StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ja, man ser ju vilka två som spammat mest i topicen iaf.. Konstigt nog har Sniper inte vart snabb nog på knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vadå blivigt? Han var total fucked up redan när jag spelade. Finns inget kvar att hämta där uppe. Tackar Stellis Ja, ja har spelat mycket Jag måste komma ikapp min guild ^^ Jag är lvl 38, dom är lvl 50+... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) I bring you all: Min SRO-build! Har nu planerat ett tag och kommit fram till hur jag ska spendera mina Skill Points. http://img169.imageshack.us/img169/3682/srobuild0ix.th.jpg Vid lvl. 60 kommer jag ha 199/300 totala mastery-poäng, och när jag lvlat ner Force till 0 så har jag 179/300. Vid lvl. 90 har jag alltså 121 poäng till att distribuera, vilket räcker gott och väl för att maxa Cold och Pacheon. Ska räkna lite till, för om jag fattat hela EXP/SP-grejen rätt (vilket jag självklart inte har) så bör jag kunna fortsätta nu med en skillnad mastery/lvl. på noll. Ska göra mer noggranna uträkningar nu, och se hur det egentligen ligger till. Edit* Så... har gjort efterforskningar, men tack och lov har jag inte behövt räkna någonting. Jag råder er alla att läsa denna guide, och då menar jag ALLA ni som spelar. Det står där exakt hur mycket man behöver i skill points, plus uträkningar som bevisar det som står. Det krävdes inte mycket för att ge mig svar på min fråga dock. Längre ner i guiden står detta: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 30 3911 4769 5845 7267 9122 11660 15500 21828 34759 75074 45 15141 18469 22687 28330 35451 45362 60323 85163 135779 294286 60 38789 48232 59296 72602 92652 118579 157702 222760 355245 770528 Det är hur mycket SP man har tjänat vid den lvln, om man konstant haft samma skillnad mastery/lvl. Alltså, ännu noggrannare förklarat... Om man alltid haft noll skillnad har man vid lvl. 30 fått 3911 SP, 45 15141 etc., och om man haft tre skillnad hade man vid lvl. 30 fått 7267 SP. Så, hur det gynnar mig. Under lvl. 16-20 farmade jag 8000 SP's, vilket är rätt lite, ja, men räcker tydligen. Om jag fr.o.m. nu håller en skillnad på 2 lvls., kommer jag vid lvl. 60 ha ~68000 SP's. Alltså tillräckligt. Efter det är det väl bara att fortsätta ett tag med lite större skillnad... JÄVLA SILKROAD! Hatar spel som tvingar en att räkna och skit. >< Btw., älskar quick-edit-funktionen. ^^ Och ja, citera inte hela jefla inlägget. Redigerad 7 maj, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Såg Ureuchi igen idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Såg Ureuchi igen idag... jag SKA se tiger girl nästa helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag behöver ca 60 000 SP till lvl 60 O_o Alltså... 60 000 SP's från min nuvarande lvl Det är ju "bara" 22 lvl's kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag behöver ca 60 000 SP till lvl 60 O_o Alltså... 60 000 SP's från min nuvarande lvl Det är ju "bara" 22 lvl's kvar! Till 70 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Okej, behöver få par saker bekräftat, tjuv relaterat. Kan man döda en trader som travlar runt utan transport ? Sant att om man lvlar (tjuvlvl då) så gör man lite mer skada mot hunter/traders ? vet jag läst något om det nånstans... kommer säkert med par glömda frågor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Level 27! och har sammalt alla JÄVLA flaggor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Okej, behöver få par saker bekräftat, tjuv relaterat. 1. Kan man döda en trader som travlar runt utan transport ? 2. Sant att om man lvlar (tjuvlvl då) så gör man lite mer skada mot hunter/traders ? vet jag läst något om det nånstans... kommer säkert med par glömda frågor sen 1. JA 2.NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ny quest sammla 200*3 = 600 bomber ska man sammal ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ny quest sammla 200*3 = 600 bomber ska man sammal ochså Tja.. kan ju testa lägga in bomberna sen iwe, i storage och lämna questet och se om det funkar utan. så har du gjort alla 3 för bara 1 gång. Bara läst om det... kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tja.. kan ju testa lägga in bomberna sen iwe, i storage och lämna questet och se om det funkar utan. så har du gjort alla 3 för bara 1 gång. Bara läst om det... kanske funkar Det funkade förut, men det har aldrig funkat för mig.. Det var nog redan "bort-patchat" när jag testade, för nån månad sen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Riktigt skön signatur en på tavern hade. xD --------------------------------- | LVL 70 PURE INT (XIAN) | | LVL 52 PURE STR (TROY) | | LVL 3 PURE NOOB (AEGE) | --------------------------------- Började apflabba av pure noob, vettefan varför... ahh... Lvl. 24 på Otra iaf. Dags att sälja min kära pilbåge, som räckt mig åtta riktigt fina levels. =( Nästan sorgligt att skiljas åt, men... I NEED TEH MILLIUNS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Det funkade förut, men det har aldrig funkat för mig.. Det var nog redan "bort-patchat" när jag testade, för nån månad sen... :'( Synd.. såna fina saker ska man inte patcha bort sådär bara snart ska man käka grillat.. mm *dregglar* lite mer ontopic. Gör en guide som kanske ni vet, iaf tjuv guide 'Once upon an time... of darkness' ska nog början på den vara.. bara för få in lite stämning ^^ Iaf, så ska jag ta reda på lite mer thief info bara rent allmänt, ska nog tjuva inatt. Ta reda på bra frågor osv. Har letat överallt och fått reda på en hel del. Ska bla ta reda på exakta tiden för bandit den scroll, hur lång tid det verkligen tar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Riktigt skön signatur en på tavern hade. xD --------------------------------- | LVL 70 PURE INT (XIAN) | | LVL 52 PURE STR (TROY) | | LVL 3 PURE NOOB (AEGE) | --------------------------------- Började apflabba av pure noob, vettefan varför... ahh... Lvl. 24 på Otra iaf. Dags att sälja min kära pilbåge, som räckt mig åtta riktigt fina levels. =( Nästan sorgligt att skiljas åt, men... I NEED TEH MILLIUNS. Säg va det var för bow så kan jag ge pristips Edit: En i min guild fick en SoSun bow lvl 16 som drop av Tiger Girl... Den såldes för 20kk (Editin' without usin' edit ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Säg va det var för bow så kan jag ge pristips Uhm... no offence, men... varför i helvete då? Låter bara folk ge bud på den, blir jag nöjd så säljer jag den för det dom bjudit och om inte så FU på dom. För skojs skull, så; Det är en lvl. 16 SoS+3-båge, med 95-112 i damage. Om man kör pure str. så räcker två pilar för att döda en Bandit Archer, en om man har imbue. Ska få minst 2,3kk för den. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 För skojs skull, så; Det är en lvl. 16 SoS+3-båge, med 95-112 i damage. Om man kör pure str. så räcker två pilar för att döda en Bandit Archer, en om man har imbue. Ska få minst 2,3kk för den. Nöjd? Nöjd... Men den är värd mer än 2,5kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) *GONES* Redigerad 8 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Synd.. såna fina saker ska man inte patcha bort sådär bara snart ska man käka grillat.. mm *dregglar* lite mer ontopic. Gör en guide som kanske ni vet, iaf tjuv guide 'Once upon an time... of darkness' ska nog början på den vara.. bara för få in lite stämning ^^ Iaf, så ska jag ta reda på lite mer thief info bara rent allmänt, ska nog tjuva inatt. Ta reda på bra frågor osv. Har letat överallt och fått reda på en hel del. Ska bla ta reda på exakta tiden för bandit den scroll, hur lång tid det verkligen tar Det tar 5 minuter? Vad jag vet så gör det det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts