Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vi är ju utomjordingarna. Duuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vi är ju utomjordingarna. Duuh. Cortez: "utomJORDingar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vi är ju utomjordingarna. Duuh. UtomJORDingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vårt(svenskars) sätt att fira jul, nyår typ. Jag mena, stå i en ring och hoppa som stela grodor wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Cortez: "utomJORDingar" Ja? Det står ju så? Plural, hallå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hm, kanske att vi sitter framför en glasruta och trycker på knappar med snirkliga krumelurer. Nej, men jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 "Om utomjordingar..." Om om inte fanns så skulle man kunna åka pulka ner för Mount. Everest i en plastbalja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Menar de som är överdrivet och onormalt sminkade med rosa tuppkam och alla möjliga smycken som sitter i ansiktet. Bra! För Joey Ramone är KUNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ja? Det står ju så? Plural, hallå. Utomjordingar=Ej från jorden. Duuuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Utomjordingar=Ej från jorden. Duuuh. Vi är ju utomjordingarna för dom... duuuh. Och vem säger att vi inte är utomjordingarna. I alla fall vissa av oss. Jag gissar på rockarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 För det första vill jag ha sagt att jag inte tror på utomjordingar. Men om det finns hur vet vi då att dom är så olika oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Vi är ju utomjordingarna för dom... duuuh. Och vem säger att vi inte är utomjordingarna. I alla fall vissa av oss. Jag gissar på rockarna. Tellus är den enda planet som kallas jorden vad jag vet. "Utom-jordingar" alltså varelser som kommer utifrån jordens grens om man sägers så. Redigerad 30 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vi är ju utomjordingarna för dom... duuuh. Och vem säger att vi inte är utomjordingarna. I alla fall vissa av oss. Jag gissar på rockarna. Vår planet kallas för jorden, vi som lever här kallas jordbor, aight? Varelserna som vi fantiserar om och som inte bor på våran jord kallas för utomjordingar, aliens etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Tellus är den enda planet som kallas jorden vad jag vet. "Utom-jordingar" alltså varelser som kommer utifrån jordens grens om man sägers så. Utomjordingar är bara ett svenskt ord. Det är svenskarnas översättning av "aliens" t.e.x. från engelskan. Eh... konstigt ämne. Struntar i det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Alien betyder ju invandrare så. Typ främlingar Edit : OT Att vi förstör den planet vi bor på med utsläpp och bomber, mm Vi ägnar mycket tid på konstiga nöjen. Dans, musik mm. Tivolin lär ju också se ganska konstiga ut, där vi utsätter oss för G-krafter och tycker det är kul. Medans dem i sina rymdskepp får uppleva det hela tiden ^^ Redigerad 31 januari, 2006 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Att dem nästan sitter fastklistrade vid marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Vårt sätt att kommunisera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Att vi sitter framför en burk med några lampor och en lite större burk som lyser mycket. Och skriver på en platta om vad vi tror utomjordingar skulle tycka vara konstigt om dom kom till jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Fattar inte varför folk tror att utomjordingar ligger på stenåldersnivå. Jag tror snarare att de ligger längre fram i utvecklingen än vad vi gör och om de skulle komma hit så skulle de skratta åt våra gamla grejer. Redigerad 31 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Bra! För Joey Ramone är KUNG! Var* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts