Alpha Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ser snyggt ut.. men är troligtvis bara en film sekvens (stavning?) Det är ju en liten HUD mode på? Då måste det ju vara ifrån spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hm.. såg inte det, ja då ser de bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Alla har blivit för grafikkåta Vill hellre ha större världar, fler banor, större databaser vilket såsmåningom kommer komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vill hellre ha större världar, fler banor, större databaser vilket såsmåningom kommer komma Varför inte alltihop vilket du kan få i denna generation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag har hittat den "officiella" kontrollen, tror jag iaf PS3 kontroll Ser rätt bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag har hittat den "officiella" kontrollen, tror jag iaf PS3 kontroll Ser rätt bra ut Och vad fan grundar du det på när; 1: Bilden ligger i rumoressektionen 2: Varför har då Sony visat upp en annan kontroll i ALLA andra uppvisningssammanhang. Hoppas du skämtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Och vad fan grundar du det på när; 1: Bilden ligger i rumoressektionen 2: Varför har då Sony visat upp en annan kontroll i ALLA andra uppvisningssammanhang. Hoppas du skämtar. Vet inte du om att dom inte ska lansera "bumerangen"? Jag tror att det där är den nya kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag har hittat den "officiella" kontrollen, tror jag iaf PS3 kontroll Ser rätt bra ut Det där stämmer nog inte. Och som mr_tobbe sa, varför skulle dom visa upp en annan kontroll. Btw Den där såg jävligt äcklig och oskön ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det där stämmer nog inte. Och som mr_tobbe sa, varför skulle dom visa upp en annan kontroll. Btw Den där såg jävligt äcklig och oskön ut. Dom slopade ju bumerangen. Dom ska visa upp en ny på E3 i maj Hoppas den blir nice, så det är lätt att lira fps spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Dom slopade ju bumerangen. Dom ska visa upp en ny på E3 i maj Hoppas den blir nice, så det är lätt att lira fps spel Kanske stämmer ingenaning. Men ja tror inte det blir just den kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kanske stämmer ingenaning. Men ja tror inte det blir just den kontrollen. Nej, tror inte heller att det blir den Men vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kontrollen kommer ändras Sony confirms PS3 controller redesign In an unfortunate turn of events for the legions of Australian video game fans, Sony's president of the Computer Entertainment Worldwide Studios division Phil Harrison announced today that the upcoming PlayStation 3 controller will be unable to pull double duty as a precision kangaroo killer. Apparently the boomerang/banana shape that we've come to hate despise detest accept as the PS3's major drawback is being "tossed" in favor of an unspecified redesign (NOT the one pictured here) that will be unveiled at E3 in May, mentioned Harrison in a speech that was mainly about the Xbox Live-like PlayStation Network Platform. There's a lot of pressure on Sony here to unveil something appealing for several reasons: they need to placate the vocal minority of ravenous fanboys who publicly slammed the initial design, but more importantly, they need to prove they can outdesign a bunch of very talented gaming blog readers. http://www.engadget.com/2006/03/22/sony-co...oller-redesign/ Det är inte kontrollen på bilden i länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kontrollen kommer ändras http://www.engadget.com/2006/03/22/sony-co...oller-redesign/ Det är inte kontrollen på bilden i länken Omg ! Säg inte att det blir den runda ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Omg ! Säg inte att det blir den runda ? "Det är inte kontrollen på bilden i länken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 "Det är inte kontrollen på bilden i länken" Oj läste fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag har hittat den "officiella" kontrollen, tror jag iaf PS3 kontroll Ser rätt bra ut Ser ut som den där gamla kontrollen som dom visade till PS3 för lääänge sedan. Det är inte den officiella handkontrollen för PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Ser ut som den där gamla kontrollen som dom visade till PS3 för lääänge sedan. Det är inte den officiella handkontrollen för PS3. Den är inte officiell för något det är bara en PS2 handkontroll som någon har gjort om inget annat så här kanske PS3 kontrollen kommer se ut Bild (klicka på bilden) Redigerad 31 mars, 2006 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Där ser den ju ut precis som Dualshock 1 och 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Den är inte officiell för något det är bara en PS2 handkontroll som någon har gjort om inget annat så här kanske PS3 kontrollen kommer se ut Bild (klicka på bilden) Man ser ju den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Man ser ju den inte Lite... inte mycket men det är alltid något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts