Jump to content

Hjälp

tet4
 Share

Recommended Posts

Jag är i i LV och håller på att ragga på Mille , måste man få fult på hon och döda hon för att komma vidare och ringa upp Wozzie ? Snälla hjälp någon!

Ta ut henne på en dejt o döda henne snabbt med t ex shotgun, e man sugig kan hon hinna springa iväg :unsure: aja dödar man henne så ringer woozie upp dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta ut henne på en dejt o döda henne snabbt med t ex shotgun, e man sugig kan hon hinna springa iväg :P aja dödar man henne så ringer woozie upp dig

Nu har jag dödat henne ( hade ganska högt på mätarn med Mille ) och jag har tagit kortet för länge sen och klarat alla andra uppdrag på dollar symbolen ... men han ringer inte :);)

jag har inte klarat Zero och det där första flyguppdraget efter flygskolan .. är det nå fel på mitt spel eller vad är de :P ?

Redigerad av tet4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag dödat henne ( hade ganska högt på mätarn med Mille ) och jag har klarat alla andra dollar symbolen ... men han ringer inte  :)  ;) 

jag har inte klarat Zero och det där första flyguppdraget efter flygskolan .. äre nå fel på mitt spel eller vad är de  :P ?

Vissa får vänta ett tag. Man måste ha tålamod, herregud. Eller har du änns sprungit in i hennes hus för att hämta Keycardet?

Kass trådtitel förövrigt, och inte har du sökt heller. Ack ack ack.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag dödat henne ( hade ganska högt på mätarn med Mille ) och jag har tagit kortet för länge sen och klarat alla andra uppdrag på dollar symbolen ... men han ringer inte :);)

jag har inte klarat Zero och det där första flyguppdraget efter flygskolan .. är det nå fel på mitt spel eller vad är de :P ?

Du behövde ju inte döda henne, du kunde dejta henne...men varför skulle man dejta henne? som Gtapimpfoolife sade så sök nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra sidor