KalleR Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Lalala Den ska vara gratis (det är samma cam om inte någon förstod det) För mig är det inte samma cam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag har aldrig förstått (förstår fortfarande inte) hur Big Brother kan vara rolig... kolla på x antal personer som är instängda i ett hus och som bara skriker på varandra osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) För mig är det inte samma cam Det ska vara samma, bara att någon av dem är någon sekund efter. Redigerad 31 januari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Det ska vara samma, bara att någon av dem är någon sekund efter. Man vill ju se toaletten eller sovrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag har aldrig förstått (förstår fortfarande inte) hur Big Brother kan vara rolig... kolla på x antal personer som är instängda i ett hus och som bara skriker på varandra osv. Det är ju som när du slafsar människor i postal. Och det tycker ju du är väldigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Det är ju som när du slafsar människor i postal. Och det tycker ju du är väldigt roligt. Likheten är slående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Det är ju som när du slafsar människor i postal. Och det tycker ju du är väldigt roligt. [offtopic] Eeeh ja spelade Postal i en vecka... sen tröttnade jag.. man skulle ju bara gå runt och döda folk Jag gillar inte postal, det är inte underhållande och ndet har ingen story.. [/offtopic] Det skulle vara roligt med cams i badrummet/duschen Annars så skulle sovrummet vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Det skulle vara roligt med cams i badrummet/duschen Annars så skulle sovrummet vara bra Kanal 5 är way ahead of you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Kanal 5 är way ahead of you. Vad jag vet så har TV5 inte cams I dushen så man ser allt OCENSURETAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har Big Brother LIVE på kanal digital morsan och alla andra vil se det kan se ALLT när som helst respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har Big Brother LIVE på kanal digital morsan och alla andra vil se det kan se ALLT när som helst respekt Och jag kan ha sex när jag vill. Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har Big Brother LIVE på kanal digital morsan och alla andra vil se det kan se ALLT när som helst respekt Jag har det också, är absolut ingenting jag skryter om. Eftersom det inte är ett dugg kul. Bara när dom visar det på kvällarna, sammanfattar skiten liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Och jag kan ha sex när jag vill. Respekt. Och det kan inte jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Och det kan inte jag ? Nej för att du kollar på BigBrother. Jag minns jag såg det när det kom ut. Såg första avsnittet. Blä, skitprogram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nej för att du kollar på BigBrother. Jag minns jag såg det när det kom ut. Såg första avsnittet. Blä, skitprogram... Kan man inte ha sex när man vill för man kollar på BB? Ballt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Kan man inte ha sex när man vill för man kollar på BB? Ballt.. MEN IRONIVARNING... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har Big Brother LIVE på kanal digital morsan och alla andra vil se det kan se ALLT när som helst respekt Har ni köpt de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Och jag kan ha sex när jag vill. Respekt. Radical duuuuuude! kan jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Men jag har också BB live. Inget att skryta om. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Men jag har också BB live. Inget att skryta om. LOL Har dui Köpt de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts