Bubbli Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Ja, när jag lyssnade på K-DST så säger han innan en låt något i stil med "THis song will put hair on your chest, certainly did on my ex-wife" och sedan när jag lyssnade på K-Rose så hör jag "This song will put hair on your chest it certainly did in my case". Ville bara säga det. Redigerad 29 januari, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ja, när jag lyssnade på K-DST så säger han innan en låt något i stil med "THis song will put hair on your chest, certainly did on my ex-wife" och sedan när jag lyssnade på K-Rose så hör jag "This song will put hair on you chest it certainly did in my case". Ville bara säga det. Haha, coolt. Har aldrig tänkt på det förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Han säger väl något om henne på Radio X också, och sen säger hon på Radio X något om honom....samma grej mellan hiphoparna tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Exakt Julio G säger att Playback MC är en kass men låtarna är bra medans Playbacks DJ Fortright (elr vafanhan heter) klagar på allt och alla. K-Jah snubbarna säger "You wanna be a Roadboy you dont get it on CSR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts