_lance_vance_ Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Tjenixxxen alla gtasajtare Gillar formel1 och kom att tänka på att jag hade läs att 4:an inte skulle ha det mer så jag undrar var det nu ska sändas ??? Minns att jag hade läst det i en tråd innan , dom skulle visst ersätta den med idiotfotboll , tar alla svar jag kan få måste bara veta var det nu kommer att sändas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Viasat tror jag köpte rätten att sända. Så jag skulle nog gissa på att TV3 sänder F1. Heja Schumi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nää heja Jenson Button och Rubens Barrichello ....... HONDA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) det ända som är kul med formel 1 är när någon krashar... No offence men runt,runt,runt på en bana i 50 varv på tv herregud skaffa er ett liv... Redigerad 30 januari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 det ända som är kul med formel 1 är när någon krashar... No offence men runt,runt,runt på en bana i 50 varv på tv herregud skaffa er ett liv... 1. Det kallas sport. Hur definierar du ett liv? Formel 1 är inte mitt liv, det är en hobby. Om du inte kan acceptera så ska du bara hålla käft. Sånna som du tror att bara det du tycker intressant är värt att se på. Det är vad ditt liv är - att gå runt och klaga på andras. Woho... jag är så avundsjuk på dig. Jag tycker inte synd om dig alls, jag bryr mig inte. 2. Ge fan i att ha förutfattade meningar om saker. Du verkar inte ha den minsta aning om vad F1 är. Detta bekräftar det jag trodde innan - ditt liv är att gå runt och klaga på folks intressen - utan att veta något själv. Att veta - är en skön känsla, du borde själv testa. Formel 1 är inte runt, runt, runt på en bana i 50 varv. Det är så jävla mycket mer, att det gett folk, med liv som både äger och suger, en hobby. Vad har du själv tillfört världen? Absolut ingenting, däremot tråkas en massa av att höra dina barnsliga kommentarer - och mina försök att få dig att fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det ska börja sändas på Viasat sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det ska börja sändas på Viasat sport. OK, får hoppas att de sänder på ettan då.. @_lance_vance_: Varit ferrari-fan sedan sen-säsong 97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 F1 är rätt segt och överskattat. visa DTM med Mattias Ekström istället! fast iofs. då länge dom visar motorsport istället för fotboll är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 F1 är rätt segt och överskattat. visa DTM med Mattias Ekström istället! fast iofs. då länge dom visar motorsport istället för fotboll är jag nöjd Haha hur kan det vara så mycket roligare. I Formel 1 finns farten och det härliga ljudet och grym stämning på läktarna. DTM. Nja där finns inget speciellt kul, förutom att det finns en Svensk som kör då förtås. Är förövrigt besviken på att just Viasat köper upp det när man har Canal Digital. Får nog köpa en Viasatbox helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hehe Formel 1 är ganska kul att kolla på, men hellre fotboll . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Haha hur kan det vara så mycket roligare. I Formel 1 finns farten och det härliga ljudet och grym stämning på läktarna. DTM. Nja där finns inget speciellt kul, förutom att det finns en Svensk som kör då förtås. Hahahahaha palla skratta åt att man har olika åsikter... Motorljud är en smaksak, jag föredrar DTM-bilarnas. Publik finns så det räcker och blir över i DTM också. DTM-bilarna är inte långt ifrån F1-bilarna. Motorerna i DTM-bilarna är fakiskt lika starka som i F1-bilarna. Så det är ingen märkbar skillnad i hastighet om man kollar på tv, så det med farten kan du också glömma som argument. Det som gör att jag tycker DTM är roligare är att i DTM-bilarnas hjul är inbyggda i hjulhus vilket gör att man kan ha kontakt utan att nån flyger av banan, vilket leder till tätare racing och fler möjligheter att köra om. Jag kollar hellre på vilken touring-car racing som hellst än F1. Redigerad 30 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Haha okej, skratta du åt mina åsikter. Själv gillar jag ljudet från F1 bilarna starkt och jag kan inte hålla med dig om att det ser lika snabbt ut när man kollar på TV. Kolla på ett F1 lopp först sen efter kollar du på ett DTM lopp, skillnaden märker man. Men jag tycker fortfarande DTM kan vara ganska trevligt att titta på. Just för att en Svensk är med, men då kan jag ju lika gärna titta på STCC. Det som gör F1 så roligt är starterna och dom otroligt snabba farterna där en liten miss kan betyta slutet för föraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det ska inte vara svårt att acceptera att acceptera andras åsikter. Det som gör F1 så mkt snabbare än andra bilar är att de kör så jäkla snabbt i kurvorna, jämfört med t.ex. DTM. Däremot rakt fram, som KalleR säger, är det inte alls lika stor skillnad. Det är en smaksak, komigen nu. Om ingen tyckte om DTM så skulle det inte finns, samma sak med F1 - men faktum är att båda är väldigt populära och därför lockas ungdommar in i det och blir till slut förare som tävlar i dessa världsmästerskap. Alltid lika kul med svenskar, skulle själv inte ha något emot att få se mera DTM. Heja Mattias Ekström! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 1. Det kallas sport. Hur definierar du ett liv? Formel 1 är inte mitt liv, det är en hobby. Om du inte kan acceptera så ska du bara hålla käft. Sånna som du tror att bara det du tycker intressant är värt att se på. Det är vad ditt liv är - att gå runt och klaga på andras. Woho... jag är så avundsjuk på dig. Jag tycker inte synd om dig alls, jag bryr mig inte. 2. Ge fan i att ha förutfattade meningar om saker. Du verkar inte ha den minsta aning om vad F1 är. Detta bekräftar det jag trodde innan - ditt liv är att gå runt och klaga på folks intressen - utan att veta något själv. Att veta - är en skön känsla, du borde själv testa. Formel 1 är inte runt, runt, runt på en bana i 50 varv. Det är så jävla mycket mer, att det gett folk, med liv som både äger och suger, en hobby. Vad har du själv tillfört världen? Absolut ingenting, däremot tråkas en massa av att höra dina barnsliga kommentarer - och mina försök att få dig att fatta. Skit i den där nykomlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Haha okej, skratta du åt mina åsikter. Själv gillar jag ljudet från F1 bilarna starkt och jag kan inte hålla med dig om att det ser lika snabbt ut när man kollar på TV. Kolla på ett F1 lopp först sen efter kollar du på ett DTM lopp, skillnaden märker man. Men jag tycker fortfarande DTM kan vara ganska trevligt att titta på. Just för att en Svensk är med, men då kan jag ju lika gärna titta på STCC. Det som gör F1 så roligt är starterna och dom otroligt snabba farterna där en liten miss kan betyta slutet för föraren. Så man ska se på starten, titta två timmar på alla 50 varv innan nästa start kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 det ända som är kul med formel 1 är när någon krashar... No offence men runt,runt,runt på en bana i 50 varv på tv herregud skaffa er ett liv... Tycker du golf,tennis,squash är roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Like kul som Nascar. Runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt .. runt ... runt ... ruunt .....runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Like kul som Nascar. Runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt .. runt ... runt ... ruunt .....runt... Du glömde ett par helt oviktiga (?) saker som omkörningar, depåstop, starter, krasher/saftycar, taktik (val av däck, mängd bränsle), team-work (-orders?). Världen förlorar inget på att du fortsätter att vara okunnig, men om du själv bryr dig, läs om F1 eller fråga någon som vet. Om du inte bryr dig om F1 alls, vad gör du i denna topic? Vet du inte svaret på det själv - ja... "Världen förlorar inget på att du fortsätter att vara okunnig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Pain To ThE MaX: Varför tror du jag inte accepterade hans åsikter om jag får fråga? För att jag skrev Haha ibörjan eller? I så fall förståg varken du eller KalleR sammanhanget. Och anledningen till att jag tycker DTM är tråkigare än F1 är väl för att det inte går lika snabbt och det härliga ljudet hörs inte. Sen kan jag inte alla förare och bilar heller, men det är väl en annan sak. VickeX: Eller vafan, kolla vad Pain To ThE MaX skrev om Nascar så förtår du varför. Redigerad 30 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Om två personer missförstod samma sak så lär felet ligga någon annanstans. Men hur som helst så är jag glad att du förstår att andra kan tycka att vissa saker är roligare än andra. Jag delar ju samma uppfattning som du, f1 är roligare för att det går snabbare där. Däremot kanske folk gillar när bilarna kan nudda varandra utan att en vinge flyger iväg direkt. Och det är ju som sagt en smaksak. Men att prata strunt om saker man inte har den minsta hum om (det har du inte gjort..) är en annan sak. Det är ju bara löjligt och görs av den enda anledningen: att reta personer som tycker om saken, i detta fall F1. Och man undrar ju varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts