jaeger Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Om utomjordingar kom till jorden, vad hade de tyckt var konstigast? Människor som plockar upp en annan arts(hundar) avföring eller kanske en konsert där det är många människor där folk gungar och hoppar till några personer som rör på sig högre än de andra? Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Dom hade nog tyckt att våra byggnader och transportmedel var konstiga, och kanske vårt sätt att äta. Redigerad 30 januari, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Bortagen post! Redigerad 30 januari, 2006 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vårt sätt att springa i jämförelse med andra landlevande däggdjur... Dessutom tror jag att de funnit ormar rätt underliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Att jag är så jävla het! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vår musik hade dom någ tyckt var konstigast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Att jag är så jävla het! Vad är det som är så konstigt med det? Det bör alla veta - även utomjordingar. Grr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vad är det som är så konstigt med det? Det bör alla veta - även utomjordingar. Grr. Alla vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vad det är för konstiga lådor som ger en slags bild folk har i vardagsrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vad det är för konstiga lådor som ger en slags bild folk har i vardagsrummet. HAHA DET HETER JU TV VET DU INTE DET? HAHAHHAHA LOLOLO GAAGAGAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) . pKz ^^ Vet ej, antagligen vårt sätt att släppa ut gifter i luften. Redigerad 30 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Folk som dansarFolk som berAtt vissa är otrevliga dvs inte behandlas alla som människor. Punkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Folk som dansarFolk som berAtt vissa är otrevliga dvs inte behandlas alla som människor. Punkare ...slewME: menar du riktiga punkare eller de med rosa tuppkam och piercade pupiller och skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 ...slewME: menar du riktiga punkare eller de med rosa tuppkam och piercade pupiller och skit? Menar de som är överdrivet och onormalt sminkade med rosa tuppkam och alla möjliga smycken som sitter i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag tror att det finns utomjordingar som är punkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 ...slewME: menar du riktiga punkare eller de med rosa tuppkam och piercade pupiller och skit? Piercade pupiller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag tror att det finns utomjordingar som är punkare Jag tror att punkare är utomjordingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Tror? Ni anar nog vad jag tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Tror nästan att dom skulle tycka vårt utseende var konstigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts