pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Var* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Fattar inte varför folk tror att utomjordingar ligger på stenåldersnivå. Jag tror snarare att de ligger längre fram i utvecklingen än vad vi gör och om de skulle komma hit så skulle de skratta åt våra gamla grejer. Word. Tror de skulle skratta åt vår misär när det gäller alla traditioner. Och vi skulle skratta åt deras. Förhoppningsvis. Redigerad 31 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Var* ÄR* Basta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Fattar inte varför folk tror att utomjordingar ligger på stenåldersnivå. Jag tror snarare att de ligger längre fram i utvecklingen än vad vi gör och om de skulle komma hit så skulle de skratta åt våra gamla grejer. Sant. Kan de ta sig hit så är de längre fram i utvecklingen än vi. Dock tror jag inte att aliens är små gröna varelser med antenner som hollywood har framställt dem. De kan lika gärna se ut som oss. Redigerad 1 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Sant. Kan de ta sig hit så är de längre fram i utvecklingen än vi. Dock tror jag inte att aliens är små gröna varelser med antenner som hollywood har framställt dem. De kan lika gärna se ut som oss. Men in black vibbar . Din pappa kan vara en utomjording, P-C kan vara det, min brorsa kan vara det! Redigerad 1 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Tänk om utomjordingarna här på jorden inte får erkänna att dom kommer från en annan planet!. Om dom säger det kommer deras allsmäktige ledare döda dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag tror att det finns en plantet låååååångt här ifrån där det bor människor. Men om dom skulle komma hit så kunde ju dom hjälpa oss med att bota cancer och sånt . Men då kommer säkert USA att börja kriga med utomjordingarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag gissar på rockarna. Måste säga det här. Du är seriöst dum i huvet, ge fan i att säga nått sånt skit då du vet vad som händer, det bryter ut en jävla diskussion där det är ord mot ord mellan hiphop och hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag tror att det finns en plantet låååååångt här ifrån där det bor människor. Men om dom skulle komma hit så kunde ju dom hjälpa oss med att bota cancer och sånt . Men då kommer säkert USA att börja kriga med utomjordingarna That was korny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Måste säga det här. Du är seriöst dum i huvet, ge fan i att säga nått sånt skit då du vet vad som händer, det bryter ut en jävla diskussion där det är ord mot ord mellan hiphop och hårdrock. Var ser du det negativa i det påståendet? Är det dåligt att vara en utomjording? ... Däremot är ditt påstående aningen korkat. Du har inget att grunda det på. Bara för att man inte gillar en viss sorts människor så har det inte nåt med ens IQ eller annan intelligens-nivå att göra. Vem är dum i huvudet nu? Redigerad 1 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Alla dendrofiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Sant. Kan de ta sig hit så är de längre fram i utvecklingen än vi. Dock tror jag inte att aliens är små gröna varelser med antenner som hollywood har framställt dem. De kan lika gärna se ut som oss. "Hej, vi är utomjordingar. Vi är likadana som er förutom den lilla förändring att vår blindtarm HAR en funktion." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts