darkjak Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag har en fråga: finns det någon flygsimulator med Gripen? Helst en militär flygsimulator, men jag vet att exempelvis Draken har funnits med i Microsoft Flight Simulator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ace Combat 5 till PS2 Det ska finnas en Gripen modell till fs2004 men den var riktigt kass, Har hört att problemet ligger i att mycket information om gripens system är hemligstämplad så därför är det svårt att göra en bra verklighetstrogen gripen modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ace Combat 5 till PS2 Det ska finnas en Gripen modell till fs2004 men den var riktigt kass, Har hört att problemet ligger i att mycket information om gripens system är hemligstämplad så därför är det svårt att göra en bra verklighetstrogen gripen modell. OK... Jag behöver nämligen det till en film som jag håller på med, som ska göras med hjälp av Silent Heroes, The Movies och lite annat... Ska, som ni kan gissa, om ett krig där Sverige är inblandat. Storyn kan kallas för ett romantiskt krigsdrama (!)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ska du göra en machinima? Jag kan vara skådis i SH om du behöver. Går säkert att rekrytera fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ska du göra en machinima? Jag kan vara skådis i SH om du behöver. Går säkert att rekrytera fler. Vet inte vad machinima är, men jag skulle behöva skådisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Machinima är precis det du håller på med - en film inspelad i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 OK... Jag behöver nämligen det till en film som jag håller på med, som ska göras med hjälp av Silent Heroes, The Movies och lite annat... Ska, som ni kan gissa, om ett krig där Sverige är inblandat. Storyn kan kallas för ett romantiskt krigsdrama (!)... Nice, hoppas du lyckas få ihop något bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nice, hoppas du lyckas få ihop något bra Mmmm... Ska dock göra färdigt Dark Angel: the movie först... Har laddat ner en gratissimulator så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts