Merkky Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 När man gör egna race i MTA:SA och sparar dom... Hur ska man hitta tillbaka till det man gjort om man vill fortsätta på dom? Jag har gjort en bana uppe i luften över havet men nu hittar jag inte tillbaka till den igen! Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 trappor? väg? osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Den ligger höööööögt upp! Så jag lyckas inte ta mig dit igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Då är det ju ingen idé att ha en bana där uppe Prova med place manager, modda en väg dit eller ngt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Okej.. Tack! Förresten. Har börjat på en ny bana nu som jag kan hitta till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Om du sätter en spawnpoint på din bana hammnar du där när du laddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Om du sätter en spawnpoint på din bana hammnar du där när du laddar. Åh.. Kingen.. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts