Japp, däremot så vågar inte traders springa ifrån mig fast det är rätt lätt att atackera själva camelen. Rör ju sig så sakta. Om traders kommer så spöar man ju dom, om man vore lite högre lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Japp, däremot så vågar inte traders springa ifrån mig fast det är rätt lätt att atackera själva camelen. Rör ju sig så sakta. Om traders kommer så spöar man ju dom, om man vore lite högre lvl Syftade mer på Phantom saken som gör att du kan teleportera dig en kort sträcka... Bra om det kommer nån high-lvl HUNTER mot dig Tror inte att Traders kommer att attakera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Sniper , ok men den blir nog såld för 2kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Syftade mer på Phantom saken som gör att du kan teleportera dig en kort sträcka... Bra om det kommer nån high-lvl HUNTER mot dig Tror inte att Traders kommer att attakera... Spelade för nån dag sen, men jag tog upp min fina häst och flydde iwe, ta tid på dig iaf när du säljer den, det är ju skillnad från ok pris från idiot pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Spelade för nån dag sen, men jag tog upp min fina häst och flydde iwe, ta tid på dig iaf när du säljer den, det är ju skillnad från ok pris från idiot pris Du vet att lightning kommer att bli snabbare än häsar i slutet va? Med den där phantomskillen så kanske nån lycklig hunter hinner ifatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Någon som kan adda mig på MSN? Skulle behöva lite guider eller så, vilken klass som är bäst, vilka skills man ska maxa å sånt, vad man ska sätta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Någon som kan adda mig på MSN? Skulle behöva lite guider eller så, vilken klass som är bäst, vilka skills man ska maxa å sånt, vad man ska sätta på. Jag kan bara svara på en sak just nu och det är vad man ska sätta på och det är en tjej! Kunde inte låta bli.. Nej nu ska jag gå ut igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag kan bara svara på en sak just nu och det är vad man ska sätta på och det är en tjej! Kunde inte låta bli.. Nej nu ska jag gå ut igen Skulle bli väldigt sliten om alla satte på EN tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skulle bli väldigt sliten om alla satte på EN tjej. Dom kallas prostituerade Synd om dem :'( Onpotic: hmm... kom inte på nåt att säga...^^ Jag kommer inte spela i veckan, förens fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Någon som kan adda mig på MSN? Skulle behöva lite guider eller så, vilken klass som är bäst, vilka skills man ska maxa å sånt, vad man ska sätta på. How to become the master. Guide one. Erm.. finns ingen bästa klass så du vet, bara sin favvo klass däremot. Som vanligt finns allllt i första sidan. Ingen läser den ju *känner mig bortglömd* :'( ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Var förvånansvärt laggfritt idag. Var helt spelbart fram till för en stund sen, då började man känna tresekunders-fördröjningar. Hoppas vi Aegeare (?) får tillbaka vår server i spelbart skick snart, känns lite ovärt att fortsätta om man bara kan spela ordentligt en dag i veckan. =( Det droppar en massa fina grejer nu iaf. Grindade Demon Horses förut, fick 5 grejer på runt en halvtimme, och nu när jag grindat Hyungno Ghosts har jag fått två protector-delar (mums ^^) och en lvl. 24-båge. Blir fina kosingar av dom sen. ^______^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ärligt, varför laggar vissa servers mer än andra ? Tänker lite på aege och sånna nu.. enda problemet jag haft med oasis är väl.. lvl 26 kanske. Är logga in ibland men, brukar komma in tillslut men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Köpte denna för 180k. Bra köp eller grundlurad? Fattar inte hur mycke sakerna är värda själv :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Ärligt, varför laggar vissa servers mer än andra ? Tänker lite på aege och sånna nu.. enda problemet jag haft med oasis är väl.. lvl 26 kanske. Är logga in ibland men, brukar komma in tillslut men Alla servrar har en begränsning på hur många spelare som kan vara inne samtidigt. När den gränsen är nådd, får man "Cannot connect due to server traffic"-meddelandet. Tack vare denna begränsning hålls spelarantalet på en nivå som servern klarar av. Aege har ingen sån begränsning. Varför? Bra jävla fråga. Xian hade inte det heller, men dom har fått tillbaka den, men Aege har av någon anledning inte det. Nu laggar det lite mindre, eftersom många förmodligen tröttnat på Aege, men det är inte lika lugnt som Oasis eller Venice. Vilket suger. @ kling: Den är rätt onödig, men du kan säkert sälja den för samma pris senare. Redigerad 9 maj, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Köpte denna för 180k. Bra köp eller grundlurad? Fattar inte hur mycke sakerna är värda själv :'( Nja, lurad blev du inte nä. Priset är -ok-. Rätt rättvist nästan, kan ju sälja om den sen också edit: ok torbjörn... fan va onödigt då Redigerad 9 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Min mothafucka own pwn haxxor build Måste farma mycket http://img525.imageshack.us/img525/1543/skills0kl.png Juste... förvandla alla skills som är på lvl 1, 2 och 3 till högsta lvl skillen (t.ex Fire Shield king, den är på 1, men jag kommer att maxa den) Redigerad 9 maj, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts