_lance_vance_ Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jaha de blev ju ett jaevla gräl här om f1 , men hur blir de nu med sändningen , blir det på 1:an eller viasat sport (fucking digitalkanal). Och om det nu blir på viasat tror ni då att det kommer att bli möjligt att tanka hem racen. ?? vet inte vad jag ska ta mig till annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jaha de blev ju ett jaevla gräl här om f1 , men hur blir de nu med sändningen , blir det på 1:an eller viasat sport (fucking digitalkanal). Och om det nu blir på viasat tror ni då att det kommer att bli möjligt att tanka hem racen. ?? vet inte vad jag ska ta mig till annars Håller med dig, helt förjävligt att F1 ska hamna på betal-tv. Hoppades på TV3... men viasat... komigen... jag har fan bara viasat 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Håller med dig, helt förjävligt att F1 ska hamna på betal-tv. Hoppades på TV3... men viasat... komigen... jag har fan bara viasat 1 Det kommer gå tre varv, sen blir det reklam. Tre varv till, sen reklam. Och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Fy fan, och vi har ingen som representerar sverige häller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts