Wu Zi Mu Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Ja.. Har du något emot skotrar eller liknande? "I Vägverkets utredning "SNÖSKOTERPROGRAM PUBLIKATION 2005:147" som handlar om den framtida skotertrafiken framställs skoteråkarna som; naturförstörare, miljösvin, fartidioter, fyllhundar och tjuvjägare, mm. Utredningen som ska ligga till grund för framtida skotertrafiken är uppbyggd på lösa påståenden, skrönor och fullständigt undermålig fakta." - Skoterleden.net Läs mer på Skoterleden och skriv under på protestlistan mot Vägverkets oseriösa utredning och slutsatser. Svarade du Ja? Skriv gärna en anledning om varför. Redigerad 30 januari, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej, jag hr inget emot skotrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ja Dom är för dyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Haha, nej varför skulle jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Finns inga snöskotrar här nere. hade jag bott där uppe hade jag inte gjort nåt annat än att köra skoter på vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Öh? Nej .. kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej, det är ju skitkul att köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ja dem är så jäkla elaka ...eller inte, klart jag inte bryr mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ja. Anledning? Tja, estetiskt otilltalande, eller nått. Ett ansikte för Team Sportia-hiphopparen. DÖ!! För att citera The Specials: "He's just a stereotype He drinks his age in pints He drives home pissed at night And he listens to his stereo [...] He wants to go out but he has to stay home Sit in and watch colour TV on his own " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ja Dom är för dyra Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vote : nej... det e svin roligt att köra, bor i Norrbotten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej. Jag kör inte skoter, och kommer förmodligen aldrig att göra det heller. Men jag har inget emot att andra gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Neutral, finns inga snöskotrar i skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Har visserligen bara kört en gång än så länge men... Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Eh. en gång blev jag jagad av en skoter. den dödade mig nästan. jag blev jätterädd. han jagade mig i 190 METER I SEKUNDEN!! jag grät hela tiden. han skrattade. jag grät han skrattade jag grät han grät jag skrattade han jagade mig snabbare.. och snabbare.. och SNABBARE och SCHNBAAARE! han hoppade och jagade mig! jag blev jätterädd!! VOTE: NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nej, skulle gärna vilja ha en själv tillochmed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Skotrarna är ok, det är norrlänningarna som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts