jaeger Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Om ni fick tacka för en enda sak (inte själva spelet) som är med i San Andreas, vad skulle ni tacka för då? Jag: Fools Gold som gjorde så att jag upptäckte ett av Englands bästa band genom tiderna, Stone Roses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Anti-aliasing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Anti-aliasing. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Möjligheten att simma underlättade en hel del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Möjligheten att simma underlättade en hel del! Instämmer.. Bara för att man råkade ramla ner i vattnet så dör man inte ju då.. Det är ju fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Tack för all underbar musik i alla 3 3D GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Tackar för den fina naturen och alla mysiga städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Tackar för den fina naturen och alla mysiga städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Att det kom till Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Att jag upptäckte låten Chase the Devil. Redigerad 30 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Just san andreas har jag svårt att tacka.. hade det vart Vice City, så hade jag kunnat skriva i all oändlighet!! ...meeen, jag kan väl passa på att tacka för möjligheten att cykla. och att man kan byta kläder på ett mycket bättre sätt än i VC Redigerad 30 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Allt. Hela jävla 2005 har jag att tacka SA för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Få se nu, Ett spel som gav mig skratt och underhållning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Få se nu, Ett spel som gav mig skratt och underhållning Undehållning indeed. Men skratt? Skrattade du verkligen nångång då du spelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Undehållning indeed. Men skratt? Skrattade du verkligen nångång då du spelade? Jag gjorde. Åt kommentarer och samtal i spelet. Redigerad 30 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 130 underbara spel timmar....och det kommer fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Skulle vilja tacka den fantastiska modderleraren (heter det så?) som skapade känslan på landsbyggden i SA! Många härliga stunder med spöken, Leatherface, Bigfoot och aliens! (Även om den mesta tiden gick åt att leta efter dessa!) Dessa rykten, som jag kan tacka GTAsajten åt, lyfte verkligen spelupplevelsen! Har nog haft så roligt i ett spel som då! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Tack för all underbar musik i alla 3 3D GTA-spelen. Ohh yes !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Hmm...Alla sömnlösa nätter framför datorn Mr Gränd det här är för dig: och framför playstationet Redigerad 31 januari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Datorn... datorn... Jag saknar tiden då det BARA var populärt till PS2 :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts