tet4 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag är i i LV och håller på att ragga på Mille , måste man få fult på hon och döda hon för att komma vidare och ringa upp Wozzie ? Snälla hjälp någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag är i i LV och håller på att ragga på Mille , måste man få fult på hon och döda hon för att komma vidare och ringa upp Wozzie ? Snälla hjälp någon! Ta ut henne på en dejt o döda henne snabbt med t ex shotgun, e man sugig kan hon hinna springa iväg aja dödar man henne så ringer woozie upp dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tet4 Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Ta ut henne på en dejt o döda henne snabbt med t ex shotgun, e man sugig kan hon hinna springa iväg aja dödar man henne så ringer woozie upp dig Nu har jag dödat henne ( hade ganska högt på mätarn med Mille ) och jag har tagit kortet för länge sen och klarat alla andra uppdrag på dollar symbolen ... men han ringer inte jag har inte klarat Zero och det där första flyguppdraget efter flygskolan .. är det nå fel på mitt spel eller vad är de ? Redigerad 30 januari, 2006 av tet4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Nu har jag dödat henne ( hade ganska högt på mätarn med Mille ) och jag har klarat alla andra dollar symbolen ... men han ringer inte jag har inte klarat Zero och det där första flyguppdraget efter flygskolan .. äre nå fel på mitt spel eller vad är de ? Vissa får vänta ett tag. Man måste ha tålamod, herregud. Eller har du änns sprungit in i hennes hus för att hämta Keycardet? Kass trådtitel förövrigt, och inte har du sökt heller. Ack ack ack. Redigerad 30 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nu har jag dödat henne ( hade ganska högt på mätarn med Mille ) och jag har tagit kortet för länge sen och klarat alla andra uppdrag på dollar symbolen ... men han ringer inte jag har inte klarat Zero och det där första flyguppdraget efter flygskolan .. är det nå fel på mitt spel eller vad är de ? Du behövde ju inte döda henne, du kunde dejta henne...men varför skulle man dejta henne? som Gtapimpfoolife sade så sök nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 tet4 - du är relativt ny här på forumet, så jag ger dig en chans att lära dig söka innan du skapar en ny topic samt att göra bättre topictitlar. Titlar som "Hjälp" är inte tillåtna, utan de ska informera om vad topicen handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Du behövde ju inte döda henne, du kunde dejta henne...men varför skulle man dejta henne? som Gtapimpfoolife sade så sök nästa gång Därför man kan få hennes bil och nya kläder som inte går att få tag på nåt annat sätt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Därför man kan få hennes bil och nya kläder som inte går att få tag på nåt annat sätt i spelet. Man får inga kläder av Millie, den får man i början av uppdraget Key to her heart, bilen suger ,kan ju lika gärna leta upp en själv eller importera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Man får inga kläder av Millie, den får man i början av uppdraget Key to her heart, bilen suger ,kan ju lika gärna leta upp en själv eller importera Jaja, men om man inte är en dålig spelare så klarar man att dejta henne till en viss procent istället för att döda henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts