VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Snudd på verklighet. Allt vi kan göra är att hoppas. Japp, håller båda tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det där vegas ser ju trevligt ut Hoppas det kommer te kryss-låda oxså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Hoppas Ps3 kommer inom en hyffsad snar framtid, för jag ska sälja moppen, då får jag en massa pengar Redigerad 30 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Hoppas Ps3 kommer inom en hyffsad snar framtid, för jag ska sälja moppen, då får jag en massa pengar Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Förresten kommer PS2 att bli bättre än 360'n, som saknar bl.a. CELL- processor. Åh fan, det var som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Åh fan, det var som fan. Han menar nog PS3. Men det kan ju ha runnit ut någon ur hans huvud . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Åh fan, det var som fan. Aow, you got me there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag hoppas värkligen det här spelet kommer Helt sjukt bra grafik om det nu är riktigt. Och du ser inte att den är riktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 PS3 kommer vara kraftfullare än XO men vad jag har hört så kommer XO ha ett bättre grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 PS3 kommer vara kraftfullare än XO men vad jag har hört så kommer XO ha ett bättre grafikkort Fast RSX (PS3's grafikkort) är specialbyggt för att fungera med Cell, så jag tror det kommer vara bättre. Sen har det väl 550 mhz i jämförelse med 360's 500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Om nu spelen som kommer på PS3 kommer vara så jäkla snygga, stora och.. jao.. Precis om på bilderna.. kommer det inte ta "längre tid" att göra som med alla detaljer osv.. ? PS3 FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hur mycket tror ni priset ligger på efter releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hur mycket tror ni priset ligger på efter releasen? Cirka 3-4 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hur mycket tror ni priset ligger på efter releasen? 4000 - 5000 säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 4000 - 5000 säger jag. Kom det inte ut att de skulle sälja det någonstans mellan XBOX-paketens priser, alltså mellan 3000 - 4000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kom det inte ut att de skulle sälja det någonstans mellan XBOX-paketens priser, alltså mellan 3000 - 4000 ? Nje, det var ett missförstånd. Just nu kan det hamna var som helst mellan 3000-5500 kr, högre går det knappast. Min gissning är 4000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 4249 SEK Nej men vad är det här XO ni snavkar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 4249 SEK Nej men vad är det här XO ni snavkar om Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Enligt senasta numret av PSM i USA kommer PS3 ha en hel del bra funltioner. * PS3 kommer att ha en online-service som överträffar Xbox Live. * PS3 kommer att ha Tivo-funktioner och en inbyggd DVR(Digital Video Recorder). * Fler spel utvecklas i USA än tidigare trott. * Utvecklingsversionen av PS3 är enligt utvecklare snabbare än förväntat. * Det kommer att följa med en hemladdningstjänst som liknar iTunes Music Store, där man kan ladda hem film och musik. * Media Center-möjligheterna kommer överstiga Xbox 360s. * PS3 kommer att fungera som en Location Free Player för PSP. * PSP kommer att kunna kontrollera DVR-funktionerna i PS3, och dessutom ska det gå att skicka filer mellan dessa. * Det kommer att bli PSP-liknande firmware-uppdateringar. * Utvecklarna har blivit tillsagda att förbereda sig på en höstrelease. http://spel.feber.se/2006/02/mer_ps3detaljer.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 ME IS LÄNGTING AND SPARING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts