Jump to content

Vad vill ni tacka San Andreas mest?

jaeger
 Share

Recommended Posts

Jag längtar till väntan till nästa GTAspel, som förhoppningsvis kommer till PS3 som jag ska köpa när det kommer. Fan vad mysigt det ska bli att sitta och utforska ett helt nytt GTAspel. Innan så har jag alltid fått det till PC, och då har jag alltid fått reda på en hel del innan. ÅÅÅH! Jag längtar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för alla GTA-n00bs som har uppstått i samband med realesen av San Andreas. Då kan jag känna mig överlägsen och mäktig! Mohahaha..

Officer Hernandez: Nja, de ser lustiga ut. Åtminstone texturerna på dom. Sen när började någon av polisdistrikten i L.A, S.F eller L.V att använda LAPD, SFPD eller LVPD på sidorna av bilen med ett fult märke i mitten? Näj, så här ska det se ut:

Los Angeles, Los Santos

lspd_628017_1.jpg

San Francisco, San Fierro

sfpd_628017_3.jpg

Las Vegas, Las Venturas

Höjöj, hittade ingen sådan polisbil de använder i spelet i Las Vegas-form, en äldre variant som de slutade använda i de flesta amerikanska storstäder i slutet av 90-talet, de finns dock kvar ute på vischan och i New York bland annat. Troligtvis en sådan här Chevrolet Caprice:

NYPD:

Oj, vad långt det blev. Bara sådär..

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor