aikjonas12 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ja, litegrann men jag skulle inte förbjua det eftersom allt som har med motorer att göra är roligt. men jag tycker det borde finnas skonsammare soppa tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Läste skrotar först ... Nej. Sålänge dom håller sig borta från vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej, det har jag inte. Skulle jag bo någonstans där det ligger snö längre tiden av året skulle jag själv vilja ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Skotrarna är ok, det är norrlänningarna som är problemet. Haha dagens citat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Eh. en gång blev jag jagad av en skoter. den dödade mig nästan. jag blev jätterädd. han jagade mig i 190 METER I SEKUNDEN!! jag grät hela tiden. han skrattade. jag grät han skrattade jag grät han grät jag skrattade han jagade mig snabbare.. och snabbare.. och SNABBARE och SCHNBAAARE! han hoppade och jagade mig! jag blev jätterädd!! VOTE: NEJ! Jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag fattar inte... Ironi och sarkasm på alla sätt som finns, serru Voté: Nej. Varför skulle jag ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Dom som har något emot skotrar.. Har ni kört skoter nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Dom som har något emot skotrar.. Har ni kört skoter nån gång? Nej. Det är emot mina principer. Och jag är norrlänning : ) Är det endast jag som tyckte att mitt tidigare inlägg var brilliant, provokativt och mesigt på samma gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vote: Ja. Men det är bara pga deras soppaförbrukning. Jag är väldigt lite insatt men jag vet väl (tror åtminstone mig veta) att de drar soppa som en hundrameters amerikansk militärsvävare. Och det är faktiskt sant! pddbrrptt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Eh. en gång blev jag jagad av en skoter. den dödade mig nästan. jag blev jätterädd. han jagade mig i 190 METER I SEKUNDEN!! jag grät hela tiden. han skrattade. jag grät han skrattade jag grät han grät jag skrattade han jagade mig snabbare.. och snabbare.. och SNABBARE och SCHNBAAARE! han hoppade och jagade mig! jag blev jätterädd!! VOTE: NEJ! Det där måste vara bland det roligaste jag läst här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vote: Ja. Men det är bara pga deras soppaförbrukning. Jag är väldigt lite insatt men jag vet väl (tror åtminstone mig veta) att de drar soppa som en hundrameters amerikansk militärsvävare. Och det är faktiskt sant! pddbrrptt!! Var har du varit? Inte varit så aktiv på forumet på den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Vote: Ja. Men det är bara pga deras soppaförbrukning. Jag är väldigt lite insatt men jag vet väl (tror åtminstone mig veta) att de drar soppa som en hundrameters amerikansk militärsvävare. Och det är faktiskt sant! pddbrrptt!! Det beror helt på hur och var du kör, och hurdan skoter du har. Men det är klart, skotrar drar ju mer än en bil gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Öhh nej? skotrar Äger totalt ^^ Roligt å Modda oxså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vad har ni för skotrar då jag har en ski-doo mxz rev 600cc och en lynx rave 800cc ski-doo skotern är årsmodell -04 och lynxen är -05 och jag ska köpa en polaris IQ 600cc -06:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vad har ni för skotrar då jag har en ski-doo mxz rev 600cc och en lynx rave 800cc ski-doo skotern är årsmodell -04 och lynxen är -05 och jag ska köpa en polaris IQ 600cc -06:a Visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Var har du varit? Inte varit så aktiv på forumet på den senaste tiden. Waay!! Folk saknar mig! Jag är uppmärksammad!! Haha, jag bara skojade. Men det var kul att nån reagerade på min frånvaro, ändå. Har inte haft bredband under en viss tid, och så blev jag så jäkla besviken på GTASA att jag inte ville ha med forumet att göra. Eller åtminstone så brydde jag mig inte. Hursomhelst så har jag gått och blivit kär i LCS och ska köpa mig en PSP (nån gång under mitt liv, jag har inte råd nu - men helst innan sommarn är här ) så ni kanske får se mig lite mer här. BTW så har mina bilder försvunnit från silentwhisper, håller på att fixa men bildlänkarna från geocities verkar inte fungera. Jaja, det är väl löst innan veckan är slut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Det där måste vara bland det roligaste jag läst här. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts