P-C Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag gjorde. Åt kommentarer och samtal i spelet. 'Shoot him!' 'Who do I always have to be the shooter?' 'Because I'm a pacifist - now KILL HIM!' Hoho .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Datorn... datorn... Jag saknar tiden då det BARA var populärt till PS2 :'( :'( :'( Ja sannerligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag längtar till väntan till nästa GTAspel, som förhoppningsvis kommer till PS3 som jag ska köpa när det kommer. Fan vad mysigt det ska bli att sitta och utforska ett helt nytt GTAspel. Innan så har jag alltid fått det till PC, och då har jag alltid fått reda på en hel del innan. ÅÅÅH! Jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag har allt att tacka, tycker jag nästan Särskilt bilarnas uppgraderade utseenda (polisfordonens ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Till dom vackra, sköna o stämningsfulla städerna, byarna och miljöerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Tackar för alla GTA-n00bs som har uppstått i samband med realesen av San Andreas. Då kan jag känna mig överlägsen och mäktig! Mohahaha.. Officer Hernandez: Nja, de ser lustiga ut. Åtminstone texturerna på dom. Sen när började någon av polisdistrikten i L.A, S.F eller L.V att använda LAPD, SFPD eller LVPD på sidorna av bilen med ett fult märke i mitten? Näj, så här ska det se ut: Los Angeles, Los Santos http://membres.lycos.fr/dockviar/ut21027.jpg San Francisco, San Fierro http://www.us-polizeimodelle.de/assets/images/police11.jpg Las Vegas, Las Venturas Höjöj, hittade ingen sådan polisbil de använder i spelet i Las Vegas-form, en äldre variant som de slutade använda i de flesta amerikanska storstäder i slutet av 90-talet, de finns dock kvar ute på vischan och i New York bland annat. Troligtvis en sådan här Chevrolet Caprice: NYPD: http://members.fortunecity.com/nypolicecars/nypd875z.jpg Oj, vad långt det blev. Bara sådär.. Redigerad 3 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 SIMMA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Inte nånting. tröttnade på spelet efter 6% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts