kattälskaren Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Dubbelpost och jag får inget svar. Sidan 100. Redigerad 6 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ja, kattälskarn' du har frågat en stor sak... Läs några guider... b.la den som Colan/Stell OCH jag skrev på sida 1... Sida 100 Kolla bilderna! MITT party hade "besök" av 3 st GM's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ja, kattälskarn' du har frågat en stor sak... Läs några guider... b.la den som Colan/Stell OCH jag skrev på sida 1... Sida 100 Kolla bilderna! MITT party hade "besök" av 3 st GM's Där jag va med Sida 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Där jag va med Sida 100 *HOST* Vem sa det och BJÖD IN DIG? *HOST* bild Uruechi! Hans spawns dödade mig... Sen råkade jag springa in i ett berg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 *HOST* Vem sa det och BJÖD IN DIG? *HOST* bild Uruechi! Hans spawns dödade mig... Sen råkade jag springa in i ett berg HAr tiger girl spawnat på morgonen idag? vilken tid isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 HAr tiger girl spawnat på morgonen idag? vilken tid isf? Jag är AFK, jag har ett stall i dw.. X:3574 Y:1986 Kolla där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ok, när jag kollar på guider så är det bästa jag kan köpa Bronze Gloves och Quilting Protector Gloves, ska jag köpa något av dom eller alla coppper-sakerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ok, när jag kollar på guider så är det bästa jag kan köpa Bronze Gloves och Quilting Protector Gloves, ska jag köpa något av dom eller alla coppper-sakerna? Ok, för att göra det enkelt... Köpt allt som är samma eller högre lvl till och med 2th degree saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ok, för att göra det enkelt... Köpt allt som är samma eller högre lvl till och med 2th degree saker.. ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ok, när jag kollar på guider så är det bästa jag kan köpa Bronze Gloves och Quilting Protector Gloves, ska jag köpa något av dom eller alla coppper-sakerna? Köp allt som är grönt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nej! KÖP ALLT DU SER! OM DET ÄR FÖR DYRT SÅ SPAMMAR DU ÄGAREN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nej! KÖP ALLT DU SER! OM DET ÄR FÖR DYRT SÅ SPAMMAR DU ÄGAREN! Och så köper han en as bra grej för lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nej! KÖP ALLT DU SER! OM DET ÄR FÖR DYRT SÅ SPAMMAR DU ÄGAREN! Vad fan är det med dig egentligen? T: Har en ny på Venice nu, som jag använder när Aege laggar för mycket. Tänkte testa att köra pure str/fire/blade den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vad fan är det med dig egentligen? T: Har en ny på Venice nu, som jag använder när Aege laggar för mycket. Tänkte testa att köra pure str/fire/blade den här gången. :'( Lämnar du AEGE :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 :'( Lämnar du AEGE :'( Han spelar där när DE laggar på Aege Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vad fan är det med dig egentligen? T: Har en ny på Venice nu, som jag använder när Aege laggar för mycket. Tänkte testa att köra pure str/fire/blade den här gången. Såg du bilden på mig och Uruechi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 :'( Lämnar du AEGE :'( ha-ha-haaaa vilka kommer lvla över sommarn i Silkroad ? jag tänker iaf inte göra det, tänker här och par sro sidor dock för kolla om det kommit mer filmer/bilder på euro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 ha-ha-haaaa vilka kommer lvla över sommarn i Silkroad ? jag tänker iaf inte göra det, tänker här och par sro sidor dock för kolla om det kommit mer filmer/bilder på euro... Orka lvla över sommaren, det kommer lagga som fan på Aege om inte Joymax får arslena ur vagnen och sätter tillbaka teh playur cap. Ska nog jobba i sommar också, vilket kommer bli lagom kul (ska börja kl. 5 varje morgon om det går som planerat). Blir inte mycket lvlande då. Btw., är det bara jag som tycker att Sniper blivit.. smått underlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Orka lvla över sommaren, det kommer lagga som fan på Aege om inte Joymax får arslena ur vagnen och sätter tillbaka teh playur cap. Ska nog jobba i sommar också, vilket kommer bli lagom kul (ska börja kl. 5 varje morgon om det går som planerat). Blir inte mycket lvlande då. Btw., är det bara jag som tycker att Sniper blivit.. smått underlig? Vadå blivigt? Han var total fucked up redan när jag spelade. Finns inget kvar att hämta där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Orka lvla över sommaren, det kommer lagga som fan på Aege om inte Joymax får arslena ur vagnen och sätter tillbaka teh playur cap. Ska nog jobba i sommar också, vilket kommer bli lagom kul (ska börja kl. 5 varje morgon om det går som planerat). Blir inte mycket lvlande då. Btw., är det bara jag som tycker att Sniper blivit.. smått underlig? Nope.. spelat lite mycket sniper eller ? man blir lite underlig när man spelar mycket, den saken har jag också gjort (spelat wow *host*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts