RadiuZ Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Enligt EBgames så kommer PS3 släppas i två versioner. skillnaden är att den dyrare versionen kommer kunna spela upp blu-ray filmer medans den billiga versionen bara kan spela upp blu-ray spel EBgames men vad fan vet EBgames om spel igentligen På Gamespots forum handlar ca var tredje tråd i PS3-avdelningen om vad spelaffärs-killar har sagt, så jag tar det med en nypa salt. Eftersom det inte kostar något extra att göra en Blu-ray-spelare som kan spela både spel och film istället för bara spel låter det vara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Read em n weap em.. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,775500,00.html 1 Oktober! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Read em n weap em.. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,775500,00.html 1 Oktober!!! Wow, Aftonbladet är bara en vecka efter moi. Det är snabbare är en vanligt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36866 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hoppas att det inte är någon som tror på det här för det kommer ALDRIG bli 29lanserings spel det kommer bli kanske 3-4 spel när PS3 släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hoppas att det inte är någon som tror på det här för det kommer ALDRIG bli 29lanserings spel det kommer bli kanske 3-4 spel när PS3 släpps Varför skulle det inte kunna bli det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det är bara titlar som kommer att komma till PS3, inte launch-spel. Det står på hemsidan att de skickar spelet så fort det kommer ut. Sony har bara bekräftat 5-10 titlar till realeasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Haha, ska bli kul att se folk punga ut med så mycket... happy birthday alla PS3-älskare. http://www.gamingeye.com/konsol/playstatio...et.eye?id=59941 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Xbox 360 äger Ps3 Det ända bra med ps är att gta spelen släpps till den först... eller de e inte så bra Redigerad 20 februari, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Var det inte analytikerna som trodde att PSP skulle kosta 1-2000 mer än den igentligen skulle kosta? En 360 kostar ca 5000 att tillverka, och det ända som sklijer dom åt rejält är Blu-Ray och utvecklingskostnaderna för Cell. Jag tror knappast de kostar 4000 kr. Sen tillverkar Sony allt i PS3'an förutom RSX (grafikkortet), som de har själva sagt att de kommer börja tillverka senare. M$ anlitar flera företag för att tillverka 360's delar, vilket drar upp kostnaden. Sony vill vinna slaget om nästa disk-format, och de tänker använda PS3 för att lyckas med det. De kommer högst ge oss ett pris på 5000, I say. Så 8000 kr för en PS3'a går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 De säger att PS3:an kommer till Japan i vår - men den kommer inte i maj - juni är sommar right? ^^ Försening is coming. http://www.gamingeye.com/konsol/playstatio...et.eye?id=59950 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Så när tror du att den släpps då Cortez? inte så mycket senare tror jag. för då ligger dom alldels för långt bakom microsoft å det vill dom nog att föhindra till vilket pris som helst. Redigerad 23 februari, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Så när tror du att den släpps då Cortez? inte så mycket senare tror jag. för då ligger dom alldels för långt bakom microsoft å det vill dom nog att föhindra till vilket pris som helst. Om det inte blir världsrelease så tror jag den inte kommer hit förrän 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag tror inte dom vill missa jul-rushen 2006 i någon av regionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hoppas att det blir ett nytt GTA som blir det första spelet som rör min Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hoppas att det blir ett nytt GTA som blir det första spelet som rör min Ps3. Det är bara att låta bli att köpa andra spel innan du köper GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag är nästan intresserad i vartenda next-gen spel man fått höra om Men de absolut självklara man ska skaffa när man väl kan: Fight Night Round 3, kommer nu i mars till dagens konsoler och 360 men vill ha det till PS3. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, självklart. Finns inget annat att välja på, ge mig...NU! GTA4, kan det slå Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har också läst om ett spel som heter 2 DAYS 2 VEGAS, och vissa screen´s från det. ja undrar om det är fake eller riktigt. ser sjukt bra ut. sorry för dubbel post. Ville bara på peka en sak om den där bilden... Det är ett xbox 360 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Rycker upp denna tråd med att länka till en film om spelet Stranglehold. Spelet är en fortsättning på Hongkong rullen Hard Boiled med Chow-Yun Fat, så ska han nog stavas, och ser ut att kunna bli riktigt bra. Grafiken är inte den mest imponerande av vad man fått se men det ser ut att ha ett fantastiskt roligt gameplay. Massor av slow-motion och mängder med olika stunts man kan göra, hoppa upp på en vägg och kasta dig bakåt? Inga problem. Springa upp på ett bord, kasta dig i slow-motion och landa på ett bord med hjul så du åker och skjuter på fienderna samtidigt? Nemas problemas. Vill du kasta dig baklänges, i slow-motion om du så behagar, och glida tvärs över ett bord så glas och allt flyger? Varsågod. Och varför gå uppför dessa trappsteg när du kan springa upp för räcket, eller svinga dig i takkronorna? Nog med läsning, se filmen! Förresten, spelet kommer till både PS3 och Xbox 360. Stranglehold Redigerad 6 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Rycker upp denna tråd med att länka till en film om spelet Stranglehold. Spelet är en fortsättning på Hongkong rullen Hard Boiled med Chow-Yun Fat, så ska han nog stavas, och ser ut att kunna bli riktigt bra. Grafiken är inte den mest imponerande av vad man fått se men det ser ut att ha ett fantastiskt roligt gameplay. Massor av slow-motion och mängder med olika stunts man kan göra, hoppa upp på en vägg och kasta dig bakåt? Inga problem. Springa upp på ett bord, kasta dig i slow-motion och landa på ett bord med hjul så du åker och skjuter på fienderna samtidigt? Nemas problemas. Vill du kasta dig baklänges, i slow-motion om du så behagar, och glida tvärs över ett bord så glas och allt flyger? Varsågod. Och varför gå uppför dessa trappsteg när du kan springa upp för räcket, eller svinga dig i takkronorna? Nog med läsning, se filmen! Förresten, spelet kommer till både PS3 och Xbox 360. Stranglehold De kommer också till 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vilket jag klart och tydligt skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts