Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag laddar ner det nu. Ska börja spela. Ho- hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har Koreanerna Hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har Koreanerna Hela spelet? Har jävla mer servers iaf. Om man inte ska bli kickad från sin server får man lvla fort. Läst lite hemliga dokument igår. Har forskat nämnligen. When it comes to many in the server just kick some random noob, piece of a pie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tror inte det är hans egna screenshots Sant... inte mina screens... jag tar jit lite coola screens... inte folp på lvl 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har Koreanerna Hela spelet? Den koreanska är före den internationella... men ändå bara max 1/3 del sa spelet! Kolla hur stort det ska bli! Det inringade är nu (Koreanska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Den koreanska är före den internationella... men ändå bara max 1/3 del sa spelet! Kolla hur stort det ska bli! Det inringade är nu (Koreanska) När låser dom upp nästa del? om du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Den koreanska är före den internationella... men ändå bara max 1/3 del sa spelet! Kolla hur stort det ska bli! Det inringade är nu (Koreanska) Jak vill varah i Eurupa. :'( -- Jultometen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jak vill varah i Eurupa. :'( -- Jultometen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ok, nu kanske jag ställer en fråga som redan har ställts. Men jag hörde en fågel som viskade att det här spelet var gratis till skillnad mot WOW. Menade fågeln att det inte kostar i halvåret då, eller att själva spelet är gratis ? Om det nu är gratis, vart kan jag ladda hem det ? I länken i första posten eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vart går det snabbast att ladda ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tankar det nu, vilken server ska jag börja lira på? Aege? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Tankar nu, behöver lite variaton från CS-helvetet. Har det när jag kommer hem från skolan idag.. Då får ni hjälpa mig era smågullisar. EDIT: Jag joinar Aege. ^^ Redigerad 13 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hur skaffar man.. spells och lite magi och sådant? Det finns inga fina vapen för oss i lvl 2-7 och jag är lvl 6, så lite magi skulle varit uppmuntrande.. :'( Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Meine Char, precis efter att jag hade lvlat till lvl 8 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Meine Char, precis efter att jag hade lvlat till lvl 8 ^^ Gör en ny Character!!!! Du har gjort MYCKET fel....! I början ska du alltid BARA satsa på EN forceoche ETT vapen... inte 3 force och inga vapen... Startaom, man kommer t. lvl 89 ganska snabbt... Alla lirar på AEGE Man laddar ner spelet snabbast från FZ Alla läser guider på SRO Tavern och på SRO.org btw, jag är lvl 16, screen kommer när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Gör en ny Character!!!! Du har gjort MYCKET fel....! I början ska du alltid BARA satsa på EN forceoche ETT vapen... inte 3 force och inga vapen... Startaom, man kommer t. lvl 89 ganska snabbt... Just nu har jag bara sprungit runt och dödat mangyangs (stavning?).. Jag har inte köpt någonting, Använt samma sortsvapen hela tiden.. Och vad fan är force? Jag har inte något sådant tror jag.. Så då behöver väl inte jag göra om? Är i lvl 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Just nu har jag bara sprungit runt och dödat mangyangs (stavning?).. Jag har inte köpt någonting, Använt samma sortsvapen hela tiden.. Och vad fan är force? Jag har inte något sådant tror jag.. Så då behöver väl inte jag göra om? Är i lvl 6 Finns mer monster att döda en fula mangyangs Force, när man slåss så får man sp = skill points som man kan sätta ut på sina olika krafter, eller vapen tekniker. så du kan sätta ut dom på... vafan det var EDIT : S kan du sätta ut dom, men kolla guider och sånt så du sätter dom "rätt" aj fan, spelar nu, ska göra upp en lista sen idag på alla namn och så ska bli på första sidan ciao Redigerad 13 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Någon Master som kan säga om jag förstår spelet? http://img316.imageshack.us/img316/826/silkroad54qf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Kan nån direkt länka till nerladdningen på FZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts