VaXXoR Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Tja tja, nu gör jag en till ps3 tråd för att den andra försvann. Här kan ni babbla på om ps3 och allt som har me ps3 och göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Tjo tjo. Har du inget själv att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Tjo tjo. Har du inget själv att säga? Jag skapade denna tråd så folk kunde diskutera ps3, kanske någon som vill fråga något eller vad som hälst. Har inte sett någon annan tråd där dom diskuterar ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Det är ju oftast bra om trådskaparen själv har nåt att säga, och inte bara skapa en tråd för skapandets skull. Hur som helst, jag tycker att det är konstigt att Sony ALDRIG säger minsta lilla ang. PS3, det kommer verkligen aldrig någon nyhet som gäller PS3 alls. Ändå har de envisats om en release under denna vår. Det verkar mycket konstigt. Redigerad 29 januari, 2006 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 En sak som ja alltid har undrat är om det kommer finnas någon hårdisk i ps3, eller man kanske måste köpa till. kanske ingen som vet de här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) En sak som ja alltid har undrat är om det kommer finnas någon hårdisk i ps3, eller man kanske måste köpa till. kanske ingen som vet de här. Ska finnas en, men man måste köpa till den. Den verka inte vara till för att spara spel-filer, utan till musik, filmer m.m, Rykten går också att man ska kunna spela in TV-program direkt på den, endast den funktionen gör en hårddisk köpvärd. Den enda bekräftade storleken är 80GB. Redigerad 29 januari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ska finnas en, men man måste köpa till den. Den verka inte vara till för att spara spel-filer, utan till musik, filmer m.m, Rykten går också att man ska kunna spela in TV-program direkt på den, endast den funktionen gör en hårddisk köpvärd. Den enda bekräftade storleken är 80GB. Det borde ju komma någon för spel också tycker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag skapade denna tråd så folk kunde diskutera ps3, kanske någon som vill fråga något eller vad som hälst. Har inte sett någon annan tråd där dom diskuterar ps3. Isåfall skapar väl någon en tråd när dom undrar om något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Sony har gått ut med att de ska släppa 4 och 8 GB's minneskort för PSP'n. Eftersom PSP använder samma minneskort som PS3 så är det lika bra som en hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Isåfall skapar väl någon en tråd när dom undrar om något Men istället för att ha flera andra trådar så kan man ju fråga i den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Jag har också läst om ett spel som heter 2 DAYS 2 VEGAS, och vissa screen´s från det. ja undrar om det är fake eller riktigt. ser sjukt bra ut. sorry för dubbel post. Redigerad 30 januari, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ska lätt köpa Playstation 3 när det kommer ut...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag har också läst om ett spel som heter 2 DAYS 2 VEGAS, och vissa screen´s från det. ja undrar om det är fake eller riktigt. ser sjukt bra ut. sorry för dubbel post. Har sett lite om det där jag också. ser ruskigt bra ut! får hoppas att det släpps till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Har sett lite om det där jag också. ser ruskigt bra ut! får hoppas att det släpps till PS3. Mm det får man värkligen hoppas på. Men det finns säkert massa fake bilder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Men det finns säkert massa fake bilder också. Det gör de säkert, men jag tycker det ser lika lovat ut för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det gör de säkert, men jag tycker det ser lika lovat ut för det. Mm. Spelen till ps3 ser ju helt underbara ut , och grafiken är ju sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) PS3 ska helklart inhandlas så fort jag har möjlighet. Men jag tror inte det kommer dröja till 2007 tills den släpps här. Förresten kommer PS3 att bli bättre än 360'n, som saknar bl.a. CELL- processor. Redigerad 31 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Logik mina vänner, logik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag hoppas värkligen det här spelet kommer Helt sjukt bra grafik om det nu är riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag hoppas värkligen det här spelet kommer Helt sjukt bra grafik om det nu är riktigt. Snudd på verklighet. Allt vi kan göra är att hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts