KalleR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hmm, va e det viktigaste att se. En programledare på söndagar eller folket i huset på vardagar. Det är ju liksom dem man följer. Adam var det mest underhållande i porgramet de senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Bimbos+idoter=Tråkig TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Bimbos + Idioter = Rolig TV Morten gillar jag, snubben har skön stil. Av tjejerna tycker jag om Carina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Bimbos + Idioter = Rolig TV Morten gillar jag, snubben har skön stil. Av tjejerna tycker jag om Carina. Me toooooooo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Har inte dom kanalerna, men Manne är ju cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Har inte dom kanalerna, men Manne är ju cool! Jao! kommer helt klart försöka rösta kvar manne ifall han klarar sig förbi första veckan och hamnar i nomenering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jao! kommer helt klart försöka rösta kvar manne ifall han klarar sig förbi första veckan och hamnar i nomenering När han kommer tillbaka ska jag fan skaffa en autograf om jag ser han på stan! Haha http://static.bigbrother.se//publish_data/images/projects/project_image/368_project_image_se_profile_manne.jpg VA FAN UTRÖSTAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Jao! kommer helt klart försöka rösta kvar manne ifall han klarar sig förbi första veckan och hamnar i nomenering VA FAN HAN ÄR UTRÖSTAD! När han kommer tillbaka ska jag fan skaffa en autograf om jag ser han på stan! Haha Edit: VA FAN HÄNDE!? Redigerad 30 januari, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det finns ju några stycken tjejer i huset som är stört snygga. Särskilt hon som hade sånna där Strumpbyxor med massa mönster, och som hade typ väldigt ljust hår. Resten suger... Reklamen visade väl att dom skulle ha sex i dag? i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det finns ju några stycken tjejer i huset som är stört snygga. Särskilt hon som hade sånna där Strumpbyxor med massa mönster, och som hade typ väldigt ljust hår. Resten suger... Reklamen visade väl att dom skulle ha sex i dag? i huset. Jessica menar du, även hon från kalmar. synd att hon är störd i övrigt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jessica menar du, även hon från kalmar. synd att hon är störd i övrigt också Haha, helt jävla blåst. I Barometern idag, lokaltidningen i Kalmar, sa hon bland annat: "Jag gillar hårda,kriminella killar" och " Jag skulle inte kunna vara tillsammans med en kille som inte har testat droger". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jessica menar du, även hon från kalmar. synd att hon är störd i övrigt också Mm!... Jessica är as snygg. Carina är sådär Och sen den där Gothic Tjejen... hon i svart... asså hon måste ju fan vara ett skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Richard ftw ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Dem snygga e ju Carina från norge och angelica från gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Haha, helt jävla blåst. I Barometern idag, lokaltidningen i Kalmar, sa hon bland annat: "Jag gillar hårda,kriminella killar" och " Jag skulle inte kunna vara tillsammans med en kille som inte har testat droger". Det är slampor som henne som gör att folk ser ner på vissa kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nån som e sugen å se BB Live utan att betala? BB Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Nån som e sugen å se BB Live utan att betala? BB Live Ja, ett tråkigt matbord!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja, ett tråkigt matbord!! Ja Och? de e iaf live å du behöver inte betala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Nån som e sugen å se BB Live utan att betala? BB Live Lalala Den ska vara gratis (det är samma cam om inte någon förstod det) Redigerad 31 januari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Lalala Den ska vara gratis En soffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts