P-C Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ja - ska jag byta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nej du ska inte byte. Kommer bli jobbit för min tröga och enspåriga hjärna att uppfatta att det är du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag är för van vid P-C. Sen gillar jag inte akaast, av någon outgrundlig anledning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vote: akaast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 P-C låter coolare, grymmare och ....eh...... bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Meh .. P-C låter så nördigt. Tänk när man ska presentera sig på DH och allt. 'Hej, jag heter P-C! Fast egentligen heter jag August.' Avvaktar lite med att bestämma mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 No Offence, P-C låter sjukt. akaast låter coolare. Låter som någon randig tröja eller något som är cool. Turkos-svarta ränder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Jag tycker du ska kalla dig själv HL-nörden!... jag menar... hur klockrent är det inte? Nej, men jag tycker P-C. Lätt. Yeah, P-C leder! Redigerad 29 januari, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Rösta gärna också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 P-C är väldigt geek, indeed. Men jag är för van. Sen gillar jag, som sagt, inte akaast heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 P-C är väldigt geek, indeed. Men jag är för van. Sen gillar jag, som sagt, inte akaast heller. Säg något namn förutom Siana som du gillar? Du gillar inte SlewME, Beffo, P-C eller Akaast Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Akaast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Akaast helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Säg något namn förutom Siana som du gillar? Du gillar inte SlewME, Beffo, P-C eller Akaast Jo, SlewME är okej. Utöver det gillar jag Pico, okka, Tija, aKi, Toki m fl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Byt inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Står "akaast" för någonting speciellt? Aja, jag vet i fan vilken som skulle passa bäst och bryr mig därför inte om att lägga någon röst. Chokladmajonäs och päronstubbar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 O RLY? Men nej, det är inte nödvändigt att göra en topic för att kolla om folk vill att du ska byta namn. *SCHMÄCK* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts